ایالات متحده و اروپا نبرد تجدید حیات Covid-19 موارد

ایالات متحده در روز پنج شنبه مبارزه احیای coronavirus موارد در تعدادی از کشورها از جمله تگزاس در حالی که سازم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 تیر 1399

ایالات متحده در روز پنج شنبه مبارزه احیای coronavirus موارد در تعدادی از کشورها از جمله تگزاس در حالی که سازمان جهانی بهداشت هشدار داده است که چندین کشور اروپایی نیز مواجه خطرناک upticks.

تبلیغات

این بیماری همه گیر -- که ادعا کرده بیش از 480,000 زندگی در سراسر جهان -- در ادامه به کوبیدن آمریکای لاتین است. برزیل سخت ترین ضربه را در این کشور تا به حال نزدیک به 55,000 مرگ و میر و 1.2 میلیون عفونت در حالی که مکزیک در روز پنج شنبه پیشی گرفته 25,000 مرگ و میر.

در ایالات متحده پس از برخورد دو ماه فلات میزان موارد جدید است که در حال حاضر افزایش در جنوب و غرب با تایید عفونت رای نزدیک شدن به سطح گذشته دیده می شود در ماه آوریل است.

تگزاس در میان بیشتر تهاجمی متحده در بازگشایی در اوایل ماه ژوئن است.

جمهوری خواه فرماندار گرگ ابوت شده بود با اعتماد به نفس است که تگزاس فرار کرده بود بدترین ما شیوع.

ایالات متحده ثبت 37,667 موارد و 692 مرگ و میر در 24 ساعت, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری بیماری با نزدیک به 122,000 زندگی از دست داده و به طور کلی -- تا کنون بالاترین و میر در جهان است.

ابوت مجبور شد پنج شنبه برای توقف دولت را مرحله به مرحله بازگشایی و نقل رایگان تا تخت بیمارستان.

"آخرین چیزی که ما می خواهیم انجام دهیم به عنوان یک دولت است که رفتن به عقب و تعطیل کردن کسب و کار" گفت: ابوت متحد از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که با آن مواجه استارک انتقاد خود را برای دست زدن به بحران است.

"این توقف موقت کمک خواهد کرد که ما دولت کررل گسترش یافته است."

بیست و نه کشور در حال حاضر رو به بهبود بوده است.

کارشناسان سرزنش یک درهم آمیخته از پاسخ رسمی سطح سیاسی ماسک صورت فیزیکی و فاصله و گسترده شروع از "قرنطینه خستگی" در میان آمریکایی ها بی قرار.

ما مقامات بهداشتی معتقدند که در حال حاضر بر اساس آنتی بادی نظرسنجی که برخی از 24 میلیون نفر ممکن است در حال حاضر آلوده شده است -- 10 برابر بیشتر از این رسما ثبت رقم حدود 2.4 میلیون.

آنها می گویند جمعیتی از شیوع بیماری در حال تغییر به عنوان افراد جوان درگیر در بیشتر رفتارهای پرخطر از تمایل به بازگشت به خود را قبل از همه گیر "طبیعی است."

تحت فشار قرار دادند 'به آستانه'

در جستجوی آن حس از حالت عادی چند ده گردشگران braved گرمای سوزان در پاریس برای بالا رفتن از برج ایفل آهن پله ها به عنوان آن را دوباره باز به گردشگران-بدون آسانسور تلقی بیش از حد کوچک برای اجتماعی فاصله.

"من پاره کردن, اما آنها اشک شادی گفت:" ترزا, 60, از جنوب غربی شهر پرپینان.

نروژ است که برخی از شدید ترین محدودیت های مسافرتی هنوز هم در نیروی کرد و گفت: این امر با هدف استراحت اقدامات با شنگن و اتحادیه اروپا و سازمان ملل در اواسط ماه جولای.

و در بریتانیا برخی از زمان های جدید آرام رژیم بیش از حد با هزاران نفر از ازدحام ساحل در انگلیسی ساحلی شهر بورنموث به خیس خوردن تا خورشید است.

شورای محلی اعلام کرد یک حادثه بزرگ و گفت: beachgoers' رفتار شده بود "فقط تکان دهنده است."

شادی بازگشایی سایت های گردشگری و سواحل شد اما خو یک هشدار از سوی سازمان بهداشت جهانی که اروپا هنوز در روشن.

که مدیر منطقه ای هانس Kluge هشدار داد که در 11 ملل "تسریع انتقال رهبری را بسیار مهم و تجدید حیات است که اگر سمت چپ بدون کنترل را فشار سیستم های سلامت به آستانه یک بار دیگر در اروپا است."

قطعات لیسبون ابقاء مستند اقدامات زیر را در مسیر از دو آلمانی غرب منطقه.

اما در اروپا زمان caseload مقایسه مطلوب با آمریکا با ما و برزیل در ادامه به سرب جهان در تایید موارد و مرگ و میر.

تعادل ظریف

دولت ها هنوز در تلاش برای تعادل بهداشت عمومی نیاز به مبارزه با یک ویروس آلوده شده است, حداقل 9.5 میلیون نفر با ویرانگر اقتصادی جهانی تاثیر است.

وجود دارد بیشتر گریم اخبار برای خطوط هوایی جهان با کوانتاس استرالیا اعلام شد برش 6,000 کارکنان و آلمان لوفت هانزا در حال حرکت و نزدیک به 10 میلیارد دلار دولت نجات زمانی که این طرح مورد تایید توسط اتحادیه اروپا.

صندوق بین المللی پول در آخرین به کمیت اقتصادی آسیب -- پیش بینی است که تولید ناخالص داخلی جهانی سقوط خواهد کرد با 4.9 درصد در سال جاری و از بین بردن $12 تریلیون بیش از دو سال است.

و مشکلات رنج می برد توسط کوانتاس و لوفت هانزا آشکار احساس درد در صنعت هواپیمایی -- و به طور گسترده تر بخش گردشگری.

دولت شده است به شدت در تلاش برای نگه داشتن شرکت از تخمگذار کردن کارکنان -- اسپانیا در روز پنج شنبه تمدید آن دولتی کردند طرح تا پایان ماه سپتامبر سه ماه طولانی تر از آن برنامه ریزی شده بود.

اتحادیه اروپا به افزایش چشم انداز ضد ویروسی remdesivir روز پنج شنبه با معرفی آن را برای استفاده -- اول درمان با توجه به چراغ سبز در اروپا است.

اما تا زمانی که یک واکسن یا درمان است کارشناسان هشدار داده اند که محدودیت در فعالیت های اقتصادی -- و فزاینده مرگ و عوارض -- می تواند باقی می ماند هنجار.

ایران مرگ و میر پیشی گرفته 10,000 روز پنج شنبه با مقامات بهداشتی ضبط بیش از 100 مرگ و میر برای هفتمین روز متوالی.

چین که در آن بیماری برای اولین بار شناسایی شده در اواخر سال گذشته در همین حال اعلام کرد که آن را به حال کنترل شیوع در پکن که تا به حال به طور خلاصه مطرح ترس از موج دوم و باعث محدودیت و چندین میلیون آزمون.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن