49ers گزارش گسترش GM جان لینچ. است جورج بازیگوش بعدی ؟

فایل - در این Feb. 25, 2020, فایل, عکس, San Francisco 49ers مدیر جان لینچ صحبت می کند در یک کنفر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 مرداد 1399

یک روز پس از بیان وجود دارد "برخی از اخبار خوب در افق" آن را به عنوان مربوط به اشتغال در آینده San Francisco 49ers مدیر جان لینچ است ایران موافقت کرده به مدت پنج سال تمدید قرارداد خواهد کرد که نگه داشتن او در سانتا کلارا از طریق 2024.

در طول یک شنبه در مصاحبه با san francisco giants, لینچ — بدنام خود را برای طراوت و خلوص خود را در تیم پتانسیل معاملات — خواسته شده بود در مورد یک پتانسیل تمدید قرارداد در نور از سر مربی Kyle Shanahan جدید مقابله.

"من می توانم به شما بگویم که فکر می کنم وجود دارد برخی از اخبار خوب در اطراف گوشه," او گفت:. "من از نوع زندگی در لحظه, فکر نمی, سال ها و سال ها را نمی دانم اگر من قصد دارم به یک lifer در این چیزی که من دوست دارم آنچه ما انجام می دهیم, من دوست دارم در آینده به کار هر روز و من فکر می کنم وجود دارد برخی از اخبار خوب در افق و Jed و نیویورک خانواده شده اند فوق العاده ای برای من است. بنابراین امیدوارم ما رو برخی از خبر خوب در اینجا به زودی."

روز چهارشنبه NFL شبکه مایک Garofolo گزارش لینچ و 49ers توافق کردند که به مدت پنج سال تمدید.

همه چشم ها در حال حاضر در مذاکرات قرارداد بین 49ers و تنگ پایان جورج بازیگوش. همه طرفدار است اما مطمئن برای تبدیل شدن به بالاترین پرداخت تنگ پایان در NFL تاریخچه و تنظیم مجدد بازار در موقعیت. بالاترین پرداخت تنگ پایان در NFL در حال حاضر در لس آنجلس, شارژر,' شکارچی هنری که سالانه حقوق و دستمزد $10.6 میلیون.

لینچ گفت: san francisco giants که عدم اطمینان اقتصادی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس پیچیده بازیگوش مذاکرات به این نقطه, اما نمی "هیچ دلیلی که چرا ما نمی قادر خواهد بود برای دریافت یک معامله انجام می شود.

"این بیماری همه گیر است و آمار آن را ناشی از بسیاری از عدم اطمینان اقتصادی....با [حقوق] کلاه احتمالا رفتن به پایین به عنوان کم به عنوان $175 میلیون در یک کلاه بود که پیش بینی بودن در $220 میلیون" لینچ گفت. "این یک تنظیم. ما در حال انتظار برای برخی از است که یقین به راهنمای ما در چگونه ما ساختار یک معامله است. در حال حاضر ما است که اطلاعات آن در ادامه آمده است بنابراین ما معامله ایده ها و همه چیز. ما واقعا امیدوار. ما در حال رفتن به محل کار بسیار سخت است."

لینچ اضافه شده این واقعیت است که بازیگوش پخش, تنگ, پایان, اما فقط به عنوان موثر به عنوان برخی از بازی های برتر گسترده ای از گیرنده های, که باعث می شود مذاکرات "پیچیده" اما می توان آن را "احمقانه" برای دو طرف به رسیدن به یک توافق.

"جورج چنین بزرگ مناسب برای چه کار می کنیم" او گفت:. "او یک بازیکن فوق العاده ای. من اینجا نشسته در بیانیه چشم انداز برای آنچه ما می خواهیم در یک بازیکن و جورج چک هر جعبه. او فوق العاده ای است. او را به آنچه ما می خواهیم. من فکر می کنم این امر می تواند احمقانه به شکل که. بنابراین ما در حال رفتن به انجام بهترین های ما برای انجام درست آن."

اریک تینگ است SFGATE خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب