فرانسه وزیر انتقاد شدید تصمیم به جلو 'بر باد رفته' از پاریس سینما

صادر شده در: 13/06/2020 - 12:43بروز رسانی: 13/06/2020 - 12:43 گراند سینما رکس در پاریس گفت: در روز جمعه بوده

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

گراند سینما رکس در پاریس گفت: در روز جمعه بوده است مجبور به لغو یک برنامه ریزی غربالگری از سال 1939 کلاسیک در میان تجدید جنجال بر سر فیلم نژادپرستانه محتوای یک حرکت فرانسه وزیر فرهنگ و ارشاد به عنوان "غیر قابل درک".

تبلیغات

یاد پاریس سینما تا به حال برنامه ریزی برنده جایزه اسکار جنگ حماسی برای تاریخ 23 ژوئن به عنوان بخشی از ویژه نمایش فیلم به مناسبت فرانسوی سینما' بازگشایی پس از طولانی coronavirus مستند.

آن را مجبور به لغو غربالگری پس از این فیلم را توزیع برادران وارنر تصمیم به جلو و فیلم در میان ضد نژاد پرستی که واکنش را لرزاند, سرگرمی, چشم انداز در پی مارس 25 کشتن جورج فلوید.

نوشتن در توییتر, فرانسوی, فرهنگ, وزیر Franck Riester ناودان یک "غیر قابل درک و غیر قابل قبول" تصمیم گیری " و اضافه کرد که فرانسه "همیشه دفاع از آزادی برای ایجاد و توزیع آثار هنری".

اختلاف آید روز پس از HBO Max اعلام کرد که کشیدن "بر باد رفته" به دلیل "نژادپرستانه توصیفاتی" که "اشتباه و اشتباه امروز".

HBO Max اضافه شده است که آن را برنامه ریزی شده به فیلم را دوباره در دسترس در آینده در کنار بحث قرار دادن آن در چهار چوب تاریخی خود.

این فیلم مجموعه ای در کشت و زرع گرجستان موفق به کسب هشت جایزه اسکار از جمله بهترین تصویر و تنظیم یک نقطه عطف در هالیوود هنگامی که بازیگر نقش مکمل زن هتی مک دنیل که سیاه, خدمتکار, شد, اولین بازیگر آمریکایی برنده جایزه اسکار.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب