BPS می یابد یک امتحان برای امتحان مدارس

توسط adamg در دوشنبه 07/06/2020 - 9:52در BPS هفته گذشته اعلام کرد که با استفاده از یک آزمون طراحی و توسع

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 تیر 1399

BPS هفته گذشته اعلام کرد که با استفاده از یک آزمون طراحی و توسعه توسط NWEA یک اورگان بر اساس تست های غیر انتفاعی در شهر سه آزمون مدارس: بوستون لاتین, مدرسه, بوستون, لاتین آکادمی O'Bryant دانشکده ریاضیات و علوم.

NWEA تست یک untimed کامپیوتر تطبیقی اقدامات علمی پیشرفت (نقشه) رشد ارزیابی های ریاضی و خواندن و استفاده از زبان. موارد در نقشه در حال رشد به شدت تراز وسط قرار دارد به ماساچوست چارچوب برنامه درسی سطح درجه استاندارد با طیف گسترده ای از شناختی تقاضا است. در طول بررسی روند NWEA ارائه شواهد قانع کننده ای است که ارزیابی معتبر است برای استفاده با متنوع دانشجویی جمعیت به عنوان توسط اثبات وسعت تعصب بررسی و تجزیه و تحلیل آماری. ...

BPS کار کرده است برای گسترش دسترسی عادلانه به آزمون مدارس, به خصوص برای سیاه و Latinx دانش آموزانی که در طول تاریخ کمتر شده است. نقشه رشد ارزیابی فراهم می کند داده ها در طول سال تحصیلی نشان می دهد که چگونه یادگیری دانش آموز در حال پیشرفت است, وام بینش مربیان می توانند اعتماد به نیازهای زبان آموزان به آنها آموزش دهد. این ارزیابی همچنین شامل چند ساخته شده است در امکانات رفاهی برای دانش آموزان با معلولیت و زبان آموزان. این عوامل ایجاد دید انتقادی نیازهای یادگیری از دانش آموزان به طوری که آنها می توانید دریافت حق درجه پشتیبانی می کند.

BPS با استفاده از ورودی-نمرات آزمون و نمرات به تعیین که به سه مدارس عمدتا در کلاس هفتم, اما همچنین در نهم و O'Bryant دهم درجه. این منطقه در حال استفاده از یک تست به نام ISEE اما شکست تا با آن فروشنده خوب در اوایل این سال است.

محله:

رایگان tagging:

آگهی:



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن