پیشنهاد 2 لپ تاپ عالی اچ پی از لحاظ کارایی

ایستگاه کاری HP ZBook 17 G6 ذهن خود را باز کنید، به تخیل خود اجازه دهید و پروژه های شگفت انگیزی را با لپ تاپ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مهر 1401

ایستگاه کاری HP ZBook 17 G6

ذهن خود را باز کنید، به تخیل خود اجازه دهید و پروژه های شگفت انگیزی را با لپ تاپ HP ZBook 17 G6 خلق کنید. قطعات دقیق انتخاب شده و کارت گرافیک طراحی شده برای حرفه ای ها به شما این امکان را می دهد که راحت کار کنید. پروژه هایی را روی یک صفحه نمایش با کلاس بالا ایجاد کنید که از جزئیات مراقبت می کند. لپ تاپ استوک اچ پی ZBook 17 G6 را در این منبع به طور کامل و مشخصات کامل می توانید ببینید.

پردازنده نسل نهم اینتل Core i7

پردازنده Core i7 اینتل با قدرت، سرعت و کارایی فوق‌العاده خود که سخت‌ترین وظایف را انجام می دهد شما را شگفت زده خواهد کرد. به لطف فناوری Intel Turbo Boost 2.0، این پردازنده به طور هوشمندانه سرعت ساعت را افزایش می دهد و قدرت محاسباتی بیشتری را آزاد می کند. Intel Core i7 9-th Gen. همچنین به خوبی با پشتیبانی از فیلم ها با بالاترین کیفیت کنار می آید و در عین حال از تراکنش های ایمن در شبکه اطمینان می دهد.

ایجاد کنید و کار کنید
HP ZBook 17 G6 Workstation دستگاهی است که برای کاربردهای حرفه ای طراحی شده است. داستان های زیبا بسازید و آنطور که شایسته شماست کار کنید. این به لطف کارت گرافیک قدرتمند NVIDIA Quadro RTX 3000 است که کارهای روزانه شما را روان و بدون موانع اضافی می کند. الهام بگیرید و عمل کنید. این امکان‌پذیر است زیرا HP ZBook 17 G6 را همراه خود دارید.

عملکرد صاف
با خیالی آسوده کار کنید و بدانید لپ تاپ شما می تواند سخت‌ترین برنامه ها را مدیریت کند. ZBook برای عملکرد عالی برای شما و کارهای روزانه شما بهینه شده است.

رزولوشن FullHD 1920x1080
از چند رسانه ای با کیفیت بالا لذت ببرید! صفحه نمایش Full HD سرگرمی را در بالاترین سطح فراهم می کند. تماشای فیلم در لپ‌تاپ، بازی کردن و تماشای عکس‌ها سرگرم‌کننده‌تر می‌شود. رنگ های زنده و جزئیات فوق‌العاده واقعی در این وضوح بسیار بیشتر قابل مشاهده خواهند بود.

IPS
از رنگ های محو و کنتراست ضعیف خسته شده اید؟ لپ تاپ با ماتریس IPS راه حلی برای هر بودجه ای است که علاوه بر آن تجربه زیبایی شناسی فوق‌العاده ای را هنگام استفاده از چند رسانه ای ارائه می دهد. صفحه نمایش با استفاده از این فناوری با زاویه دید گسترده، بازتولید رنگ بسیار خوب و کنتراست بیانی متمایز می شود. در مورد صفحه نمایش این لپ تاپ استوک HP Elitebook 745 G6 چیزهای زیادی برای گفتن است که در این سایت به خوبی به ان اشاره شده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن