خشم چین عبور می کند بحث هنگ کنگ قانون تامین

صادر شده در: 30/06/2020 - 03:52 چین گذشت امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ روز سه شنبه صحنه را برای رادیکال ترین

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 تیر 1399

صادر شده در:

چین گذشت امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ روز سه شنبه صحنه را برای رادیکال ترین تغییرات در این مستعمره سابق بریتانیا راه زندگی پس از آن بازگشت به قانون تقریبا دقیقا 23 سال پیش.

تبلیغات

قانون هل پکن بیشتر طول یک دوره برخورد با ایالات متحده آمریکا و بریتانیا و دیگر دولت های غربی که گفته اند آن را نابود درجه بالایی از خودمختاری مالی جهانی hub اعطا شد در تاریخ 1 ژوئیه 1997 تحویل.

ایالات متحده شروع به از بین بردن هنگ کنگ وضعیت خاص تحت قانون ایالات متحده در روز دوشنبه متوقف دفاع صادرات و محدود کردن قلمرو دسترسی به محصولات فناوری بالا.

اتحادیه اروپا ابراز خشم در حالی که بریتانیا و ژاپن ابراز نگرانی روز سه شنبه پس از چین عمدتا با مهر لاستیکی مهر مجلس شورای اسلامی تصویب و امنیت ملی قانون است.

حرکت زیر ماه از دموکراسی تظاهرات در هنگ کنگ بود که تضمین آزادی لذت می برد در سرزمین اصلی تحت "یک کشور دو سیستم" فرمول آن در سال 1997 تحویل.

"ما محکوم به تصمیم" رئیس شورای اتحادیه اروپا با چارلز میشل یک کنفرانس خبری گفت.

"این قانون خطرات جدی تضعیف درجه بالایی از استقلال از هنگ کنگ و داشتن یک اثر مضر بر استقلال قوه قضائیه و حکومت قانون است."

مقامات در پکن و هنگ کنگ بارها و بارها گفت: این قانون با هدف در چند "مشکل" در هنگ کنگ و خواهد تحت تاثیر قرار دهد و آن حقوق و آزادی و نه سرمایه گذار ،

'قبر گام'

با وجود چنین اطمینان اتحادیه اروپا هشدار داد که عواقب جدی بیش از این قانون که دموکراسی فعالان دیپلمات ها و برخی از کسب و کار می گویند به خطر اندازد هنگ کنگ نیمه خودمختار وضعیت و نقش خود را به عنوان یک مالی جهانی hub.

"ما پرداخت توجه دقیق در مورد چگونگی پاسخ گفت:" Ursula von der Leyen رئیس کمیسیون اروپا افزود که بلوک شد بحث در مورد امکان, واکنش اقدامات با "شرکای بین المللی" اما بدون دادن جزئیات.

هفته گذشته پارلمان اروپا خواست بلوک به چین را به دیوان بین المللی دادگستری در لاهه سازمان ملل متحد بالاترین حقوقی بدن اگر از آن جلوتر رفت.

در لندن, وزیر خارجه بریتانیا, دومینیک Raab به نام قانون "قبر گام".

"ما عمیقا از گزارش های تایید نشده که پکن گذشت امنیت ملی قانون" Raab گفت.

در توکیو مقامات دولتی بالا به نام قانون "تاسف" کرد و گفت آن را تضعیف اعتبار در "یک کشور دو سیستم" فرمول.

"ما همچنان به همکاری با کشورهای درگیر برای مقابله با این موضوع مناسب" رئیس کابینه وزیر Yoshihide Suga یک کنفرانس خبری گفت.

ژاپن همچنین برقراری ارتباط نزدیک با ایالات متحده و چین به عنوان با ثبات روابط بین قدرتهای جهانی شد و حیاتی برای امنیت منطقه ای و جهانی او اضافه شده است.

'نگرانی'

وزیر امور خارجه Toshimitsu متگی به خبرنگاران گفت: او تا "نگرانی عمیق" از جامعه بین المللی و مردم هنگ کنگ بیش از اندازه گیری.

تایوان کابینه در بیانیه ای گفت این قانون جدید را "به شدت تحت تاثیر" آزادی و دموکراسی و حقوق بشر و تایوان خواهد همچنان به ارائه کمک به مردم در هنگ کنگ است.

"دولت به شدت آن را محکوم و تاکید حمایت خود را از مردم هنگ کنگ به عنوان آنها در تلاش برای دموکراسی و آزادی" گفت: کابینه سخنگوی اویان تینگ.

"این حرکت به شدت اثرات هنگ کنگ, جامعه, آزادی, حقوق بشر و ثبات است."

سال گذشته تظاهرات گسترده ای را به خود جلب کرد همدردی دموکراتیک و چین-تایوان ادعا کرده است که استقبال مردم از هنگ کنگ که باید نقل مکان کرد و به جزیره و انتظار بیشتر است.

رئیس جمهور تایوان Tsai و نشستند ون گفت که او "بسیار نا امید" توسط چین حرکت می کند و اضافه کرد که آن را نشان داد "یک کشور دو سیستم" فرمول که پکن مطرح به عنوان پایه ای برای وحدت با سرزمین اصلی ، "امکان پذیر نیست".

"ما امیدواریم که دلار هنگ کنگ مردم همچنان پایبند به آزادی و دموکراسی و حقوق بشر است که آنها را گرامی" Tsai به خبرنگاران گفت:.

دفاع از قانون هنگ کنگ پکن-حمایت رهبر, کری لام خواست جامعه بین المللی برای احترام به راست چین برای حفاظت از امنیت.

در یک پیام ویدئویی به شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو لام گفت: این شهرستان از 7.5 میلیون دلار بوده است "صدمه افزایش خشونت دامن زده شده توسط نیروهای خارجی".

"هیچ دولت مرکزی می تواند به نوبه خود چشم خود را به چنین تهدید به حاکمیت و امنیت ملی و همچنین خطرات ناشی از براندازی دولت, قدرت," او گفت:.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن