ویدئوها نشان می دهد هند بيمارستان درمان Covid-19 بيمار در کنار اجساد مردگان

تبدیل شدن به یک ناظر در اوایل ممکن است کاربران رسانه های اجتماعی در هند آغاز شد های دو وحشتناک تازه از

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 اردیبهشت 1399
در اوایل ممکن است کاربران رسانه های اجتماعی در هند آغاز شد های دو وحشتناک تازه از بيماران مبتلا به Covid-19 درمان درست در کنار اجساد افرادی که تسلیم به این بیماری در دو بیمارستان های دولتی در بمبئی.

اول چند ثانیه از اول فیلم نشان می دهد یک راهرو بیمارستان پر شده با ده ها تن از مردم است. یک کارگر بهداشت در دنده محافظ مذاکرات به کسی. سپس فرد فیلمبرداری تصویری veers به نزدیکی یک بخش پر از تخت که در آن وجود دارد اجسام پیچیده در کیسه های بدن. دیگر تخت پر از بیماران.

این تصویری که فیلم برداری شده بود در Lokmanya Tilak عمومی بیمارستان در بخش سیون محله در بمبئی به دست آورد تا بیش از 150 ، 000 views پس از آن برای اولین بار ارسال شده در توییتر در مارس 6 توسط Nitesh Narayan Rane یک سیاستمدار هند است که یک عضو اپوزیسیون. پس از این ویدئو شروع به گردش مدیر بیمارستان متهم به اعضای خانواده از عدم آمده و جمع آوری بستگان مرده. او شده است را رد کرد.

"در بخش سیون بیمارستان..بيماران [هستند] خواب در کنار اجساد مردگان!!! این افراطی... چه نوع از دولت این است! بسیار بسیار شرم آور!!," توییتی سیاستمدار Nitesh Rane.
 
"بیماران خواب همراه[طرف] بدن مرده. Sion بیمارستان. لطفا فراموش دیده بان. کل همه گیر است که در معرض" این فرد توییتی در کنار یک نسخه کوتاه تر از همان تصویری است.

در مه 9, دوم, شبیه تصویری شروع به گردش آنلاین. این تصویری که فیلم برداری شده بود در KEM بیمارستان در بمبئی نشان می دهد تعداد زیادی از بیماران شلوغ به همان اتاق. برخی از آنها در حال دروغ گفتن بر روی زمین. تقریبا همه از آنها با پوشیدن ماسک یا تنفس اکسیژن است. در حدود 28 ثانیه به تصویری که فرد فیلمبرداری می رود به یک اتاق که در آن فقط به عنوان در بخش سیون چند تا از تخت به نظر می رسد حاوی اجسام پیچیده در کیسه های.
این ویدیو در KEM بیمارستان در بمبئی. کسی که به اشتراک گذاشته شده آن را در این پست جوک که "کروناویروس است ترس از بمبئی بیمارستان."

تحت هندی قانون, بدن یک فرد که می میرد از Covid-19 باید برداشته شود از یک اتاق بیمارستان در عرض 30 دقیقه از مرگ باید برداشته شود از بیمارستان خود را در کمتر از دو ساعت. این فیلم ها را نشان نمی دهد چه مدت بدن به دروغ شده اند در این بیمارستان اتاق اما مدت کوتاهی پس از آنها شروع به گردش آنلاین, شهر بمبئی آغاز شد اقدامات قانونی علیه پرسنل در بخش سیون بیمارستان.
 
"خانواده ها حاضر به بلند کردن بدن"

بسیاری از پزشکان هندی در حال سرزنش وضعیت کمبود منابع و به محض خستگی و کار زیاد از پرسنل پزشکی. Amar [نه نام واقعی او] است که یک پزشک در KEM بیمارستان. او گفت: فرانسه 24 ناظران تیم است که بسیاری از خانواده ها امتناع می آیند و انتخاب کنید تا اجساد بستگان مرده از ترس ابتلا به ویروس:
 
آنها از ما بخواهید به همراه اجساد به طور مستقیم به crematoriums اضافه می کند که به حجم کار ما آمبولانس رانندگان است. و ما تنها تعداد محدودی از آمبولانس و کارکنان.

با تراکم جمعیت در حال رشد همه گیر و محدود هزینه های دولت در زیرساخت های پزشکی بیش از چند سال گذشته یک وضعیت مانند این بود که به اتفاق می افتد.

در حال حاضر وجود دارد بسیاری از سردرگمی تجهیزات لجستیک و حتی کارکنان. گاهی اوقات ما باید پرستاران و پرستاران و دستیاران در حالی که در روز های دیگر نداریم کسی به ما کمک کند.

در بیمارستان کارورزان کار کرده اند بدون توقف در طول دو ماه گذشته بدون پرداخت; تصور کنید که چگونه ناراحت کننده است که باید برای آنها. اگر آنها به ما مواد اولیه در روزهای آینده ما ممکن است کار را متوقف کنید و سعی کنید برای بازگشت به زادگاه ما.


دکتر دیگری در بخش سیون بیمارستان نیز گفت: فرانسه 24 ناظران تیم است که این فرایند را برای از بین بردن بدن طولانی و پیچیده است.
 
بیمارستان به تماس با کوره های جسد سوزی و ترتیب برای یک ون برای خانواده و مراقبین. تمام آن طول می کشد زمان. بیمارستان ما نیست فقط تهیه کردن به مردم با Covid-19. ما باید برای درمان Covid-19 بیماران و همچنین همه از دیگران است.

برای جبران این کمبود پرسنل و مواد برخی از بیمارستان ها مانند Nair بیمارستان در بمبئی ارسال شده آگهی های کار به دنبال استخدام افرادی برای قرار دادن تا بدن از بیمارانی که مرگ از Covid-19 در ازای 500 روپیه که معادل شش یورو است.

با توجه به آمار رسمی در تاریخ 19 مه در مجموع 3,169 که مردم از Covid-19 در هند و بیش از 102,000 مردم آلوده شده اند.

مقاله توسط ماری Genries.
 



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب