Covid-19 مستندات نجات جان میلیون ها نفر و کاهش محدودیت خطرناک یافتن مطالعات

صادر شده در: 09/06/2020 - 07:18Modified: 09/06/2020 - 07:17 مستندات اعمال شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

مستندات اعمال شده برای جلوگیری از گسترش COVID-19 نجات جان میلیون ها نفر و کاهش آنها در حال حاضر حمل خطرات بالا با توجه به دو بین المللی مطالعات منتشر شده در روز دوشنبه.

تبلیغات

"خطر موج دوم اتفاق می افتد اگر همه مداخلات و تمام اقدامات احتیاطی رها شده است بسیار واقعی" سمیر Bhatt که co-led یکی از مطالعات انجام شده توسط پژوهشگران در امپریال کالج لندن به خبرنگاران گفت: در یک جلسه.

اکثر کشورهای اروپایی نگران تاثیر اقتصادی خود مستندات را آغاز کرده اند به سهولت به عنوان محدودیت تعداد COVID-19 مورد می افتد.

شاهنشاهی مطالعه مورد تجزیه و تحلیل تاثیر مستندات و اجتماعی فاصله گام در 11 کشور اروپایی در بر داشت و آنها تا به حال "یک اثر قابل توجه" کمک به کاهش عفونت باروری, نرخ و یا R ارزش زیر یکی در اوایل ممکن است.

تحقیق ارزش اقدامات متوسط تعداد افرادی که با یک فرد آلوده منتقل خواهد شد این بیماری به. تحقیق از ارزش بالای 1 می تواند منجر به رشد نمایی.

"اما هر گونه ادعا می کند که این بیش از همه که ما رسیده ایم گله ایمنی آستانه را می توان بصورتی پایدار و محکم رد" Bhatt گفت. "ما تنها در شروع این بیماری همه گیر."

شاهنشاهی تیم تخمین زده است که در اوایل ممکن است بین 12 و 15 میلیون نفر در مجموع در اتریش, بلژیک, بریتانیا, دانمارک, فرانسه, آلمان, ایتالیا, نروژ, اسپانیا, سوئد, سوئیس - حدود 4 درصد از آنها در ترکیب جمعیت - تا به حال شده است شما با COVID-19.

با مقایسه تعداد مرگ و میر شمارش با مرگ و میر پیش بینی شده توسط مدل خود را اگر هیچ مستند اقدامات معرفی شده بود آنها دریافتند برخی از 3.1 میلیون مرگ و میر برطرف شد.

مطالعه دوم توسط دانشمندان در ایالات متحده منتشر شده در کنار امپریالیستی به رهبری یکی در مجله طبیعت تخمین زده است که مستندات در چین, کره جنوبی, ایتالیا, ایران, فرانسه و ایالات متحده جلوگیری کرده و یا با تاخیر حدود 530 میلیون COVID-19 موارد است.

با تمرکز بر کسانی که شش کشور ایالات متحده تیم در مقایسه با عفونت نرخ رشد قبل و بعد از اجرای بیش از 1700, محلی, منطقه ای و ملی سیاست های طراحی شده به آهسته یا متوقف کردن گسترش COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از جدید SARS-CoV-2 coronavirus.

آنها دریافتند که بدون ضد سرایت سیاست در محل اولیه عفونت نرخ SARS-CoV-2 رشد 68% یک روز در ایران و به طور متوسط 38% یک روز در سراسر این پنج کشور دیگر.

"بدون این سیاست ها ما را از طریق زندگی می کردند بسیار متفاوت آوریل و مه" گفت: جزایر Hsiang که co-چراغ مطالعه دوم در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی است.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن