در معاوضه زندانیان ایران منتشر شده ما کهنه برگزار شد نزدیک به دو سال

صادر شده در: 04/06/2020 - 18:06بروز رسانی: 04/06/2020 - 18:06 یک جانباز نیروی دریایی بازداشت شده در ایران بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

یک جانباز نیروی دریایی بازداشت شده در ایران برای نزدیک به دو سال منتشر شده است و شروع به ساخت راه خود را به خانه با پا برای اولین بار در دولت سوئیس هواپیما, مقامات ایالات متحده روز پنجشنبه گفت. "کابوس است" مادرش گفت:.

تبلیغات

ایالات متحده فرستاده ویژه برای ایران, برایان, قلاب, پرواز به زوریخ با یک دکتر برای دیدار با رهایی زندانیان مایکل سفید و سفید به همراه ایالات متحده سرنشین آمریکا, هواپیما, مقامات گفت.

سفید انتشار بخشی از یک توافق شامل یک پزشک ایرانی-آمریکایی تحت پیگرد قانونی توسط وزارت دادگستری و به دنبال ماه از آرام مذاکرات بیش زندانیان.

این دو کشور در تلخ شانس بیش از آمریکا مجازات های اعمال شده پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انصراف ایالات متحده از سال 2015 ایران و بیش از این کشتار توسط نیروهای آمریکایی از اوباما در عراق در آغاز این سال است.

"من خوش شانس است که اعلام کابوس است و پسر من با خیال راحت در آمریکا بازداشت و در راه خانه خود را" سفید مادر جوآن سفید در بیانیه ای گفت. او تشکر کرد وزارت امور خارجه و بیل ریچاردسون یک سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل و زمانی جدید مکزیک فرماندار برای بالا بردن پسرش در مورد ایرانیان.

ریچاردسون که در دیدار با وزیر خارجه ایران و سفیر ایران در سازمان ملل در مورد این مورد در بیانیه ای گفت که "انتشار باید و می توانست زودتر انجام, اما من خوشحالم و رها که مایک در راه خود را به خانه درمان کنید." سفید تشخیص داده شده بود با coronavirus بوده ولی دوره نقاهت.

'آدم ربایی برای باج طرح'

سفید, از ایمپریال بیچ کالیفرنیا بازداشت شده بود توسط مقامات ایرانی در ماه جولای 2018 در حالی که بازدید از یک زن او ملاقات آنلاین و سقوط در عشق با. او به اتهام توهین به رهبر ایران و ارسال اطلاعات خصوصی آنلاین و محکوم شد به یک دهه در زندان است.

"به عبارت ساده, 'اتهامات علیه مایکل شد بهانه ای برای حمایت دولت ربایی برای باج طرح" خانواده سخنگوی جان فرانکها در بیانیه ای گفت: پنج شنبه. "تراژدی از این مورد است که مایکل تنها تنها جرم بود در حال سقوط در عشق با ایران و مردم آن برای کسی که با او مراقبت عمیقا."

با وجود گمانه زنی های گسترده و سفید و آزادی بود و نه مربوط به تبعید به ایران در این هفته از دانشمند ایرانی Sirios اصغری, مقامات گفت. سفید انتشار شد مبتنی بر یک زندانی دیگر قرارداد که جزئیات آن بودند منتشر خواهد شد بعد پنج شنبه.

در مارس سفید از زندان آزاد شد در پزشکی کردند که ایران در تلاش برای مقابله با شیوع کروناویروس. سفید شد تا به سفارت سوئیس در تهران که نشان دهنده منافع ایالات متحده در ایران است. او در میان دهها هزار نفر از زندانیان اعطا پزشکی furloughs توسط ایران بود که یکی از نخستین کشورهایی بود ضربه سخت با این بیماری همه گیر.

سفید را به اسوشیتد پرس گفت که در آن زمان که او به خصوص در مورد مادر سلامت او به دلیل جنگ با سرطان و ریچاردسون به نام در ایران به کمک فوری بشردوستانه تخلیه.

آزادی گروگان ها در اولویت

مغلوب ساختن پیشی جستن مقامات دولت بارها و بارها گفت که در نظر آنها آزادی گروگان آمریکایی و بازداشت شدگان به یک اولویت است و در ماه های اخیر با تشدید فشار افکار عمومی خواستار آزادی سفید.

ماه گذشته به عنوان مثال وزیر امور خارجه مایک Pompeo ذکر سفید با نام و تشکر از سوئیس برای کار بر روی تنظیم پزشکی کردند. Pompeo نیز خواست از ایران برای آزادی دیگر آمریکایی ها برگزار می شود وجود دارد از جمله سیامک نمازی و مراد Tahbaz.

نمازی است که یک ایرانی-آمریکایی ملی است که به جرم همکاری با دشمن و قدرت. Tahbaz یک ایرانی با ایالات متحده و بریتانیا تابعیت بخشی از یک گروه از فعالان محیط زیست محکوم در جاسوسی اتهامات عنوان شده علیه.

در بیانیه سفید گفت او نماز بودند با زنان و خانواده "خانواده های بسیاری از دیگر ناحق بازداشت آمریکایی ها در سراسر جهان است."

در ماه دسامبر ایران منتشر شد یک محقق دانشگاه پرینستون برگزار می شود به مدت سه سال در جاسوسی و اتهامات به طور گسترده ای مورد مناقشه در ازای آزادی از بازداشت دانشمند ایرانی.

قلاب ایالات متحده فرستاده ویژه نیز پرواز به زوریخ برای نظارت بر تجارت چینی-آمریکایی محقق Xiyue وانگ برای مسعود سلیمانی که تا به حال با آن مواجه فدرال محاکمه در گرجستان به اتهام نقض تحریم ها با تلاش به مواد بیولوژیکی را به ایران است.

در ماه مارس خانواده سابق FBI agent رابرت لوینسون که از بین رفت در ایران 13 سال پیش گفت: آنها تا به حال مطلع شده است که مقامات ایالات متحده مشخص بود که لوینسون احتمالا مرده است. مقامات گفته اند که چگونه آنها به این نتیجه گیری.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب