تور جهانی دوچرخه سواری بازده با ایتالیا Strade Bianche به عنوان سواران تنظیم به Covid-تغییر تقویم

صادر شده در: 01/08/2020 - 09:06 پس از شکستن عرق در تور Burgos این هفته دوچرخه سواری حرکت می کند تا یک دنده د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 مرداد 1399

صادر شده در:

پس از شکستن عرق در تور Burgos این هفته دوچرخه سواری حرکت می کند تا یک دنده در روز شنبه با Strade Bianche, اولین تور جهانی سطح مسابقه در 139 روز.

تبلیغات

نخبگان در سطح, دوچرخه سواری صعود از زین در 14 مارس پس از Nairo Quintana برنده هفتمین مرحله از محدود پاریس-نیس. در روز شنبه مسابقات رزومه در ایتالیا و فرانسه است.

در حالی که یک روز Strade Bianche حمل و منزلت بسیاری از نام های بزرگ را در کوهستانی چهار روز مسیر d'Occitanie به عنوان سواران سعی کنید به برنامه ریزی فصل خود را در سراسر ناآشنا تقویم.

در اینجا AFP ورزش به نظر می رسد در چهار مسائل به عنوان مسابقه رزومه.

شلوغ و نا آشنا تقویم

در اصل برنامه ریزی شده برای ماه مارس 7, Strade Bianche خواهد شد در حال حاضر تست های مختلف بر روی آن معروف سفید جاده های خاکی با درجه حرارت بالا در 30s سانتیگراد در گرمای اهل توسکانی تابستان است.

این توهم که دوچرخه سواری در حال بازگشت به حالت عادی با حفظ میلان-سان رمو کلاسیک در آگوست 8.

در حالی که طول می ماند یک تهدید آمیز 299 کیلومتر (185.8 مایل) و معروف است پایان همان سوئیچ از مارس را مجبور به تغییر مسیر به عنوان شهرداران همراه Riviera ایتالیا تصمیم گرفت که آنها نمی خواهید برای اضافه کردن به خود را در تابستان تراکم ترافیک.

بیشتر پایین جاده بین المللی اتحادیه دوچرخه سواری (UCI) در تلاش است تا فشار به عنوان بسیاری از وقایع را به عنوان ممکن است به 100 روز در کشورهایی که اجازه خواهد داد که مسابقه.

بیشتر از همیشه تیم خواهد بود مبارزات بر دو و یا حتی سه به طور همزمان جبهه.

مقابل خانه

تیم ها و سواران در حال تلاش برای محدود کردن سفر است.

وینچنتزو رکابزن تصمیم گرفتند به مسابقه تقریبا به طور کامل در ایتالیا و تصمیم گرفتند از تور دو فرانس (29 آگوست تا 20 سپتامبر) هر چند که باز کردن راه برای یک مختصر خارجی اعزامی: در سراسر مرز برای مسابقه دو جاده است که می بندد مسابقات قهرمانی جهان در سوئیس (سپتامبر 20-27).

از سوی دیگر سواران و تیم هدف قرار دادن Tour de France (Egan برنل در Ineos, پریموز Roglic از ادم تنومند و بدقواره Visma) راه اندازی یک اردوگاه آموزشی در, فرانسه, که همچنین اجازه می دهد تا آنها را برای انجام دوره شناسایی.

برای بسیاری از تیم های, موفقیت, در, تور, حتی اگر تنها در شکل یک مرحله پیروزی تبدیل شده است تمرکز کوتاه فصل است.

این بدان معناست که به طور معمول پایین کلید اواسط تابستان فرانسوی مسابقات مرحله جذب ستارگان زمینه.

مسیر d'Occitanie باز می شود در این آخر هفته با تور برندگان برنل و کریس فروم و فرانسه امیدوار تیبو Pinot و رومن Bardet. بعد تا سه روز Tour de l'Ain است Bernal, گراینت توماس Roglic و Quintana.

این Dauphine سنتی تور تمرین است که نقل مکان کرد و به اوت 12 را هم تقریبا همه نامزدها برای پیراهن زرد.

چگونه پاهای خود را?

"شما می توانید کار به عنوان سخت به عنوان شما می خواهید در آموزش همه چیز متفاوت است در مسابقه" وینچنزو نیبالی گفته روزنامه ایتالیایی La Gazzetta Dello Sport این هفته جلوتر از Strade Bianche. "این مسابقه که آیا صحبت کردن."

"این یک علامت سوال بزرگ."

سوال این است که حتی بیشتر گیج برای چهار بار در تور دو فرانس برنده Froome.

او دچار یک تصادف هولناک در ماه ژوئن سال گذشته و بازگشت به امارات متحده عربی تور فقط برای مسابقه به قطع شود. در آغاز ماه جولای اعلام کرد او بود ترک Ineos برای تیم اسرائیل در فصل آینده.

آیا او قادر به مسابقه در بالاترین سطح است ؟ حتی اگر او را Ineos با تور برندگان برنل و توماس به نگه داشتن خوشحال او را انتخاب کنید?

آنها شروع خواهد شد آنها را به پایان برساند ؟

که بخواهند صفحاتی دوباره مرتب فصل هنوز هم می تواند از خط خارج.

بازگشت دوچرخه سواری در اسپانیا با تور, Burgos به پایان رسید را از نزدیک دنبال افزایش موارد در کشور است.

"خطرات وجود دارد در هر مسابقه در معرض خطر است" UCI جمهور David Lappartient به تازگی گفته Gazzetta.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن