نسکار تا به حال آن لحظات در اولین هفته پس از بازگشت; کوکا کولا 600 یکشنبه

شارلوت, N. C. — نسکار برنامه ریزی شده بود تغییرات گسترده برای 2021 امید پیدا کردن طرفداران جدید و اضافه کر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

شارلوت, N. C. — نسکار برنامه ریزی شده بود تغییرات گسترده برای 2021 امید پیدا کردن طرفداران جدید و اضافه کردن انرژی به ثابت شدن در برنامه.

Coronavirus همه گیر قرار داده و این برنامه را در خود نگه دارد و نسکار است که دیوانه وار در تلاش برای بازیابی از 10 هفته اخراج.

تا کنون سهام-ماشین سری موفق است.

نسکار آمد تا با یک برنامه درمانی است که اجازه آن را به سر مسابقه یکشنبه گذشته در دارلینگتون (S. C.) Raceway اول 20 رویدادهای برنامه ریزی شده در هفت ایالت های جنوبی از طریق ژوئن 21. اگر چه تماشاگران مجاز ساخت وهم آور, خالی سالن مسابقه خود را تحویل داده است.

کوین Hoffman ثمر رساند تا 50 خود را حرفه پیروزی در نسکار مسابقه اول بازگشت. بعدی مراسم بود اولین سری جام نژاد در چهار شنبه در 36 سال آن را در مورد به خوبی به عنوان آن می شود به صورت یک مجموعه وابسته به مایل پس از مایل از سمت چپ تبدیل می شود.

قهرمان حاکم و ساکن تبه کار Kyle Busch خشم فن های مورد علاقه تعقیب الیوت که بدبختانه رقیب خود بعد از او غرق شد. یک روباه scampered در سراسر مسیر در آرامش در آنچه که یک مسابقه سرگرم کننده.

پس از آن آمد روز شنبه عاطفی Xfinity سری مسابقه برنده نهایی دامان تعقیب Briscoe دو روز پس از او در زمین زیر کشت در دارلینگتون و FaceTimed همسر خود را به عنوان آموخته شده و دو فرزند متولد نشده خود را نداشت ضربان قلب جنين. وضعیتی وخیم از دست دادن Briscoe بود قادر به نگه کردن Busch, بهترین راننده در Xfinity سری تاریخ برای خود دومین پیروزی این فصل است. Briscoe در اشک فرو ریخت پس از مسابقه در یک لحظه نشان داده شده در سراسر کشور.

نسکار با تمام شخصیت های درگیری و احساسات خام بود بازگشت.

"یکی از مورد علاقه من خط من شنیده ام این زمان تمام شده است 'اجازه ندهید یک بحران خوب رفتن به زباله'" راننده جوی afton wagner روز جمعه گفت. "برای ما به پیدا کردن یک راه برای بازگشت به مسیر مسابقه به عنوان یک ورزش به عنوان یک صنعت و بازگشت به کار از قبل بیشتر شد یک فرصت شگفت انگیز است. من فکر می کنم نسکار دیدم این مهم برای همه است که اتفاق می افتد برای همه ما معیشت هر یک از ما."

ورزش سوخت شده است رقابت و انفجار آن آغاز شد و در سال 1979 هنگامی که برای اولین بار دیتونا 500 تلویزیونی پرچم به پرچم به پایان رسید با یک نزاع و جدال به عنوان بابی و دانی آلیسون به آن را کردم با کیل Yarborough. بهترین الیوت می تواند با اجتماعی فاصله قوانین در محل تلنگر Busch پرنده.

"این می تواند نوع سخت به مبارزه با هنگامی که شما را به ماندن 6 فوت از هم جدا. آغوش من نیست به اندازه کافی طولانی" الیوت گفت.

بوش اعتراف کرد او ساخته شده است یک اشتباه و به نام الیوت به عذرخواهی می کنیم اما kerfuffle مشتعل است طرفداران.

"من می دانم آن را به دست آورد بسیاری از کشش و بسیاری از مردم صحبت کردن در مورد آن به طوری که در نهایت یک پیروزی برای ورزش" الیوت روز جمعه گفت. "این یک دست دادن برای من و تیم من اما ... عشق مردم, درام, آنها عاشق صحبت کردن در مورد چیزهای که آنها انجام داده ایم تعداد زیادی از آن."

این مجموعه در حال حاضر شیفت به شارلوت موتور جاده سریع السیر در کنکورد, N. C., به مدت چهار روز از مسابقه آغاز یکشنبه با 61 در حال اجرا از کوکا کولا 600 یک تاج جواهر رویداد و طولانی ترین مسابقه نسکار تقویم.

"من می دانم که بسیاری از مردم به دنبال به جلو به این رویداد ورزشی در تلویزیون — من می دانم که من هستم" کارولینای شمالی رژیم صهیونیستی است. Roy کوپر گفت.

جینا سرخ کن یک خبر مربوط به نویسنده است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن