ماراتن بوستون لغو شد برای اولین بار در 124 سال سابقه

برگزارکنندگان لغو مسابقه دو ماراتون بوستون در روز پنج شنبه برای اولین بار در تاریخ آن رکوع اجتماعی فاصله م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

برگزارکنندگان لغو مسابقه دو ماراتون بوستون در روز پنج شنبه برای اولین بار در تاریخ آن رکوع اجتماعی فاصله مورد نیاز از شیوع کروناویروس و پایان 124-سال اجرا — طولانی ترین در حال اجرا سالانه مسابقه دو ماراتون در جهان است که تا به حال ادامه از طریق دو جنگ جهانی یک بمب گذاری تروریستی و حتی دیگر همه گیر.

در این مسابقه که به تساوی یک زمینه 30000 و در حال حاضر به تعویق افتاده است از 20 آوریل تا سپتامبر. 14 خواهد بود و جایگزین توسط یک رویداد مجازی که در آن شرکت کنندگان که به بررسی کنید که آنها زد 26.2 مایل خود را دریافت خواهد کرد خود را دان را مدال.

"روشن شد که این بحران توسعه یافته است که سپتامبر. 14 کمتر و کمتر قابل قبول" شهردار مارتی والش گفت: در یک کنفرانس خبری در خارج از شهر که در آن دوندگان به طور سنتی جمع آوری برای قبل از مسابقه ماکارونی شام.

ماراتن بوستون آغاز شد و در سال 1897 زمانی 15 مردان به خود جلب کرد یک خط شروع در خاک در اشلند و رهبری برای این شهرستان به مناسبت اول مدرن المپیک آتن در یونان سال قبل است. در سال 1918 قالب اصلاح شد به یک رله با توجه به جنگ جهانی اول

2013 مسابقه متوقف شد زمانی که دو بمب منفجر شد و در خط پایان.

در جای دیگر

49ers به ویلیامز مقداری پول جلو

The 49ers بهینه سازی نرم افزار کاسه چپ مقابله با ترنت ویلیامز قرارداد با دادن او بخشی از $12.5 میلیون حقوق و دستمزد برای سال 2020 جلو NFL شبکه گزارش شده است.

تا مقابل پول ویلیامز دریافت کرده بود احتمالا به عنوان یک حرفه ای-دارای امضای جایزه. این امر ایجاد فضای کلاه حقوق و دستمزد در این فصل و توان به درپوش در 2021.

Williams, 31, در فینال سال از پنج سال $66 میلیون قرارداد او امضا شده در سال 2015 اما او نمی حقوق و دستمزد کسب درآمد در فصل گذشته به خاطر او بازی نمی کند برای واشنگتن است.

این بخشی از کثیف پایان برای ویلیامز در واشنگتن که درگیر بی اعتمادی خود را از این تیم کادر پزشکی و منجر به تجارت خود را به 49ers در ماه آوریل است.

— اریک شعبه

فوتبال: لیگ برتر انگلیس برنامه ای برای راه اندازی مجدد ژوئن 17 بعد از 100 روز تعطیلی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس با مبهوت کیکآف بار به مطمئن شوید که هر بازی را می توان نشان داده شده در تلویزیون به عنوان طرفداران مانع از حضور در بازی.

همچنین ایتالیا سری آ است به رزومه ژوئن 20.

• لیگ برتر فوتبال به آن تیم رفتن پیش شروع به کوچک داوطلبانه جلسات آموزش گروهی در خارج از منزل منوط به محلی بهداشت عمومی و محدودیت دولت. MLS تیم به جز سن خوزه و شیکاگو را آغاز کرده اند که آموزش فردی.

حضور و غیاب: تگزاس اجازه می دهد به زودی, در بیرون pro رویدادهای ورزشی به تماشاگران اما اعداد به شدت محدود خواهد شد تحت یک سفارش از کالیفرنیا ، گرگ ابوت. به منظور اجازه می دهد تا هوای استادیوم میزبان طرفداران تا 25 درصد از ظرفیت عادی.

NFL: به عنوان NFL کمیسر راجر Goodell گفت: مجازی offseason است که تمدید برای دو هفته بیشتر صاحبان مطرح پیشنهادی که ارائه شده 4-و-15 بازی به عنوان یک جایگزین برای خارج نشده و پا زدن. آنها تایید تست گسترش استفاده از ویدئو پخش در پیش فصل برای کمک به officiating.

• پنترز کارولینای توافق به شرایط سابق غول و پرستاران cornerback الی اپل.

کالج فوتبال: سابق USC کارفرمایی JT Daniels که تا به حال وارد NCAA انتقال پورتال اعلام کرد در توییتر او انتقال به گرجستان.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب