رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور

مهمترین آزمون زندگی داوطلب ، آزمایشی است که می تواند کل زندگی فرد را تغییر دهد ، خواه ناخواه شخصی یا خانواده ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 آذر 1399

مهمترین آزمون زندگی داوطلب ، آزمایشی است که می تواند کل زندگی فرد را تغییر دهد ، خواه ناخواه شخصی یا خانواده باشد. اما از آنجا که هر امتحان و هر حرفه ای به ابزارهای خاص خود نیاز دارد ، برای آزمون نیز به همان ابزار و تجهیزات مراجعه خواهیم کرد. حرف آخر یکی از بهترین موسساتی است که در حال حاضر در بین داوطلبان کنکور بسیار محبوب است و دوره های کنکور را به سبک کاملاً جدید آموزش می دهد. این موسسه ویژگی های خاص خود را دارد که امروز آنها را مطالعه خواهیم کرد. در ادامه می توانید عربی حرف آخر را هم مشاهده کنید.


برای اولین بار در ایران ، موسسه حرف آخر تدریس را بر اساس تجسم پویا آغاز کرد و آزمون ورودی داوطلب را بسیار آسان کرد. اکثر مردم یادگیری پویا را با تمرینات بصری اشتباه می گیرند ، اما امروزه آموزش تصویر سازی و انیمیشن بخشی از تجسم پویا و بخشی از تجسم پویا مدل سازی است. در قسمت تصویر سازی ، همه دروس به انیمیشن و تصاویر تقسیم می شوند که ساخت آنها مدت زمان زیادی طول می کشد و دانش آموزان به جای حفظ آنها بازی می کنند. شما در بخش تصویر به سوال نیازی ندارید. یاد بگیرید چگونه آن را حل کنید. شما همان الگوی را یاد خواهید گرفت و تمام مشکلات سوال خود را با همان الگوی حل خواهید کرد. این سبک تدریس اولین بار توسط حرف آخر در ایران توسعه یافت.

بیوگرافی حرف آخر همراه با انیمیشن و تصویرگری

زیست شناسی مهمترین موضوع در زمینه آزمون است ، اما به دلیل بزرگی دوره و دامنه آزمونهای سوال در بین کلاسهای مختلف زیست شناسی ، تعداد داوطلبان این دوره همیشه بسیار کم بوده است. اما یک بار این مشکل را با کمک زیست شناسی از این موسسه حل کرد و بیولوژی را با خیال راحت مطالعه کرد. کارهایی که در آموزش زیست شناسی به معلمان این گروه انجام شد ، زیست شناسی را کاملاً بصری کرد. این بدان معناست که داوطلب مجبور نیست برای مطالعه زیست شناسی وقت زیادی صرفه جویی کند و این بار با کمک تصاویر و انیمیشن هایی که می بیند مفاهیم را می فهمد. در ادامه رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.


شعار زیست شناسی حرف آخر علوم زندگی 4 لایه است. این سبک تدریس بیولوژیکی حرف آخر و آخرین روش مورد استفاده مربیان زیست شناسی در این گروه است. معنای زیست شناسی چهار طبقه این است که با استفاده بیولوژیکی از این گروه ، داوطلب شدن 4 برابر بیشتر از زیست عمومی است. این به معنای زمان زیاد برای تمرینات زیست شناسی حرف آخر نیست و این داوطلب می تواند در مدت زمان کوتاه بهترین نتیجه و درصد را در زیست شناسی حرف آخر بدست آورد.

رتبه های برتر موسسه حرف آخر در کنکور 99

کارایی و هزینه یک منبع یا موسسه با توجه به نتایج محصولات و تخصص ورودی آنها تعیین می شود. با این وجود ، در سال های اخیر ، این مسسه با جمع آوری 51 سطح زیر 200 بهترین نتیجه را کسب کرده است و چنین آماری در زمینه کنکور ارائه نشده است. خوب این چقدر باعث خوب شدن مردم می شود؟ منابع و پشتیبانی خوب علاوه بر منابع ، داوطلبان مشاوره های بسیار تخصصی دریافت می کنند و تمام نیازهای آنها را برآورده می کنند. این کلید بدست آوردن قیمت مناسب است. منبع خوب ، پشتیبانی خوب و قدرت خوب ... در ادامه می توانید پروژه 6040 حرف آخر ؛ تجربه 100 روز طلایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.

با کمک این موسسه ، خواهران و برادران دوقلوی مجتبی سعادت پیش از کلاس های 12 و 18 هانا و روژین یاری پس از 13 سال امتحان تصمیم به ورود مجدد گرفتند و با حرف آخرA در رتبه 390 قرار دارند. تورایی جعفری با وجود مدرک لیسانس خود در ریاضیات و فیزیک در امتحانات 187 و 98 ، پس از 14 سال امتحان با نمره 641 به هدف خود در رشته دندانپزشکی رسید. اگر به دنبال چنین موفقیتی هستید ، می توانید به فروشگاه حرف آخر بروید و سرنوشت آزمون را تکان دهید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن