ما بهای سنگینی برای حمایت شورای امنیت سازمان ملل متحد جهانی قطعنامه آتش بس

صادر شده در: 09/05/2020 - 07:12Modified: 09/05/2020 - 07:12 ایالات متحده در روز جمعه حیرت زده سایر اعضای شور

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

ایالات متحده در روز جمعه حیرت زده سایر اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد با جلوگیری از یک رای در قطعنامه ای برای آتش بس در درگیری در سراسر جهان برای کمک به مشکل ملت ها بهتر مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس دیپلمات گفت.

تبلیغات

واشنگتن واژگونی یک روز پس از این توافق به متن مذاکره کنندگان گفت: تحت پوشش از گمنامی.

"ایالات متحده نمی تواند حمایت فعلی پیش نویس" در این کشور هیئت اعلام کرد و بدون جزئیات بیشتر به 14 دیگر اعضای شورای امنیت پس از نزدیک به دو ماه از دشوار مذاکره بر روی متن.

آخرین بن بست همچنان به ترک صلح و امنیت جهانی بدن تا حد زیادی قطع در صورت یک بار در یک قرن همه گیر است که به کشته شدن بیش از 270,000 مردم و مطرح بیشتر ترس برای ترین در جهان آسیب پذیر است.

وقتی پرسیده شد که برای توضیح از ما حرکت از مقامات وزارت امور خارجه به خبرگزاری فرانسه گفت که چین تا به حال "بارها و بارها مسدود شده سازش را که اجازه داده این شورا به جلو حرکت کند."

دیپلمات ها به خبرگزاری فرانسه گفت که زبان مورد استفاده در این پیش نویس برای توصیف سازمان بهداشت جهانی بود و پشت سر ما حرکت می کند برای جلوگیری از رای دادن.

اما منابع دیگر گفت واشنگتن می خواستم این شورا برای بازگشت به یک پیش نویس اولیه قطعنامه که برجسته نیاز به "شفافیت" در همکاری جهانی در مقابله با این بیماری همه گیر.

"به نظر ما شورا یا باید ادامه با رزولوشن محدود برای حمایت از آتش بس و یا گسترش قطعنامه که به طور کامل آدرس نیاز برای تمدید کشورهای عضو تعهد به شفافیت و پاسخگویی در زمینه COVID-19:" دولت بخش رسمی گفت.

سازش بود ضمنی که مرجع

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را متهم کرد که از کم اهمیت جلوه دادن جدیت از شیوع این بیماری در چین است.

روش های مسدود شده توسط ایالات متحده اجازه داده اند حامیان این قطعنامه فرانسه و تونس به آن را به رای می دهند.

آخرین نسخه از متن -- به دست آمده توسط AFP -- نام برای توقف جنگ در مناطق جنگی و 90 روز "اسد" برای اجازه به دولت برای رسیدگی به بهتر این بیماری همه گیر در میان کسانی که بیشتر رنج می برند.

آن را به نام همه ملت به "افزایش هماهنگی" در مبارزه با ویروس و برجسته "نیاز فوری به حمایت همه کشورها و همچنین تمام نهادهای مربوطه سازمان ملل از جمله تخصصی سلامت سازمان و سایر سازمان های بین المللی و منطقه ای و زیر منطقه ای سازمان است."

این عبارت که به طور ضمنی اشاره به این که به صراحت و بدون ذکر آن سازش به دست آمده از ایالات متحده و چین در روز پنج شنبه شب با توجه به دیپلمات

بسیار خبر بد'

واشنگتن تهدید کرده بود به استفاده از حق وتو خود اگر وجود دارد هر گونه صریح با اشاره به این که در حالی که پکن خود آن را وتو اگر جهانی سلامت بدن ذکر شد قبل از, در پایان, پذیرش آن نخواهد بود.

دیپلمات گفت: ما تا به حال اجازه رفتن بیش از یک هفته پیش از آن تقاضا برای ذکر شفافیت در فرانسه-تونس متن. "توپ شد و در اردوگاه" در حال حاضر یکی از آنها گفت: قبلا.

آمریکا چرخش "است که بسیار خبر بد برای سازمان ملل متحد, شورای امنیت و multilateralism" گفت: یک سفیر از شورای امنیت.

دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ شده است فشار برای توقف جنگ در سراسر جهان از مارس 23, اصرار همه طرف در جنگ, سلاح بر زمین بگذارند و اجازه جنگ زده ملل برای مبارزه با کروناویروس.

سفیر فرانسه نیکولاس ده Riviere به خبرگزاری فرانسه گفت که او می خواهم "البته همچنان به تلاش برای رسیدن به یک توافق اگر وجود دارد اتاق را برای آن."

او در تونس همتای Kais Kabtani گفت: بحث ها همچنان ادامه دارد "برای متقاعد کردن آمریکایی ها است." او قول داد که این روش برای رفتن به یک رای خواهد بود گرفته شده تا دوباره.

جالب اینجاست که شورای امنیت نیز درگیر جمعه در عمده ویدئو کنفرانس برگزار شده توسط استونی که دارای بدن چرخش ریاست جمهوری در این ماه و در سالگرد 75 از پایان جنگ جهانی دوم است.

بیش از 50 وزیران از سراسر جهان شرکت کردند بسیاری از آنها را به صدور یک "درخواست برای multilateralism."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب