سطح CO2 اتمسفر آمار رکورد جدید بالا با وجود Covid-19 مستندات

صادر شده در: 05/06/2020 - 08:53بروز رسانی: 05/06/2020 - 09:07 جهان دیگری برخورد رکورد جدید برای گرما به دام

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

جهان دیگری برخورد رکورد جدید برای گرما به دام انداختن دی اکسید کربن در اتمسفر با وجود کاهش تولید گازهای گلخانه ای به دلیل این بیماری همه گیر کوروناویروس دانشمندان پنج شنبه اعلام کرد.

تبلیغات

اندازه گیری دی اکسید کربن رئیس انسان ناشی از گازهای گلخانه ای به طور متوسط 417.1 قسمت در میلیون در مانوالوا هاوایی در ماه مارس زمانی که کربن سطح در هوا اوج ملی اقیانوسی و جوی دولت گفت. که 2.4 قسمت در میلیون بالاتر از یک سال پیش.

حتی اگر تولید گازهای گلخانه ای دی اکسید کربن از سوختن سوخت های فسیلی کاهش یافته و به میزان 17 درصد در ماه آوریل این بود مختصری کاهش است. دی اکسید کربن می تواند در هوا باقی بماند تا قرن ها پس از کوتاه مدت کاهش نرخ جدید آلودگی کربن برای چند ماه زیادی ندارد از یک تصویر بزرگ اثر گفت: NOAA دانشمند ارشد پیتر Tans.

"این نشان می دهد چقدر دشوار است — آنچه که یک کار بزرگ است — را تولید گازهای گلخانه ای پایین" Tans گفت. "ما واقعا ارتکاب زمین به مقدار زیادی از گرم شدن به صورت بسیار بزرگ زمان است."

سوابق مستقیم اندازه گیری بازگشت به سال 1958. و سطح دی اکسید کربن در حال حاضر نزدیک به 100 قسمت در میلیون بالاتر از آن. که 31 درصد افزایش در 62 سال است.

"افزایش سطح دی اکسید کربن اتمسفر بی امان است و این بدان معنی است که هزینه های تغییر آب و هوا به انسان و سیاره در ادامه به افزایش بی وقفه نیز گفت: دانشگاه محیط دین Jonathan Overpeck.

کربن سطح در هوا بيشتر از گذشته های دور قبل از انسان Tans گفت.

سطح دی اکسید کربن در اوج ممکن است به دلیل شروع در اواخر ماه مه رشد گیاهان خورد تا بیشتر از گرما به دام انداختن گاز باعث مقدار کربن در هوا قطره Tans گفت.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن