'بیشتر صمیمی تجربه': موزه لوور بازگشایی پس از 16 هفته shutdown

صادر شده در: 06/07/2020 - 09:48بروز رسانی: 06/07/2020 - 09:48 جهان پر بازدید ترین موزه بازگشایی روز دوشنبه پ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

جهان پر بازدید ترین موزه بازگشایی روز دوشنبه پس از 16 هفته coronavirus بسته اما با نزدیک به یک سوم از آن گالری هنوز بسته است.

تبلیغات

کاخ گسترده بود که یک بار خانه را به فرانسه پادشاهان دهکدهای از دست داد بیش از €40 میلیون (45 میلیون دلار) در فروش بلیط در طول تقریبا چهار ماه از مستند و کارگردان Jean-Luc مارتینز به آن اعتراف می توانست چند تکیه سال پیش رو به عنوان جهان سازگار به ویروس.

اگر چه بسیاری از موزه محبوب ترین تساوی مانند "مونا لیزا" و وسیع باستانی, مجموعه خواهد بود به طور کامل در دسترس دیگر گالری های اجتماعی که در آن فاصله سخت تر است بسته باقی خواهد ماند.

و نه وجود خواهد داشت هر گونه ازدحام در مقابل لئوناردو داوینچی شاهکار برای یک عکاسی از خود با بازدید کنندگان هشدار داده است که آنها را به چوب به ایستاده در چاه-فاصله نقاط مشخص شده بر روی زمین است.

"اگر شما یک هنر چرم گاومیش اگر شما در پاریس, در حال حاضر زمان برای آمدن به موزه لوور برای صمیمی تر تجربه" گفت: فرانسه 24 نادیا Massih ایستاده در خارج از موزه یاد هرم شیشه ای.

برای جلوگیری از تنگناها فلش راهنمای بازدید کنندگان از طریق دخمه پرپیچ و خم از گالری با دو برابر شدن پشت ممنوع, موزه گفت.

برخی از 70 درصد از موزه لوور را 9.6 میلیون بازدید کننده در سال گذشته از خارج از کشور و با گردشگری در متوقف مارتینز گفته است که شماره می تواند به شدت افت میکند.

"ما در حال از دست دادن 80 درصد از ما," او گفت:.

"ما در حال رفتن به در بهترین حالت 20 تا 30 درصد پایین در تابستان گذشته — بین 4000 و 10000 بازدید کننده در روز," او برآورد شده است.

موزه امیدوار است برای جذب بیشتر بازدید کنندگان فرانسوی به پر کردن شکاف آن را به عنوان embarks در یک کمپین به لرزش کردن آن نخبگان تصویر قبل از برگزاری بازی های المپیک در چهار سال زمان است.

مارتینز که می آید از یک طبقه کارگر گفت: او می خواست برای ساخت در توسعه موفقیت لوور را outpost موزه در لنز فقیر سابق شهر معدن در شمال فرانسه.

او گفت: گاهی اوقات لوور می تواند به "ارعاب" خاص جمعیتی و موزه نیاز به اطمینان مردم است که مجموعه خود را نیز برای آنها با بهبود ارائه برچسب و گزینش.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب