برانسون باکره مدار موشک نتواند در راه اندازی اولین تلاش

صادر شده در: 26/05/2020 - 00:30 اولین پرتاب آزمایشی یک موشک است که منتشر شده است از یک جت ادم تنومند و بدقوا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 خرداد 1399

صادر شده در:

اولین پرتاب آزمایشی یک موشک است که منتشر شده است از یک جت ادم تنومند و بدقواره در 35,000 پا و سپس راند و خود را به مدار به استقرار یک ماهواره شکست خورده در دوشنبه باکره مدار شرکت اعلام کرد.

تبلیغات

"ماموریت خاتمه مدت کوتاهی به پرواز. کیهانی و ما خدمه پرواز بی خطر هستند و بازگشت به پایگاه" باکره مدار را حساب توییتر شده است به عنوان تست جریان بود در سواحل کالیفرنیا.

این هواپیما منتشر موشک پاک اما دومی توسعه یافته مشکل با منشا ناشناخته پس از اشتعال آن اولین مرحله موتور این شرکت اعلام کرد.

تاسیس توسط ریچارد برانسون میلیاردر در سال 2012, باکره, مدار می خواهد به ارائه سریع و انعطاف پذیر راه اندازی سرویس برای اپراتورها از ماهواره با وزنی بین 300 تا 500 کیلو (600 به 1,00 پوند) یک بازار است که در حال حاضر پررونق است.

70 فوت (21 متر) باکره مدار موشک به نام LauncherOne نمی کشد خاموش از عمودی بلند اما نه این است که بسته به سطح زیرین بال در تبدیل بوئینگ 747 به نام کیهانی ،

زمانی که آن می رسد لازم ارتفاع هواپیما منتشر موشک که خود موتور آتش سوزی تا به آن فشار به مدار زمین و جای خود حمل بار در فضا است.

این شرکت اعلام کرد که فاز اولیه تست کار می کرد پس از کیهانی دختر در زمان خاموش از یک فرودگاه در موهاوی که در آن تعدادی از فضا راه اندازی شرکت های مستقر هستند.

این هواپیما به یک منطقه تعیین شده بیش از اقیانوس آرام در سواحل لوس آنجلس, برای موشک انتشار.

"Cosmic Girl منتشر کرده است LauncherOne!" این شرکت گفت: در توییتر.

"ما تایید تمیز آزادی از هواپیما" به آن اضافه شده و سه دقیقه بعد اما اشاره کرد که این ماموریت شده بود خاتمه داده شود.

ساعت بعد این شرکت توضیح داد: "LauncherOne حفظ ثبات پس از انتشار و ما مشتعل ما در مرحله اول موتور NewtonThree. آنومالی پس از آن رخ داده است در اوایل مرحله اول پرواز. ما باید یاد بگیرند که بیشتر به عنوان ما مهندسین تجزیه و تحلیل کوه از داده های ما جمع آوری شده است."

قبل از تست پرواز شرکت کرده بود تاکید کرد که "این ماموریت فنی ترین و پیچیده ترین چیزی که ما سعی کرده ایم برای رسیدن به نشده است."

"چند ثانیه اول پس از آزادی هستند که در آن واقعا همه با هم می آید ،

پرسیده شده توسط AFP اگر موشک از دست داده شده است یک سخنگوی این شرکت را بلافاصله پاسخ دهد.

مفهوم راه اندازی یک موشک از یک هواپیمای جدید است. موشک پگاسوس توسعه یافته توسط نورث روپ گرومن شده است در اطراف پس از 1990s شروع شد. اما باکره مدار می خواهد برای ایجاد یک نسخه ارزانتر از راه اندازی.

راه اندازی یک موشک از هواپیما است که انعطاف بیشتری نسبت به عمودی انفجار زیرا از لحاظ نظری همه یک شرکت نیاز به یک فرودگاه به جای یک فضای گفتوگو.

ریچارد برانسون دهکده دیگر فضایی شرکت ویرجین کهکشانی است که با استفاده از یک مفهوم مشابه با هدف گرفتن گردشگران به فضا را تجربه وزنی حدود 50 مایل (80 کیلومتر) بالاتر از سطح زمین است.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن