Anti-مستند معترضان در ایالت میشیگان نگه 'عملیات کوتاه کردن مو'

صادر شده در: 21/05/2020 - 05:42بروز رسانی: 21/05/2020 - 05:42 پس از تظاهرات توده های مسلح معترضین کسانی که ع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

پس از تظاهرات توده های مسلح معترضین کسانی که عصبانی بیش از این محدود کننده ضد ویروس مستند در ایالت میشیگان راه اندازی "عملیات کوتاه کردن مو" روز شنبه با آرایشگران خود را با استفاده از قیچی و کلیپرز در خارج از دولت کاپیتول.

تبلیغات

چند صد نفر از تظاهرکنندگان-برخی با پوشیدن ماسک های صورت و یا تمرین های اجتماعی فاصله -- اندود شده تا در لنسینگ در زیر آسمان آفتابی به صورت رایگان و تر و تمیز از مدل مو.

صندلی ضد عفونی پس از هر برش.

آن چهارم عمده اعتراض فرماندار دموکرات گرچن Whitmer را سخت stay-at-home سفارشات در کمی بیش از یک ماه است.

در اواخر ماه آوریل مسلح معترضان وارد ساختمان کاپیتول در لنسینگ خواستار کاهش مستند در محل قرار داده برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

میشیگان یکی از سخت ترین آمار آمریکا با بیش از 5 ، 000 مرگ و میر مرتبط با COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است.

آن را تبدیل به یک flashpoint ملی گفتگو در مورد زمان و نحوه بازگشایی کسب و کار در سراسر کشور به بنیادی اقتصادی موجب درد توسط بهداشت جهانی بحران.

اعتراض برگزار شد محلی گروه های محافظه کار در حمایت از کارل Manke یک آرایشگر که مجوز خود را پس از باز کردن سالن خود را در اوایل ممکن است هجوم مستند قوانین.

ماساژ نیز در ارائه در چهار شنبه رویداد-در ازای یک رمز پرداخت.

برخی از تظاهر کنندگان دست تکان دادند و پرچم آمریکا و نشانه کوبیدن Whitmer که تمدید مستند اقدامات تا مارس 28.

"Whitmer کشتن کسب و کارهای کوچک" خواندن یکی از نشانه.

فرماندار بود که در بخش مرکزی از دولت به منظور بررسی آسیب را از سیل ویرانگر ایجاد می شود که دو سد بودند نقض گفت: او را درک ساکنان' ناکامی.

"هر یک از ما باید فداکاری های ساخته شده در برخی از نقطه. بسیاری از آنها در ماتم از دست دادن عزیزان به از دست دادن شغل, کسب و کار است که ممکن است باز نمی شود و یا زنده ماندن این" او گفت:.

اما او التماس کرد با معترضان برای نشان دادن "در راه است که خود را در معرض و یا دیگران را در طولانی مدت سلامت عمومی بحران است."

"اگر مردم اعتراض من بپرسید که آنها با پوشیدن ماسک و رعایت شش فوت از هم جدا, و اگر آنها نمی, ما را به گرفتن برخی از اقدام" Whitmer هشدار داد.

پلیس صادر چندین بلیط به آرایشگران شهود گفت.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب