تشکیل شده Bottas برنده جایزه بزرگ اتریش

اسپیلبرگ اتریش — Valtteri Bottas اصرار داشت قبل از فصل افتتاحیه جایزه بزرگ اتریش روز یکشنبه که او است آنچه

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

اسپیلبرگ اتریش — Valtteri Bottas اصرار داشت قبل از فصل افتتاحیه جایزه بزرگ اتریش روز یکشنبه که او است آنچه در آن طول می کشد را به نفع خود فرمول یک قهرمانی جهان.

که به منظور بلند با شش بار قهرمان F1 لوئیس همیلتون به عنوان هم تیمی خود را در مرسدس بنز. به خصوص به عنوان همیلتون نیاز به یک عنوان به مساوی مایکل شوماخر رکورد هفت.

Bottas نشان داد چشمگیر خونسردی به پیروزی روز یکشنبه نژاد — که تا به حال هیچ طرفداران در حال حاضر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس — با همیلتون فقط نیمه دوم پشت سر او برای جادوها. آسان نیست برای Bottas زمانی که همیلتون در میان بهترین رانندگان در سبقت در F1 تاریخچه و هنگامی که یک مسابقه پر هرج و مرج ری استارت سه بار پشت ماشین ایمنی.

"وجود دارد قطعا بسیار کمی از فشار است. یکی از ایمنی ماشین خوب بود اما در آخرین گفتم بیا — دوباره؟'" Bottas گفت. "وجود دارد بسیاری از فرصت ها برای لوئیس را به رهبری اگر من ساخته شده یک اشتباه کوچک بود و او واقعا سریع امروز. اما من موفق به آن را نگه دارید با هم واقعا می تواند کنترل مسابقه از طرف من وجود دارد و بدیهی است که هیچ راه بهتری برای شروع این فصل است."

همیلتون عبور دوم رسید اما چهارم پس از گرفتن اواخر زمان مجازات.

Bottas زانو با برندگان جایزه و تریبون سه نفر — از جمله مکان دوم چارلز لکلرک برای فراری و مقام سوم Lando نوریس برای مک لارن — برگزار شد تا یک تی شرت سیاه و سفید با "پایان نژاد پرستی" بر روی آن نوشته شده.

نه از 20 رانندگان رها شده, از جمله هر دو Red Bulls از حداکثر Verstappen و الکساندر Albon — که در تلاش برای سبقت گرفتن از همیلتون در خارج با 10 دور به سمت چپ لمس چرخ و پرواز کردن آهنگ.

بهتر بود به جلو.

"من گریختم چند گلوله امروز" Bottas گفت: پس از هشتم F1 پیروزی کار خود را.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن