بوستون برنده دولت تصویب به برق کسب و کار ارائه خواهد شد پایین کربن ولتاژ به ساکنان

شهردار والش امروز اعلام کرد که بوستون موفق به کسب تایید دولت برای جامعه خود, انتخاب, برق, برنامه, تحت کدام شهر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

شهردار والش امروز اعلام کرد که بوستون موفق به کسب تایید دولت برای جامعه خود, انتخاب, برق, برنامه, تحت کدام شهر خواهد پرداخت برای برق تجدید پذیر از قدرت و کاهش کربن ژنراتور برای فروش مجدد به شهر ساکنان و کسب و کار کمک به جلوگیری از این شهر به طور کلی کربن تولید گازهای گلخانه ای و احتمالا صرفه جویی در مصرف برخی از پول است.

Eversource را در بوستون مشتریان روشن خواهد شد به این برنامه جدید در اوایل سال 2021 این شهر می گوید: - اگر چه مشتریان قادر خواهد بود برای انتخاب کردن از این برنامه قبل از آن شروع می شود.

Eversource ادامه خواهد داد به ارائه واقعی سیم و کابل مورد استفاده برای انتقال قدرت و همچنین صدور صورت حساب و خدمات به مشتریان. ساکنان و کسب و کار که آیا ماندن با برنامه های شهرستان خواهد شد نگاه کنید یک خط جدید در مورد صورتحساب خود را به نمایندگی از هزینه قدرت از جامعه انتخاب است. این شهرستان می گوید امیدوار است خرید عمده آن را به معنای کاهش صورتحساب ماهانه اگر چه آن اضافه آن را نمی تواند تضمین کند که.

شهر نمایندگان میشل وو (در مقیاس بزرگ) و مت اومالی (جامائیکا Plain, West Roxbury) برای اولین بار پیشنهاد این ایده در سال 2017; شهر اعمال می شود به وزارت امور خارجه از خدمات عمومی برای مجوز برای راه اندازی این برنامه در سال 2019.

در یک بیانیه والش گفت:

جامعه انتخاب انرژی کمک خواهد کرد بوستون تحویل برق در راه است که امن و مقرون به صرفه و مناسب برای همه ساکنان. به عنوان ما همچنان کار ما برای رسیدن به کربن بی طرفی در بوستون تا سال 2050 ایجاد مقرون به صرفه انرژی گزینه های نشان دهنده بوستون تعهد به عدالت در همه ما اهداف زیست محیطی.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب