که هشدار می دهد همه گیر خواهد شد 'بدتر و بدتر و بدتر' مگر اینکه کشورها به دنبال Covid احتیاطی

صادر شده در: 13/07/2020 - 18:24 جدید کروناویروس همه گیر مواج در سراسر جهان بدتر خواهد شد اگر کشور موفق به رع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 تیر 1399

صادر شده در:

جدید کروناویروس همه گیر مواج در سراسر جهان بدتر خواهد شد اگر کشور موفق به رعایت دقیق بهداشت و درمان اقدامات سازمان بهداشت جهانی (WHO) روز دوشنبه هشدار داد.

تبلیغات

"به من اجازه دهید بلانت بیش از حد بسیاری از کشورها به رهبری در جهت اشتباه ویروس باقی می ماند دشمن عمومی شماره یک" که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفته مجازی جلسه از U. N. سازمان ملل در ژنو.

"اگر اصول نیست پس تنها راه این بیماری همه گیر در حال رفتن به: آن است که رفتن به بدتر و بدتر و بدتر است."

جهانی عفونت ایستاده در 13 میلیون با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن با بیش از نیم میلیون مرگ و میر.

Tedros که رهبری بوده است به شدت مورد انتقاد قرار توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که از 230,000 موارد جدید در روز یکشنبه 80 درصد از 10 ملل و 50 درصد از فقط دو کشور.

ایالات متحده و برزیل کشورها بدترین ضربه است.

"وجود خواهد داشت بدون بازگشت به حالت عادی برای آینده قابل پیش بینی وجود دارد بسیاری به نگران در مورد" Tedros اضافه شده در برخی از قویترین نظرات هفته های اخیر.

که تیم در قرنطینه قبل از تحقیقات ویروس

Tedros گفت که هنوز دریافت نکرده رسمی اطلاع رسانی ایالات متحده و ناتو اعلام کرد با مغلوب ساختن پیشی جستن. رئیس جمهور آمریکا می گوید که pandered به چین که در آن COVID-19 بیماری شد و برای اولین بار شناسایی شده در شروع بحران است.

مغلوب ساختن پیشی جستن که عینک محافظ و ماسک صورت برای اولین بار در تعطیلات آخر هفته است خود متهم شده است توسط مخالفان سیاسی از مصرف coronavirus به طور جدی به اندازه کافی چیزی او را انکار می کند.

یک, که پیش تیم رفته به چین برای بررسی ریشه های جدید کروناویروس اولین بار کشف شده در شهر ووهان. این تیم عضو هستند در قرنطینه طبق روش استاندارد قبل از آنها شروع به کار با دانشمندان چینی که در شرایط اضطراری به سر مایک رایان گفت.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن