شمال شرقی می گوید پلیس با آجر در تصویری آنها هستند و آنها می شده است از بین بردن و سست پیاده رو آجر است که مطرح شده یک خطر ایمنی

توسط adamg در سه شنبه 06/02/2020 - 3:24pm از این ویدئو.یک ویدئو است که به طور گسترده ای منتشر شده در روز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 خرداد 1399
Northeastern cops with a pickup full of bricks

از این ویدئو.

یک ویدئو است که به طور گسترده ای منتشر شده در روز گذشته ارائه شده به عنوان شواهد پلیس در بوستون آماده شد به ترک آجر در اطراف به اغوا کردن معترضان به پرتاب آنها را.

در واقع, شمال شرقی, پلیس می گویند این نشان می دهد دو شمال شرقی افسران انجام کاری به مراتب بیشتر بی ضرر - تخلیه آجر در پردیس ایستگاه پلیس برای ذخیره سازی پس از آنها می خواهم حذف آنها را از سست و نا امن پیاده رو چند بلوک دور.

در یک سری از توییت بخش می گوید:

در جمعه, ژوئن 1, در حالی که گشت معمول دانشگاه از دو نفر از افسران ما آمد در سراسر یک آسیب دیده آجر پیاده رو در گوشه ای از Tremont و کاونتری خیابان ها که ناشی از یک خطر ایمنی برای عبور و مرور با توجه به سست روبترقی و آجر شکسته.

برای جلوگیری از آسیب به پیاده ماموران جمع آوری آجر و بازگشت آنها به NUPD ستاد جایی که آنها بلافاصله مطلع در شهر بوستون از یک نیاز برای تعمیر به پیاده رو و به درخواست که در این شهرستان جمع آوری شکسته و آسیب دیده آجر.

ویدیو گردش در رسانه های اجتماعی از دو شمال شرقی افسران پلیس تخلیه آجر از وسیله نقلیه خود را در پشت مقر ما است از مجموعه ای از حوادث شرح داده شده در اینجا. اولویت ما این است که همیشه امنیت ما در دانشگاه و جامعه است.

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن