مردم سفید اجرا amok, مرکز شهر, نبرد پلیس غارت فروشگاه

یک شب زنده داری مسالمت آمیز و راهپیمایی اعتراض از اهل کشور نوبی یا حبشه مربع به خانه دولت برگزار جوان, مردم سی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 خرداد 1399

یک شب زنده داری مسالمت آمیز و راهپیمایی اعتراض از اهل کشور نوبی یا حبشه مربع به خانه دولت برگزار جوان, مردم سیاه و سفید تبدیل شده به شدت سفید و خشونت به عنوان شب سقوط کرد. به عنوان اعتراض پراکنده از شایع جمعیت شروع به جریان به سمت مرکز شهر عبور پرتاب بطری و سپس آجر در افسران پلیس و موبایل.

در تابستان خیابان خارج میسی یکی بوستون افسر مورد نیاز بود را به بیمارستان منتقل و پس از M-80 رفت درست در کنار او. مردم نیز تنظیم کردن آتش در Tremont و Boylston خیابان. یک افسر دیگر بود با ضربه آجر در Tremont خیابان در نزدیکی Suffolk مدرسه قانون است.

پنجره سقفی زرگران در مدرسه و خیابان در سراسر از شهر, سالن, شکست شد و به غارت. مشابه صحنه بازی کردن در Walgreens در خیابان واشنگتن و بعد از آن در Marshalls همچنین در خیابان واشنگتن و CVS در واشنگتن و شیر.

چند موبایل تا به حال ویندوز خود را شکست و در, در حالی که برخی از افسران هنوز هم در داخل. حمل و نقل افسر پلیس احاطه شده بود در رزمناو خود در Beacon و چارلز خیابان به عنوان یک جمعیت شکست خود ویندوز و ارائه وسیله نقلیه خود را غیر قابل استفاده. فقط به عنوان بوستون پلیس وارد, برای از بین بردن او را یک حادثه مشابه اتفاق افتاده است به بساک حمل و نقل پلیس در Beacon در مقابل دولت ،

یکی بوستون رزمناو به آتش کشیده شد در مقابل Beantown میخانه در Tremont خیابان; بینام و ماشین پلیس شد, به طور مشابه به آتش کشیدند در واشنگتن و اسکس خیابان.

پلیس با شلیک گاز اشک آور در جمعیت چندین برابر است.

برخی از 30 از اعضای گارد ملی بودند bused به شهر. آنها در ابتدا قرار است برای پیوند با دولت و پلیس مشروط و جارو کردن خیابان واشنگتن اما منحرف شد به راه روشن برای بوستون آتش نشانان در تلاش برای رسیدن به یک آتش در واشنگتن و اسکس خیابان.

MBTA بسته مرکز شهر عبور پارک و خیابان و چارلز/MGH ایستگاه و متوقف تمام مرکز شهر اتوبوس.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن