به عنوان ایالات متحده ادعا می کند که به 'شکست' شورای امنیت سازمان ملل scolds کشور است که نادیده گرفته' آن هشدارهای

صادر شده در: 18/05/2020 - 14:58اصلاح: 18/05/2020 - 14:58 سازمان بهداشت جهانی دریافت ستایش از بسیاری از کشوره

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

صادر شده در: اصلاح:

سازمان بهداشت جهانی دریافت ستایش از بسیاری از کشورها اما انتقاد شدید از سوی ایالات متحده در آغاز مجازی خود مجمع در روز دوشنبه به عنوان اعضای مشغول به کار در یک پاسخ مشترک به Covid-19 و در پی اطمینان داد که آینده واکسن در دسترس خواهد بود برای همه.

تبلیغات

"Covid-19 باید از خواب بیدار کردن تماس. وقت آن است که برای پایان دادن به غرور," ملل متحد دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: مجازی مجمع.

"در هر صورت ما از طریق این بیماری همه گیر با هم یا ما شکست" اشاره به این حادثه تلخ اضافه شده است.

سالانه مجمع بهداشت جهانی (WHA) است در این سال بوده است کمرنگ از معمول سه هفته فقط دو روز است و تمرکز صرفا بر روی این بیماری همه گیر است که به کشته شدن بیش از 315,000 مردم در سطح جهان است.

زبان تصویری-لینک طیف گسترده ای از کشور رهبران و وزرای بهداشت مورد ستایش قرار داد که تلاش برای هماهنگ کردن پاسخ و خواست بیشتر بودجه و پشتیبانی قوی تر برای سازمان ملل.

اما وزیر بهداشت آمریکا الکس آذر سرزنش که برای به دست آوردن ندارد و یا ارائه اطلاعات مورد نیاز به ساقه همه گیر.

شکست هزینه های بسیاری از زندگی'

"ما باید فرانک در مورد یکی از دلایل اصلی این شیوع چرخید خارج از کنترل وجود دارد که شکست های این سازمان برای به دست آوردن اطلاعات است که جهان نیاز و عدم هزینه های بسیاری از زندگی," او گفت:.

که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus در عین حال تصریح کرد: به مجلس که خود سازمان بود "صدا زنگ زود و ما آن را صدا اغلب".

و اشاره به این حادثه تلخ اشاره کرد: "بسیاری از کشورها نادیده گرفته اند توصیه های سازمان بهداشت جهانی است." جهان شد "پرداخت قیمت سنگین" برای گاهی اوقات متناقض استراتژی های او اضافه شده است.

واشنگتن ردیابی و قفل شده است به طور فزاینده تلخ تف با پکن که در آن همه گیر آغاز شد در اواخر سال گذشته. اما آن را نیز به طور فزاینده ای هدف گرفته که به.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد در ماه گذشته که واشنگتن که بزرگترین کمک کننده خواهد تعلیق کمک های مالی خود را به سازمان است.

با وجود تنش های موجود در روابط بین دو کشور اقتصاد کشورهای عضو امیدوارم که بهداشت را اتخاذ قطعنامه ای با هدف شکل دادن به یک پاسخ مشترک از جمله تعهدات در دسترسی عادلانه به پتانسیل درمان و واکسن.

واکسن 'یک جهانی خوب'

رئیس جمهور چین ابراز حمایت از یک رویکرد مشترک تعهد در آدرس خود را به هر گونه واکسن کشور توسعه یافته و در دسترس برای همه است.

"بعد از تحقیق و توسعه از چین coronavirus واکسن تکمیل شده است و آن را به استفاده از آن خواهد شد ساخته شده عمومی جهانی خوب" گفت: Xi که کشور در حال حاضر دارای پنج بالقوه واکسن در آزمایشات بالینی.

رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی گفت: هر واکسن باید "جهانی عمومی خوب". آنگلا مرکل صدراعظم آلمان نیز اصرار آن "باید البته در دسترس و مقرون به صرفه برای همه".

یک سازمان بهداشت قطعنامه مطرح شده توسط اتحادیه اروپا همچنین خواستار "بی طرف و مستقل و ارزیابی جامع" بین المللی پاسخ به کروناویروس بحران است.

اتحادیه اروپا منبع مورد ستایش قرار داد پیش نویس به عنوان "بلند پروازانه" و اشاره کرد که اگر از آن گذشت اجماع به عنوان انتظار می رود آن را اولین بار در یک فروم جهانی به دست داشتند به اتفاق آرا حمایت از یک متن در Covid-19 پاسخ.

کشور به حال خودداری از خار موضوعات منبع گفت: — از جمله یک تماس برای اطلاعات بیشتر که اصلاحات پس از تعیین که در آن ظرفیت به حال "ثابت کافی برای جلوگیری از یک بحران این قدر".

آذر به نام برای بررسی مستقل "هر جنبه ای" از آژانس سلامت سازمان ملل متحد در پاسخ به این بیماری همه گیر.

یازدهم نیز گفت: پکن به حمایت از یک "ارزیابی جامع" از واکنش جهانی به همه گیر — هنگامی که ویروس بوده و تحت کنترل در آورد.

تایوان محرومیت 'خسارت که اعتبار'

کشورهای عضو در ضمن هدایت و روشن از یک بحث بحث در مورد اینکه آیا به اعطای تایوان ناظر یک حرکت به شدت مخالف پکن که به نظر این جزیره را بخشی از خاک خود را.

نزدیک به 15 متحده از جمله بلیز و گواتمالا و هندوراس, می خواستم سوال از تایوان مشارکت برای اضافه کردن به دستور کار سازمان بهداشت.

>> با وجود ستایش برای Covid-19 پاسخ تایوان محروم از که مونتاژ

واشنگتن نیز به طور فزاینده ای آوازی با خواسته که تایوان اجازه داده می شود به عنوان یک ناظر.

اما در میان ترس ردیف را تحت الشعاع جهانی سلامت بدن را به آدرس Covid-19 بحران اعضا به اتفاق آرا توافق کردند که دوشنبه به تعویق انداختن بحث تا بعد از آن در سال.

اگر چه واشنگتن نمی شی به تعویق افتادن در این جلسه وزیر امور خارجه, Mike Pompeo ناودان "تایوان محرومیت".

حرکت "بیشتر خسارت که اعتبار و اثربخشی" او گفت:.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب