بدن از حقوق مدنی و نماد John Lewis عبور آلاباما پل در جدی وداع

صادر شده در: 27/07/2020 - 08:34 عمیقا نمادین ادای احترام تنهاست caisson کشیده شده توسط دو اسب سیاه در روز یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 مرداد 1399

صادر شده در:

عمیقا نمادین ادای احترام تنهاست caisson کشیده شده توسط دو اسب سیاه در روز یکشنبه به آرامی انجام بدن از جان لوییس در سراسر آلاباما پل که در سال 1965 یک پلیس شکسته جمجمه او در طول یک اعتراض است که به کمک ایجاد شهرت خود را به عنوان بی باک رهبر جنبش حقوق مدنی.

تبلیغات

صفوف در سراسر ادموند Pettus پل در شهر سلما در آمد دوم از شش روز از جدی بزرگداشت برای احترام و فعال حقوق 17-مدت گرجستان کنگره که از سرطان درگذشت در تاریخ 17 ژوئیه در سن 80.

آن را نیز در یک سال و زمانی که "Black Lives Matter" تظاهرات علیه خشونت پلیس به ارمغان آورده اند هزاران نفر بر روی ما خیابان تأکید هنوز خام اعماق کشور تاریخ نژادی.

صفوف در هوای گرم و آفتابی صبح روز یکشنبه بود که ادای احترام کردند توسط یک خط از ایالت آلاباما troopers—کاملا یک پذیرایی متفاوت از آنچه لوئیس دریافت در 7 مارس 1965 مارس در سلما زمانی که یک سپاهی ضرب و شتم و سپس-25 ساله به زمین با یک nightstick, نزدیک به کشتن او.

که روز مارس, بعد لقب "یکشنبه خونین" بود که به عنوان یک نقطه عطف در جنبش حقوق. لوئیس پس از آن رئیس دانشجو بدون خشونت هماهنگی کمیته رهبری صدها نفر از راهپیمایان در سراسر پل همراه با همکار فعال هوشع نبی ویلیامز.

زمانی که پلیس آنها را ملاقات کرد و به آنها دستور داد برای متفرق کردن این گروه به زانو در نماز. پلیس سپس به اتهام نوسانی بیلی باشگاه است. حوادث روز چپ اسکار در Lewis سر که او با مته سوراخ کردن برای بقیه عمر خود را.

نگه داشتن ایمان'

این اسب کشیده می واگن حمل لوئیس در روز یکشنبه متوقف شد به طور خلاصه در نقطه میانی—که در آن آفریقایی-آمریکایی راننده در لباس سنتی سیاه دم به اختصار حذف شده خود را کلاه بالا در احترام—قبل از تکمیل عبور از روی پل پهن زودتر با گلبرگ گل سرخ. لوئیس تابوت آویخته شد در یک پرچم آمریکا.

راه رفتن را از یک فاصله کوتاه پشت بودند و اعضای خانواده برخی از پوشیدن سیاه "خوب مشکل" T-پیراهن افتخار لوئیس تماس با سازنده اعتراض.

در سمت دور به خوبی wishers ادای احترام کردند تابوت آواز حقوق مدنی سرود "ما باید غلبه بر."

تابوت شد و سپس منتقل نظامی گارد احترام به یک نعش کش به رهبری یک جریان را از طریق شهرستان از مونتگمری قبل از ورود در کاپیتول دولت حدود 2:00 pm (1800 GMT) برای مشاهده عمومی دو ساعت بعد با توجه به رسانه های محلی.

تجلیل و قدردانی خواهد حرکت جمعه به کنگره ایالات متحده که در آن لوئیس را به دروغ در دولت از طریق پنج شنبه شب به ندرت اعطا افتخار است.

وجود مجلس نانسی پلوسی گفت: در CBS لوئیس خواهد بود "های که محل استراحت با آبراهام لینکلن" مردی که به پایان رسید, برده داری در ایالات متحده است.

روز یکشنبه متنوع جمعیت به خوبی wishers—برخی از کسانی که آمده بودند از صدها مایل دور—شروع به نصب و راه اندازی در نزدیکی پل ساعت اولیه است. بسیاری از عینک محافظ و ماسک.

لوئیس گذشته به نظر می رسد وجود دارد در ماه مارس به علامت 55 در سالگرد "یکشنبه خونین." اگر بیمار از سرطان لوزالمعده که به کشته شدن او اصرار کرده بود در حال حاضر است.

برافراشتند بر دوش دو حامیان او به جمعیت گفت: "ما نمی دهد تا در حال حاضر ما نمی دهد."

"ما باید حفظ ایمان است. نگه داشتن چشم در این جایزه است. ما باید بیرون بروید و رای ما هرگز رای داده قبل از."

لوئیس بزرگ شده در آلاباما شهر تروی. پدر و مادر او بودند sharecroppers و او هنگامی که مشغول به کار در مزارع پنبه. در حالی که حضور در مدرسه جدا لوئیس بود با الهام از تظاهرات مسالمت آمیز از حقوق رهبران مانند مارتین لوتر کینگ جونیور

در پنج شنبه, جدی, مراسم بزرگداشت برای لوئیس به پایان خواهد رسید در Atlanta, Georgia, جایی که او یاد می شود در یک خدمات خصوصی در کلیسای باپتیست گنگ که در آن مارتین لوتر کینگ یک بار موعظه. لوئیس دفن به دنبال خواهد داشت.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب