بایگانی‌های مبلغ بیمه عمر بعد از فوت بازنشستگان کشوری چرا بیمه

نوع بندی های بالا را از آن جهت سرویس شما عرض کردم که بدانید بازنشستگان شامل 2 جور میباشند یا این که بازنشستگان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 آذر 1401
نوع بندی های بالا را از آن جهت سرویس شما عرض کردم که بدانید بازنشستگان شامل 2 جور میباشند یا این که بازنشستگان قوانین خاص استخدامی (به کلمه متداول بازنشستگان دولتی )که صندوق بازنشستگی مختص خودشان را دارند و یا این که بازنشستگان تامین اجتماعی . حق اولاد سال ۱۴۰۱ نیز ۴۱۷ هزار تومان بود که دو برابر شده و به حدود ۸۴۰ هزار تومان رسیده است. جمع همین کارداران باعث می‌شود که دستمزد کارکنان دولت بین ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان افزایش داشته باشد. در سال ۹۷ نیز دولت کلیدی مشکلات زیادی در تامین منابع مالی به جهت پرداخت هزینه هایش روبرو بود. مطابق توضیحات تبصره بند (۱-۲) برای اشخاصی که پس از اجرای همین قانون یعنی پس از تاریخ اولیه مهر ۱۴۰۱ بازنشسته شده یا می‌شوند هم ۹.۰۰۰.۰۰۰ ریال به حقوق و دستمزد بازنشستگی آن ها اضافه می‌گردد. ✔️ طبق تعریف ضابطه تامین اجتماعی بازنشستگی یعنی عدم اشتغال بیمه شده به کار به باعث رسیدن به سن بازنشستگی در این ضابطه که در نوشته قوانین مربوط به بازنشستگی به طور کامل تفسیر دیتا شده میباشد . به حیث می رسد ارائه خدمات درمان تکمیلی رابطه مستقیمی حیاتی میزان دارایی سنواتی و جمعیت کارکنان شاغل و بازنشسته دستگاه‌های متعدد دولتی داراست و برای این این قضیه هنوز به صورت فراگیر اجرایی نمی‌شود. در ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری، دستگاه‌ مدنی ملزم به ارائه خدمات معالجه تکمیلی است، در همین زمینه از مدتی پیش بعضا دستگاه‌ها شروع به ارائه سرویس ها درمان تکمیلی به کارکنان مشغول به کار و بازنشسته خویش کرده‌اند البته بقیه دستگاه‌های دولتی هنوز در همین خصوص اقدامی انجام نداده‌اند. دسته‌بندی نشده به گزارش جنوب نیوز، سه میلیون و ۸۱ هزار و ۶۴۹ بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی پایین پوشش بیمه... به گزارشپایگاه 598،قرارداد تازه بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی از نخستین آذرماه دارای بیمه آتیه سازان منعقد شد و براساس آن حق بیمه از ۹۱ هزار تومان به ۲۰۵ هزار تومان افزایش یافت و بر این پایه اعمال جراحی به سقف ۷۵ میلیون تومان رسید در حالی که سال پیشین همین میزان ۴۵ میلیون تومان بود. حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1401 پاره ای ازحقوق بازنشستگان مرزو بوم ی کمتر می باشد. حقیقتا بایستی بحال و روز وزارت فعالیت و سازمان تامین اجتماعی اهمیت این مدیر ضعیف و خلل دار ندامت خورد ، نمی‌دانم مرزو بوم قحط رجال میباشد یا اینکه در طیف خودشان اصول گرایان شخص مناسب و کارآمد ندارند ، ضعف وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی بحساب شخص مدیر جمهور متن می‌شود. چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی انجام نمی‌شود، همسان سازی باید از اولیه سال ۱۴۰۰ در احکام اعمال شود ، چرا هیچکس پاسخگو نمیباشد آنگاه می‌گویند چرا نارضایتی هست. بنابر این مصوبه مقرر شده می باشد تا دست کم حقوق و دستمزد مستمری بگیران تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۱ و جمع مستمری ازکار افتگان و بازماندگان از حداقل حقوق کارگران همان سال کمتر نباشد.

چرا حساس پول بیمه تکمیلی درمانگاه ساخته نمی شود؟

در او‌لین جلسه کمیته دستمزد و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی کانون استان تهران که کلیدی حضور نمایندگان سیزده شهرستان استان برگزار گردید که در این جلوس کرد موردها ذیل مطرح و توسط کمیته تصویب و در درحال حاضر پیگیری است. گهگاه شرایطی به وجود می آید که شما به تیتر بیمه شده بیمه قدمت خرید بیمه تکمیلی بازنشستگی پاسارگاد، از کمپانی بیمه گر به این معنی که کمپانی بیمه پاسارگاد می خواهید که پیش از نقطه نهایی یافتن مدت بیمه عمر و سر رسید شدن آن اندوخته بیمه عمر را مورد به کارگیری قرار دهید. دریافت اندوخته بیمه قدمت پاسارگاد زود خیس از موعد اتمام قرار اعطا کرد بازخرید بیمه عمر اسم دارد.
  • اما در ادامه مجلس در کمیسیون اول و دوم این میزان و از ۱۰ درصد به ۳۰ % ارتقاء داد.
  • علیاری همینطور تاکید کرده که هر سال سابقه در شغل ها دشوار و زیان‌آور هم اندازه ۱.۵ سال میباشد و همین عینا حیاتی افزایش سنوات مزبور در اعمال متناسب‌سازی به تیتر سابقه بیمه‌پردازی ملاک قرار گرفته و ارزیابی شده است.
  • اما به نظر اندازه خویش از اکثری از سیستم های بیمه ای دولتی و خصوصی محروم باقی مانده اند.
  • بیمه‌های ارائه‌شده به وسیله مرکز ها دیگر بیمه یکی از مزایای مشاغل رسمی محسوب می‌شوند.
به گزارش تجارت نیوز، به لحاظ میرسد در ساختار تازه صندوق بازنشستگی کشوری، قصد داراست تا به رخ محدودتر از قبلی تامین کننده خدمات درمان تکمیلی آن گروه از بازنشستگانی باشد که از طرف دستگاه استخدامی ، تمهیداتی به جهت بیمه تکمیلی آنان درنظر گرفته نشده است. در این ارتباط پیگیری‌ها از صندوق بازنشستگی کشوری نشان می دهد که هرمورد از دستگاه‌های دولت براساس بودجه‌ای که در اختیار دارا‌هستند به جهت تامین خدمات درمان تکمیلی بازنشستگان خود اقدام می‌کنند. چرا همین رئیسی در پرداخت افزایش دستمزد و معوقات امسال بازنشستگان تامین اجتماعی اینهمه سنگ اندازی کرده . بنابر اعلام کانون بازنشستگان کارگری تهران، به جهت دریافت دار وامدار 12 دوازده میلیون تومانی، بازنشسته عضو کانون می بایست حقوق خود را از شعب بانک رفاه شهر تهران اخذ نماید. به گزارش ساناپرس؛ توصیه دولت برای ارتقاء حقوق و دستمزد ها / دوران اجرای افزایش حقوق بازنشستگان / میزان افزایش دریافتی حقوق و دستمزد بازنشستگان؟ همسان سازی دستمزد بازنشستگان از دیگر موضوعات زیاد مهمی ... به نیمه نزدیک می‌گردد که ارتقا حقوق بازنشستگان هنوز در دولت تصویب نشده است، درحالی‌که افزایش حقوق طبق کلیدی مصوبه شورای‌عالی عمل حق کارگران سفارش شده است و بازنشستگان انتظار دارند سرانجام سال‌ها بیمه‌پردازیِ آن‌ها که امروز به تیتر حقوق و دستمزد به آنان پرداخت میشود متناسب اصلی تورم سالانه ارتقاء یابد. شماره بیمه بازنشستگی در آلمان یک عدد ۱۲ رقمی و قابل به کار گیری در تمام ارتفاع زندگی است. البته مخالفان همین طرح نیز که عمدتا مدافع اصلاحات و تغییرات ساختاری صندوق‌ها هستند، بر بقیه سیاست‌ها که فارغ از تاثیر بر روی بازنشستگان بر ورودی صندوق‌ها و ارتقا آن اثر بگذارد، تاکید دارند. کمپانی حسابداری محاسبان تلاشگر با داشتن کارنامه ای براق در انجام خدمات حسابداری ، آمادگي خود را جهت همکاری در حوزه های حسابداری ، انجام کارها مالی و مالیاتی اصلی کلیه واحد ها اعلام می نماید. من فوق لیسانسم ولی سال هاست حساس فوق دیپلم در شرایطی طاقت فرسا فعالیت می کنم درامدم نسبتا خوبه ولی هم اکنون دلم نظیر اون روزایی که سرباز بودم نیست. البته صحیح نمی باشد که ما به امثال فرهنگیان جامعه توهین کنیم یا این که زحماتشون رو در لحاظ نگیریم البته قبول کنید قشر خدمتکار از کلیه داره میخوره.

افزایش سقف وام‌های قرض‌الحسنه تا ۲۰۰ میلیون تومان

طبق گفته سخنگوي دولت قرارشد همانندبازنشستگان تامين اجتماعي ارافزايش دستمزد عزيزان كشوري ولشكري تجديد نظرگردد ونتيجه آن اعلام شود. حقوق و دستمزد افراد حساس ۱۵ سال سوابق اهمیت ۲۴ درصد ارتقاء و به ۲ میلیون و ۳۴۸ هزار تومان و حقوق اشخاص دارای ۱۰ سال سابقه دست کم ۴۱ درصد و به ۲میلیون و ۳۴۳ هزار تومان می‌رسد. حقوق و دستمزد اشخاص حیاتی ۲۵ سال سوابق و حداقل بگیر به ۲ میلیون و ۴۹۱ هزار تومان به این معنی که افزایش ۵۰ درصدی می‌رسد و حقوق و دستمزد افراد اساسی ۲۰ سال سابقه به ۲ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۲۵ % پرورش خواهد رسید.

بدهی تامین اجتماعی بابت بیمه تکمیلی تسویه شده است

وی تاکید کرد که به ادله هزینه های بالای درمان، بازنشستگان به دنبال تهیه بیمه معالجه تکمیلی هستند و آماردرخواست کنندگان ما را ملزم به تهیه و تنظیم این بیمه نامه می کند. در صورت ورود خطا کد ملی ، شماره مستمری و شعبه تامین اجتماعی ثبت نام ابطال می گردد . به گفته‌ی صالحی، تا قبل از پایان تیر می بایست اصلاحات به ثمر برسد، همه بازنشستگان مشمول مصوبات مزدی شورایعالی عمل شوند و نیکی فقط حقوق و دستمزد تیرماه را اصلاح شده بپردازند بلکه در این تیرماه، مابه‌التفاوت سه ماه قبل نیز به حساب بازنشستگان واریز شود.

تشریح جزئیات جدیدی از ارتقا دستمزد کارمندان و بازنشسته‌ها

حذف 70قلم دارو از بیمه و اجرای طرح دگرگون سازی سالم و دقت نکردن به معیشعت بازنشستگان و مستمری بگیران از مهمترین مشکلات بازنشستگان و بیمه شدگان و به طور کلی شرکاء اجتماعی می باشد که منجر تضعیف سازمان گردید. در هفته گذشته، متنی منتشر شد مهم عنوان «درخواست سراسری بازنشستگان تامین اجتماعی از مدیریت کانون شهرستان تهران به جهت جواب به ابهام‌ها». در همین نامه که به وسیله جمعی از بازنشستگان تامین اجتماعی به امضا رسیده بود، بازنشستگان از علی دهقان کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) التماس کرده‌اند به یک سری سوال بیمه تکمیلی در ارتباط اهمیت متناسب‌سازی، استمرار متناسب‌سازی و ارتقاء دستمزد بازنشستگان، به تفصیل جواب دهد. اکنون که با روش ثبت اسم بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری 1401 و ارتقا و حذف آن آشنا شدید، بهتر می باشد در آیتم سرویس ها و سقف تعهدات این بیمه نیز اطلاعاتی داشته باشید. همگی اشخاصی که ذیل پوشش بیمه تکمیلی بازنشستگان کشوری قرار می گیرند، چه خویش بیمه شده اساسی یا فرد بازنشسته و چه اشخاص زیر تکفل، می توانند از همین سرویس ها استعمال نمایند. سرویس ها بیمه تکمیلی عمدتا شامل موارد کلی مثل جراحی ها و امور همین چنینی دیگر می شوند.

جمشید مشایخی: قرار بود من نقش امر در «قیصر» را بازی کنم

نیز بر مبنا تصحیح رخ گرفته در ماده 137 کلیه هزینه های درمانی پرداختی مؤدیان که قابل تایید باشد و همینطور حق بیمه عمر پاسارگاد پرداختی هر فرد حقیقی به مؤسسات بیمه ایرانی بابت گونه های بیمه‌های عمر و زندگی و بیمه معالجه تکمیلی از درآمد مشمول مالیات مؤدی کسر می گردد. همینطور در بیمه قدمت بازنشستگی پاسارگاد قابلیت و امکان قرار دادن مبلغی به عنوان سپرده در بیمه قدمت وجود داراست که می تواند اصلی افزایش سود دهی بیمه قدمت و اندوخته بیمه نامه قدمت و تامین آتیه، امکان دریافت مستمری فراتر را برای بیمه شده فراهم نماید. کمپانی بیمه پاسارگاد این قابلیت و امکان را برای شما فراهم نموده است تا مبلغی را به تیتر سپرده در بیمه قدمت بازنشستگی قرار دهید. نرخ سود مبلغ سپرده در بیمه عمر پاسارگاد برا اساس قوانین و دستورها بیمه مرکزی جمهوری اسلامی کشور ایران برابر حساس 16 درصد خواهد بود. اما دولتی که حیاتی ۲ وزیر فعالیت در سال ۹۷ مواجه شده است، بعید هست در کوتاه مدت، برنامه ای موءثر برای خروج از بحران داشته و مهم رد التماس ارتقا حقوق ها در سال ۹۷، شایعات را تکذیب کرد. کلیدی همین حال، علیرضا محجوب، چهره شناخته شده خانه کارگر و نماینده مردمان تهران در مجلس شورای اسلامی گفته که بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی را از نحوه منزل ملت، پیگیری می کند. همین در حالی است که مطابق گفته های آقای شوکت، دولت، ۲۰۰ هزار میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار می باشد و عدم پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی، سبب عدم کار به تعهدات سازمان در درمقابل فعالان نظام سلامت شده است. سازمان تامین اجتماعی مطابق گفته های آقای شوکت، کلیدی بدهی ۴۰ هزار میلیارد تومانی به کانال بانکی روبرو است. او طرح تحول سلامت را ، هدیه مصیب بار محمود احمدی نژاد به سازمان تامین اجتماعی دانست که بخشی از مشکلات امروز سازمان، میراث دولت نهم و دهم است. دارای وجود همین که شاخص کل بورس و بسیاری از سهام شرکت های بورس در سال ۹۸، با رشد قیمتی یار شده اند و پرتفو هلدینگ شستا نیز از همین سودهای شیرینی بی نصیب نیست، البته به نظر می برسد که سازمان تامین اجتماعی اصلی میلیون ها بیمه شده تبعی و حیاتی و مستمری بگیر و بیمه بیکاری بگیر، نیز چنان اهمیت ایراد تامین نقدینگی روبرو است. سالاری جون امروز سوم مرداده پس کو پرداخت افزایش های ۲۸۰۰ از اوایل مرداد؟با ۳۰ سال سابقه ۳۱ تیر ۲۱۰۰ گرفتم.زود باش وعده ایی حرفی حدیثی سر هم کن و بگو. شما حیاتی هر حالت اقتصادی می توانید از سرمایه گذاری قدمت و تامین آتیه برخوردار شوید. نکته خیلی مثبت همین مرهون همین هست که هنگامی که شما مدیون اخذ می کنید پوشش های بیمه ای به جهت بیمه شده وجود خواهد داشت. هم اندازه 900 برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + سرمایه فوت طبیعی + سرمايه اصلي، به خانواده او (ذینفع قرار داد) پرداخت میگردد. هم اندازه 300 برابر حق بیمه پرداختی ماهانه + سرمايه اصلي، به خانواده او (ذینفع قرار داد) پرداخت میگردد. به هر حال این که دولت قبول دارد که افزایش ۱۰ درصدی پله پله دستمزد بگیران خود اهمیت تورم حدود ۵۰ % اختلاف متعددی دارد و دستمزد ها را همسان سازی کرده هست نشان از اعتنا به بهبود زندگی دستمزد بگیران داراست که باید به فال نیک گرفته شود. چرا همسان سازی نمیکنن.چرا به کارکنان وبازنشسته هاشون وسایر سطوح تامین اجتماعی بیشتر میکنن اما دست‌کم بگیر تامین اجتماعی .نه.ما بخدا سی سال حق بیمه دادیم بخدا همین گرونیها برای ماهم است بخدا بااین سن وعروس وداماد داریم اجاره خونه میدیم. پرداخت حقوق مهرماه حدود ۴ میلیون بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی اصلی بیش تر شدن حدود ۲۶۰۰ میلیارد تومان به جمع هزینه ماهانه پرداخت مستمری‌ها نسبت به ماه‌های ابتدایی سال، خاتمه یافت. طرح بیمه مستمری آنی در کمپانی بیمه زندگی خاورمیانه کلیدی اخذ جواز از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دی ماه سال 1399 رونمایی شد. این بیمه طومار به جهت افرادی که رغبت به پرداخت حق بیمه در سال‌های طولانی را ندارند و یا این که در سنین کودکی و نوجوانی خود فرصت خرید بیمه های مستمری سالانه را از دست داده‌اند بهترین آیتم است زیرا می‌توانند تمام حق بیمه را به شکل یکجا پرداخت و از سال سپس مستمری اخذ کنند. اصلاسابقه نداشت که مثل ماه قبل دوم ماه حقوق و دستمزد واریزشودیااحکام بیشتر حقوقهاپس از گذشت نیمی از سال صادرشودویامابه التفاوت طولانی تر دستمزد سنواتی پس از گذشت هفت ماه ازسال نو گرفتار پرداخت تدریجی شود . مگر سازمان حق بیمه های کلانی را که درسی سال از حقوق بگیرهادریافت کرده اقساط بوده . بعدباوجودهمه همین کاستیهارییس سازمان همپای رییس جمهورمدعی دولت نمونه مدت زمان انقلابند . جلسه آخری تدوین کردن پیش نویس لایحه دو فوریتی همیشگی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حیاتی حضور مدیران و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه، سازمان کارها اداری و استخدامی و چند از اعضای کارگروه ۴۲ نفره به نمایندگی از بازنشستگان تشکیل شد. حق اولاد برای والدینی که یک فرزند دارا هستند ۱۱۱ هزار تومان و برای دو فرزند، ۲۲۲ هزار تومان انتخاب شد. مجموع دریافتی ماهانه اشخاص مجرد در سال ۹۷، ۱ میلیون و ۲۶۱ هزار تومان و افراد متاهل اساسی یک فرزند، ۱ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان بود. دولت بایستی سهم ۲۵ درصدی خویش از تعهدات قانونی بابت هزینه های اعصاب سازمان را پرداخت کند. عدم پرداخت، مشکلات بسیاری به جهت سازمان در تامین تقدینگی به ارمغان خواهد اورد. ۶۰۰۰ میلیارد تومان مستمری ماهانه و ۲۰۰۰ میلیارد تومانی هزینه درمان می بایست پرداخت و تاخیر در آن، حوادث ناگواری را به همپا دارد. در صورتی که کارگری ۲ فرزند داشته باشد، حاصل توده مبنا سنواتی، حق مسکن و بن کارگری به ۵۰۲ هزار تومان می رسد که به این رقم، ۱۳ درصدی که به دستمزد طولانی تر می شود نیز، اضافه خواهد شد. بنابرین کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان تهران و کمیته حقوق و دستمزد همین کانون خواستار جدی اجرای دقیق ماده 96 ضابطه تامین اجتماعی هستیم و سایر مصوبات کمیته به شرح پیوست ارسال میگردد. کانون عالی بازنشستگان و کانون های بازنشستگان شهرستانی و استانی حامیان مردانی هستند که دلسوزانه پیگیر حق و دستمزد بازنشستگان و مستمری بگیران هستند. حساس اعتنا به اینکه سال 97 سال دوم برنامه توسعه مرز و بوم بوده و مطابق برنامه بسط ششم همسان سازی حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی باید در سال 97 اجرایی و عملیاتی میگردید و برنامه سال سوم را سپری میکند همسان سازی حقوق بازنشستگان درهاله ای از ابهام باقی مانده و وعده وعیدهای مسئولین همگی بازنشستگان و مستمری بگیران را سرکار نهاده اند. ما معتقد هستیم مهمترین مورد قضیه کنونی کاهش اقتدار خرید کردن و ضعف معیشت بازنشستگان است که بایستی درایت با به جهت همین قشر صورت بگیرد. اجرای همسان سازی دستمزد بازنشستگان از مراد هایی می باشد که یک سری سال هست به زمین ما‌نده اما هیچ رقمی در دارایی سال 99 به جهت همسان سازی مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در نظر گرفته نشده است و کماکان همسان سازی در حد وعده وعیدها می باشد تمامی تشکل های بازنشستگی سرکار هستیم و کوتاهی ما تشکل ها منجر شده ما را فراموش نمایند یا این که به عبارتی بازنشستگان را کوچک ببینند. در انتخابات مجلس نشان بدهیم ما توان داریم و به افرادی که سالهای درازی میباشد ما را فریب دادند دیگر گول شعارهای آن ها را نخوریم و به آن ها رأی ندهیم. در دارایی سال 99 هیچ اشاره ای به بدهی کلان دولت به تامین اجتماعی نشده است. برنامه گسترش ششم دولت هر بندی که مربوط به تامین اجتماعی و بازنشستگان است اجرایی نگردیده. توهین پشت توهین، تحقیر پشت تحقیر، تا کی بازنشستگان باید بدون صدا نمایند و سیاسیان در سازمان تامین اجتماعی که از اموال بیمه شدگان میباشد برای خودشان جولان بدهند و ما حسرت بکشیم از کانون خوب بازنشستگان بعنوان بزرگترین تشکل مرزوبوم می خواهیم خواسته های رسمی و منطقی بازنشستگان و مستمری بگیران استان تهران و مراد های دیگر کانونها را به جد پیگیری نماید که حمایت همگی بازنشستگان اصلی شما خواهد بود. در بیمه عمر بازنشستگی پاسارگاد هدف مهم تامین بیمه مستمری مناسب برای آینده است. در همین بیمه عمر و تامین آتیه دارای تشکیل سرمایه مطلوب به علت کاهش هزینه ها از سوی شرکت بیمه پاسارگاد همین هدف با مطلوبیت بالایی به دست می آید. هر یک از بیمه شدگان می توانند حساس گذشت دستکم 3 سال از مدت بیمه قدمت پاسارگاد خویش خواهش دریافت اندوخته بیمه قدمت را بصورت یکجا یا این که برقراری خبر استانی بیمه مستمری نمایند. در مجموع، ۵۲ هزار میلیارد تومان تا اخیر سال ۱۴۰۰ برای متناسب‌سازی دستمزد بازنشستگان مصرف می‌شود. فرمولِ این متناسب‌سازی براساس بایدهای قانون نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی کار می‌نماید و این که بعضا به ارتقاء متناسب‌سازی معترض هستند، به همین دلیل میباشد که از این فرمول‌ها و محاسبات آن که حساس دقت مضاعف تدوین شده، اطلاع صدق ندارند. این ظلم و بی عدالتی اصلاً قابل قبول نمی باشد و خواستار پرداخت عیدی به جهت پایان سال 99 را مثل کارگران مشغول به کار هستیم. بنا به این گزارش، مشاجره ارتقاء ۵۷ درصدی حقوق کارگران که در روزهای نهایی سال قبلی توسط شورای پول و اعتبار تعیین و به تصویب رسید، نارضایتی هایی را برای بقیه حقوق و دستمزد بگیران در مرز و بوم ساخت کرد. به طور نمونه کارکنان و پرسنل دولت که حقوق و دستمزد آن ۱۰ درصد و به شکل پله‌پله ارتقا یافته بود، همچنین بازنشستگان تامین اجتماعی در کنار بارنشستگان لشکری و کشوری که حقوق و دستمزد آن‌ها نیز ۱۰ درصد ارتقاء در لحاظ گرفته شده بود خواهان عدالت در رعایت پرداخت حقوق و دستمزد ها مهم توجه به ارتقا مرحله عمومی ارزش ها در بازار و رویش هزینه ها شدند. درچنین شرایطی مسئولان برای بهبود معیشت چنین اقشاری پرداخت حقوق ها را مورد بازبینی و نوسازی نظرقرار دادند، طوری که نخست به حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۷ % افزود و حال هم قرار هست ۱ میلیون تومان به دستمزد کارکنان شاغل دولت و ۹۰۰ هزار تومان به حقوق و دستمزد بازنشستگان لشکری و کشوری افزوده شود. مدیر کانون خوب کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی کشور، جزئیات قرارداد تازه بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان را تشریح کرد.
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن