گروه های مسلح در شمال غرب نیجریه کشتن ده ها تن در حملات

صادر شده در: 11/06/2020 - 02:00بروز رسانی: 11/06/2020 - 02:00 باندهای مسلح کشته و 57 نفر در یک رشته حملات در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

باندهای مسلح کشته و 57 نفر در یک رشته حملات در روستاها در شمال غرب نیجریه اعلام کرد: روز چهارشنبه به نیروهای امنیتی در تلاش برای جلوگیری از خشونت در منطقه است.

تبلیغات

حدود 150 نفر از افراد مسلح سوار بر موتور سیکلت آتش به روی ساکنان قبل از غارت مغازه ها و سرقت گاو با یک سری از حملات روز سه شنبه در شش جوامع از راه دور در کتسینا دولت منابع گفت.

"ما از دست داده و در مجموع 57 نفر در این حملات در سراسر شش روستاهای" یک رهبر محلی به خبرگزاری فرانسه گفت به شرط ناشناس ماندن به عنوان او می ترسید برای ایمنی خود را.

در بدترین ضربه روستای Kadisau مهاجمان -- لقب "راهزنان" توسط مردم محلی -- به ضرب گلوله کشته و 33 نفر از ساکنان محلی محمد Salisu گفت.

Salisu گفت که او فرار کرد با رها کردن موتور سیکلت خود را و پنهان شدن در یک خندق قبل از خزنده به نزدیکی خانه که در آن او را مخفی می کردند در میان لباس های شسته شده کثیف برای پنج ساعت حمله و غارت به طول انجامید.

"آنها غارت هر فروشگاه در روستا و در زمان دور بیش از 200 گاو" گفت: Salisu که از دست داده و هفت گاو به حمله.

حمله افتتاح شد آتش سوزی در یک زمین فوتبال که در آن مردان جوان بودند به تماشای یک محلی مطابقت گفت: صدا و آئودی و ساکن روستای نزدیک گفت.

اعلام کرد: از 24 بیشتر مردم بعد از کشته سراسر روستاهای Hayin Kabalawa, Garke, Makera, Kwakwere و Maiganguna.

مهاجمان چپ دو ده نفر با گلوله زخم ساکنان گفت.

نیجریه غربی شده است موجب ویرانی سال از خشونت های مربوط به درگیری بین دو رقیب جوامع بیش از زمین حملات به شدت مسلح جنایتکار و تلافی حملات از لباس شخصی قرار گرفتند.

ناآرامی که کارشناسان می گویند موجب شده است با ازدیاد جمعیت و تغییرات آب و هوایی دیده می شود تخمین زده می شود از 8000 نفر از سال 2011 و 200000 فرار از خانه خود را.

نیجریه نظامی ماه گذشته در گفت و گو با راه اندازی حملات هوایی برای متوقف کردن افزایش حملات جمهور Muhammadu Buhari خانه دولت از Katsina.

مقامات باید انجام چندین عملیات امنیتی و محلی مذاکرات صلح در منطقه است اما شکست خورده اند برای پایان دادن به خونریزی.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب