بوستون شورای شهر رای به ممنوعیت صورت-تکنولوژی نظارت

شورای شهر امروز رای دادند به اتفاق آرا به نوار پلیس و دیگر ادارات شهرستان با استفاده از صورت-نرم افزار نظارت خ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

شورای شهر امروز رای دادند به اتفاق آرا به نوار پلیس و دیگر ادارات شهرستان با استفاده از صورت-نرم افزار نظارت خاصی جز تحقیقات جنایی - و حتی پس از آن تنها در صورتی که داده ها است نه تولید شده توسط شهر متعلق به دوربین.

این پیشنهاد که هم منع شهرستان از خرید اطلاعات از شرکت های که ممکن است با استفاده از فن آوری در حال حاضر به شهردار برای او در نظر گرفت. پیشنهاد معاف سیستم مانند بر روی گوشی های که با استفاده از تشخیص چهره صرفا برای احراز هویت کاربر.

BPD می گوید آن را ندارد در حال حاضر استفاده از صورت-تکنولوژی نظارت به دلیل آن است که غیر قابل اعتماد است. برنامه ریزی ارتقاء به دوربین شبکه بشکه در جایی در اطراف شهر می باشد و صورت-به رسمیت شناختن ماژول اما BPD است گفت: این امر اطمینان حاصل شود که خاموش است در تمام اوقات.

عضو شورای شهر ریکاردو ارریو (هاید پارک Roslindale, Mattapan) که با حمایت این پیشنهاد می گوید: اندازه گیری اطمینان حاصل شود Bostonians منوط به تفاهم و یا سیستمیک نژادپرستی - برای مثال این واقعیت است که برخی از سیستم های دوربین هستند طراحی شده است برای مقابله با تیره پوست چهره.

در پاسخ به یک سوال از مشاور فرانک بیکر (درچستر), ارریو گفت: این پیشنهاد نه منع پلیس از جمع آوری عکس ها از دوربین موجود سیستم برای پیدا کردن خاص مظنون از جمله پس از بمب گذاری ماراتن.

"اجازه دهید زندگی در جامعه ای که در آن ما به طور مداوم surveilling هر یک از دیگر چهره" اضافه شده عضو شورا Kenzie Bok (Back Bay, چراغ تپه Fenway ماموریت هیل).



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن