WFP سر هشدار Covid-19 همه گیر می تواند به تحریک 'قحطی از کتاب مقدس نسبت به'

صادر شده در: 08/05/2020 - 22:50Modified: 08/05/2020 - 22:50 سازمان ملل متحد برنامه جهانی غذا هشدار داده است

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

سازمان ملل متحد برنامه جهانی غذا هشدار داده است از پتانسیل قحطی از "کتاب مقدس نسبت" به عنوان Covid-19 همه گیر بر کشورهای در حال در حال حاضر وضعیت وخیم. در یک مصاحبه با فرانس 24 به سازمان ملل متحد WFP, مدیر اجرایی, David Beasley گفت: او به ویژه نگران شکست در زنجیره تامین است که اجازه می دهد تا خود را به آژانس برای ارائه مواد غذایی به ده ها میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان است.

تبلیغات

WFP سر دیوید Beasley ابراز اطمینان کرد که اهدا کننده سازمان ملل واکنش نشان خواهد داد به رقم 4.7 میلیارد دلار جمع آوری کمک مالی تماس با راه اندازی این هفته توسط سازمان ملل متحد برای کمک به کسانی که نیاز دارند با وجود رکود اقتصادی ضربه زدن به بسیاری از کشورهای ثروتمند. او همچنین تاکید کرد که تهمت مقامات دولت و کلیدی ما رهبران کنگره تا به حال به او اطمینان کرده است که آنها درک نیاز به حفظ بودجه برای مواد غذایی اضطراری است.

با این حال او به نام "میلیاردرهای جهان" به انجام بیشتر گفت: "آن زمان برای شما برای قدم برداشتن در راه شما هرگز پا تا قبل از مردم به آنها نیاز دارید این است که یک بار پدیده و ما به کمک شما نیاز دارند."

با این حال او هشدار داد که وضعیت در آفریقا بود به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به بسیار بدتر در هفته های آینده در بخش های بزرگ به دلیل فروپاشی اقتصادی باعث شده Covid-19 بیماری همه گیر. "تقریبا یک چهارم از یک میلیارد نفر خواهد بود راهپیمایی به سوی گرسنگی به دلیل وخامت اقتصادی از Covid و جنگ و درگیری... این یک طوفان کامل. من آرزو می کنم من اغراق آمیز است اما ما واقعا به دنبال چه چیزی می تواند قحطی از کتاب مقدس نسبت در کشورهای مختلف و به خصوص در آفریقا" Beasley گفت: فرانسه 24 مارک پرلمن.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب