تظاهرات در پاریس در اعتراض به نژادپرستی و خشونت پلیس

صادر شده در: 13/06/2020 - 15:25Modified: 13/06/2020 - 15:26 پاریس پلیس ضد شورش شلیک گاز اشک آور شنبه برای پر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

پاریس پلیس ضد شورش شلیک گاز اشک آور شنبه برای پراکنده عمدتا مسالمت اما غیر مجاز در اعتراض به خشونت پلیس و تثبیت نژادپرستی به عنوان یک موج خشم ادامه داد: رفت و برگشت به جهان پس از مرگ آفریقایی آمریکایی جورج فلوید.

تبلیغات

معترضان با تجمع در Place de la République که در آن جمعیت شعار "نه عدالت بدون صلح" و برخی از صعود مجسمه ماریان که تجسم جمهوری فرانسه. پلیس حاضر برگزارکنندگان اجازه ادامه به خانه اپرا در مرکز پاریس.

این تظاهرات به طور کلی صلح آمیز اما پس از سه ساعت درگیری آغاز شد. برگزارکنندگان خواست معترضان با کودکان به ترک به عنوان پلیس ضد شورش به اتهام جیب مردم و در پرتابه پرتاب کردند و پلیس خط.

خشم تولید شده توسط Floyd's مرگ در مینیاپولیس آخرینماه طنین انداز در فرانسه به ویژه در محروم شهرستانحومه که در آن گروه های حقوق بشر می گویند که اتهامات ازدرمان توسط پلیس فرانسه از ساکنان اغلب مهاجرپس زمینه باقی می ماند تا حد زیادی unaddressed.

Assa Traore خواهر 24 ساله آدما ترائوره کهدر نزدیکی پاریس در سال 2016 پس از بازداشت او خطاب شنبه اعتراض.

"مرگ جورج فلوید قوی اکو در مرگ در فرانسه از برادر کوچک من," او گفت:. "چه اتفاق می افتد در ایالات متحده اتفاق می افتد در فرانسه. برادران ما در حال مرگ هستند."

ترائوره خانواده می گویند او با امپراتور زمانی که سه افسران برگزار می شود او را با وزن بدن خود را. مقامات می گویند که علت مرگ او نامشخص است.

یک بنر انجام شده توسط این جمعیت در Place de la République بخوانید: "من امیدوارم که من نمی تواند کشته شود امروز". یکی دیگر از پيغامی برای دولت: "اگر شما ایجاد بی عدالتی شما درو شورش."

برخی از تظاهر کنندگان نمایش داده می شود یک پرتره نشان داد در صورت که نیمی فلوید نیم کرد. سایر آگهی های حساس بین درختان در اطراف مربع با مته سوراخ به نام ناخوانا در از ده ها تن از کسانی که فوت کرده اند و یا دچار خشونت به دست پلیس فرانسه.

در اوایل بعد از ظهر عصبانی فریاد گل رز از لحاظ نژادی متنوع جمعیت به عنوان یک گروه کوچک از سفید افراطی راست فعالان صعود یک ساختمان مشرف به اعتراض و افراشتند یک بنر بزرگ افشاگری "ضد نژاد پرستی سفید."

ساختمان ساکنان سپس به خارج از پنجره خود را و پاره پاره از بنر پایین یکی بالا بردن مشت خود را در پیروزی. ماموران مانع حضور مردم اصلی تجمع از نزدیک شدن به ضد تظاهرکنندگان اما نمی بازداشت راست فعالان تا دو ساعت بعد بیشتر عصبی جمعیت زیر.

پلیس ضد شورش پس از آن شلیک گاز اشک آور و شارژ سرکش اعضای اصلی اعتراض ترغیب آنها برای پراکنده کردن. جمعیت در ابتدا برنامه ریزی شده برای ماه مارس از طریق شهرستان اما پلیس تصمیم گرفت برای جلوگیری از آنها را از حرکت با استناد به coronavirus نگرانی.

مشابه تظاهرات برگزار شد روز شنبه در شهرهای سراسر فرانسه از روان در نورماندی در شمال غربی به مارسی در دریای مدیترانه است.

در پی فلوید مرگ و تظاهرات جهانی آن را به راه انداخته دولت فرانسه تحت فشار در حال رشد به آدرس طولانی در حال اجرا اتهام خشونت بیش از حد پلیس به ویژه علیه اقلیت.

>> به عنوان جورج فلوید خشم گسترش می یابد و فرانسه در برابر خود شیاطین

محققان مستند دهها پلیس و تحقیقات به تازگی افتتاح شد نژادپرستانه به نظرات خصوصی در Facebook و WhatsApp گروه افسران پلیس.

وزیر کشور وعده داده شده در این هفته به تمبر از نژادپرستی و اعلام ممنوعیت پلیس chokeholds در طول بازداشت. اما پلیس فرانسه اتحادیه های خود برگزار شد تظاهرات جمعه گفت: آنها در حال ناعادلانه برچسب عنوان نژادپرست به دلیل چند افراطی افسران که آنها لازم نیست به اندازه کافی ابزار برای مقابله با خشونت مظنون است.

پس از ملاقات با نمایندگان اتحادیه ها, وزیر کشور گفت: جمعه شب که پلیس شروع به آزمایش با گسترش استفاده از بی حس کردن اسلحه در آینده با وجود نگرانی در مورد ایمنی خود را.

Assa ترائوره گفت که زمانی که او را دیدم تصاویر پلیس اعتراض "من حتی عصبانی است. من شرمنده از پلیس. در تمام جهان تنها کشوری که در آن افسران پلیس نشان می دهد به نگه داشتن خود اجازه کشتن فرانسه است."

(FRANCE 24 با آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن