atalanta, the Italian upstarts menacing PSG

صادر شده در تاریخ: 12/08/2020 - 07:11 PSG یک بار در برابر دیده می شود به عنوان بهترین شرط فرانسه برای پیروزی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 مرداد 1399

صادر شده در تاریخ:

PSG یک بار در برابر دیده می شود به عنوان بهترین شرط فرانسه برای پیروزی در لیگ قهرمانان، با وجود حذف شوک از یوونتوس در هفته گذشته. اما آنها در مرحله یک چهارم نهایی چهارشنبه با مخالفت شدیدی روبرو هستند -- در یک پا در خاک بی طرف در لیسبون به دلیل همه گیر شدن - در شکل Atalanta، طرف ایتالیایی که از هیچ جا به بازی برخی از هیجان انگیز ترین فوتبال اروپا ظهور کرده است.

تبلیغات

PSG به طور مشهور در سال های اخیر در برابر بارسلونا و منچستر يونايتد سقوط کرد. اما این بار این استالوارتز قدیمی فوتبال نخبگان تهدید به قرار دادن ثروت nouveaux پاریس ی جای خود نیست، اما Atalanta، خراش ایتالیایی در اولین فصل خود را همیشه قهرمان لیگ شروع می شود.

آتالانتا به تازه ترین سال خود را در تاریخ ۱۱۳ ساله خود داشته است - که به عنوان برترین گلزن سری آ با ۹۸ گل به پایان می رساند. این گل زدن پروجاز محصول سبکی غیرمعمولی در فوتبال ایتالیا ست که امواج حمله کننده سریع و خطرساز را در مقابل بازی های بسیار سازمان دهی شده و گاه دفاعی که در ازای آن سری آ را شخصیت سازی کرده است.

فصل طویله بازی تیم امید بسیار مورد نیاز به شهر بومی خود برگامو، در میان شهرستانها ضربه سخت ترین توسط coronavirus در مراحل اولیه همه گیر. آتالانتا حتی از سری آ گراندیس لازیو، رم و آث میلان هم بیشتر گل زد. پنج بر ٠ شکست میلان در دسامبر - بدترین شکست تایتان های سابق در بیش از دو دهه- لحظه ای به خصوص لذت بخش برای Atalanta بود، و هیچ شک نمی کند افزایش خود را به جلو از بازی ایتالیایی.

''' حمله به تبرک های Atalanta

آرجنتین کاپیتان باشگاه پاپو گومز مرکزی برای موفقیت آتالانتا بوده است. گومز به عنوان یک هافبک خلاق در سبک پل اسکولز، با دوندگی های شجاعانه اش، مانورهای فضایی آفرین و گذرهای برش دار به مهاجمین و وینگرها، یک خطر برای مدافعان است.

در مقابل گومز در این فصل، دوان زاپاتا، که پس از دو سال به صورت قرضی از سمپدوریا برای باشگاه امضا کرد، در این فصل، گلزن برتر آتالانتا بازی می کند. از آنجا که او برای خوب شدن به طرف برگامو مستقر شد، کلمبیایی ها در تنها ۱۹ بازی ۱۲ گل به ثمر رساند، و نشان دادن یک مهارت قابل تردید برای استفاده از قد خود را در هدر. او همچنین دارای مهارت های کشنده پایان دادن با پاو و هدیه ای برای نیتی گریتی از برگزاری بازی با پشت خود را به هدف، قادر می سازد نیروهای کمکی برای رسیدن به زمانی که حمله آتالانتا در یک نقطه تنگ است.

با این حال، شریک اعتصاب زاپاتا، اسلوونی جلو جوسیپ Illicic، از عمل در درگیری PSG به دلایل شخصی خواهد بود. این بدون شک هواداران آتالانتا را ناامید خواهد کرد، با دیدن اینکه ایلیگ یک با به ثمر رساندن هر چهار گل در بازی قبلی آتالانتا در لیگ قهرمانان، پیروزی ۴ بر ۳ مقابل والنسیا در مرحله دوم ۱۶ گل گذشته، توجه فوتبالیست های جهان را به خود جلب کرد.

با توجه به عدم حضور ایلاشیچ، همدست زاپاتا لوئیس موریل کلمبیایی احتمال دارد که در حمله آتالانتا ویژگی داشته باشد. او مدت هاست که به برزیل سابق و مهاجم اینتر رونالدو برای بازی های منجمی خود را در مدافعان و مهارت های پایان مرگبار و همچنین فرم ناهماهنگ خود را به خوبی شبیه سازی شده است. با این حال با وجود برخی از اجرا می شود فقیر فرم، سابقه Muriel از 18 گل در 24 بازی در 2019-20 نشان می دهد که چه دارایی او می تواند برای Atalanta.

اگر چه دفاع از باشگاه برگامو از حمله خود را لرزان بوده است، هافبک هلندی برگزاری مارتن د و رون استعداد چشمگیر، به خصوص از نظر موقعیت پیش وجدانی برای مختل کردن حملات مخالفان از طریق مقابله و رهگیری به طور مثل. در ترکیب آتالانتا، هانس هاتبوآر، همزبان هلندی د روون، به عنوان یک تمام کننده تمام پشت، به همان اندازه در دفاع و حمله مهارت دارد- به ویژه در نور دو گل خود را هنگامی که آتالانتا کار آسان والنسیا را در 4-1 پیروزی خود را در 16 پای اول گذشته ساخته شده است.

پسگ را ناله از دست داد

چهارشنبه شب، "اتالانتا" با لباسي با بودجه ي بهتر روبرو ميشه، که نااميد انهتا يه نکته رو ثابت کنه. از زمانی که صاحبان قطری PSG در سال 2011 به دست گرفته و شروع به ریختن پول کردند، آنها قرار بود تیم فرانسه باشند که در نهایت در اروپا می سازد. آن را کار نمی کرد -- آنها هرگز به نیمه نهایی.

پاریسی ها به طور مشهوری در دو مسابقه که مبارزات خود را در لیگ قهرمانان به مبارزه با قهرمانان در برابر طرف با تجسسی های درخشان فرو پاشید. در سال 2017-18، بارسلونا آنها را 6-1 در آخرین 16 پای دوم نابود کرد - پرتاب پیروزی PSG 4-0 در اولین بر روی گردوغبار تاریخ. دو تا بعد، در همان مرحله با منچستر يونايتد روبرو شدند. شیطان های قدیمی فریادی دور از سوارکار بزرگ سلطنت سر الکس فرگوسن بودند، با این حال پس از پیروزی ۲ بر ۰ پاریسی ها در اولد ترافورد، آنها با بازگشت ۳ بر ۱ پی اس G را در پارک دو پرنسس تحقیر می کنند.

این به خوبی نمی تواند به خوبی است که Kylian شنسه – یاد ستاره پول قطری برای PSG خریداری شده است – بعید است بازی. توماس توچل مدیر به خبرنگاران گفت که این کار برای او "معجزه" را برای غلبه بر آسیب مچ پا خود را. "مارکو ورراتی" هافبک دفاعی هارد-as-nails، ستون فقرات PSG، نیز احتمالاً با آسیب دیدگی رد خواهد شد. آنجل دی ماریا، اون پیشکسوندی که غارتگریش از پهلو می ره و اونو کابوس تمام پشت می کنه، معلق هستن.

اما نیمار به اندازه همیشه تهدیدی قوی خواهد بود که رکورد ۲۴ گل او در ۳۲ بازی این فصل را به همراه داشت. PSG بهتر در گرفتن توپ تا گلزن برزیل در طول ماه های اخیر، داشتن تسلط بر حرکت است که همچنین خدمت آتالانتا تا به خوبی - استقرار کامل پشت برای حمله در لحظات فرصت طلب، در سبک اشلی کول یا روبرتو کارلوس. جوان برنات استعداد شناخته شده کمی انجام کار استرلینگ از آن در پای دوم از 16 سال گذشته امسال، به ثمر رساند دومین گل PSG که ارسال Borussia دورتموند بسته بندی.

در آن پیروزی بر آلمان ها، PSG نوع سردرگمی و انضباطی را که در لیگ قهرمانان به شدت فاقد آن بود، به نمایش می گذاشته است. شاید از شکست در حذفی ها در این نقطه خسته شده باشد. چه آنها به اثبات خود را به شدت به عنوان ایتالیایی شروع به کار یک سوال دیگر است.

...

tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن