'تحریم MLB' جمعیت یک L به عنوان غول-داجرز و یانکی ها-اتباع قرعه کشی ثبت رأی تلویزیون

1از3شکارچی پنس #8 غول سان فرانسیسکو به نظر می رسد در طول پنبه حلاجی تمرین قبل از بازی مقابل لس آنجلس داجرز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

با وجود تکرار و اصرار برخی که از بازگشت سرود ملی تظاهرات می شود MLB تلویزیون رأی به دهانه دو بازی تلویزیونی به مخاطبان ملی پنج شنبه شب در مجموعه های متعدد بینندگان سوابق.

با توجه به رتبه بندی نیلسن به اشتراک گذاشته شده توسط ESPN اول فصل به طور منظم بازی فصل بین نیویورک یانکیز و اتباع واشنگتن به طور متوسط مخاطبان از 4,00,000 بینندگان, است که یک رکورد جدید برای یک MLB باز شب بازی برنامه تلویزیونی. پخش شد پربیننده ترین فصل به طور منظم MLB بازی در هر شبکه از سال 2011 است.

علاوه بر این در اواخر بازی بین غول سان فرانسیسکو و لس آنجلس داجرز تولید شده مخاطبان به طور متوسط از 2,764,000 بینندگان و شبکه پربیننده ترین MLB فصل به طور منظم بازی در 10 p. m. ET اسلات تا کنون. محلی پخش کشید 6.9 امتیاز در سان فرانسیسکو در بازار — یک شکل است که باعث می شود آن را بالاترین امتیاز فصل به طور منظم MLB بازی در SF بازار از سال 2013.

عدم ورزش در جریان همه گیر مطمئنا افزایش علاقه در بازگشت از زندگی ورزشی اگر چه بسیاری از مومی شاعرانه در مورد اینکه چگونه یک گروه از غول های بازیکنان و مربیان که نمی ایستادن برای سرود ملی در نمایشگاه بازی های پیش از آن در هفته می تواند MLB باز شب رأی به شاقول به پایین ترین نرخ های جدید.

رای گیری های اخیر نشان می دهد که زمین لرزه تغییر در نظرات آمریکایی ها در سرود ملی تظاهرات در پی مرگ جورج فلوید Ahmaud Arbery و Breonna تیلور. یاهو اخبار/نظرسنجی در بر داشت که 52 درصد از آمریکایی ها در حال حاضر بر این باورند که "مناسب" برای ورزشکاران حرفه ای به زانو زدن در طول سرود ملی در مقایسه با 36 درصد است که پیدا کردن آن نامناسب و 12 درصد که مطمئن نیستید. در سال 2016 زمانی که سابق San Francisco 49ers کارفرمایی کالین Kaepnernick برای اولین بار شروع به زانو تنها 28 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که تصویب این تظاهرات با دیگر 72 درصد مخالف و یا مطمئن نیستید.

اریک تینگ است SFGATE خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب