بریوز' Travis d'Arnaud منجر راه در مقابل متس

سابق متس گیر تراویس d'Arnaud سوار در پنج اجرا می شود, از جمله سه با یک پایگاه بارگذاری شده است و آن دربسته پنج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 مرداد 1399

سابق متس گیر تراویس d'Arnaud سوار در پنج اجرا می شود, از جمله سه با یک پایگاه بارگذاری شده است و آن دربسته پنج اجرا هشتم و بریوز بسیج از شش اجرا کسری برای یک 11-10 برنده بیش از نیویورک در شب جمعه در آتلانتا.

D'Arnaud تا به حال سه, بازدید, بزرگترین, دو, کردن, ست, Lugo که به آتلانتا سرب و تکمیل باز گشت از کسری از 8-2 و 10-5.

Dansby سوانسون RBI واحد آغاز شده به ثمر رساند در آتلانتا قاطع زمین باز یافته قبل از Ender Inciarte به ثمر رساند در یک زمین از Dellin Betances به قطع نیویورک منجر به 10-8. لوگو (1-1) جایگزین Betances و رفت Marcell Ozuna به بار پایگاه های. یکی بعد d'Arnaud پاک این پایگاه با دو شکاف در سمت راست مرکز.

Padres 8, رشته کوه های راکی 7: تامی Pham آمار سه اجرای هومر در نهم پس از فرناندو Tatis جونیور آن را با ناشران و سن دیگو بسیج برای از بین بردن کلرادو را بازکن. این دومین شب متوالی است که Pham آمده است از طریق برای Padres. او ضربه متهور تنها در 10 دور به عنوان Padres ضرب و شتم غول 12-7 تحت بیس جدید فوق العاده نوبت فرمت.

دایاموند 5, داجرز 3: مسیحی واکر آمار سه اجرا در هشتم و میزبان آریزونا پایین 3-1 شکست خارج از آن حمله فانک به تجمع گذشته لس آنجلس. Mookie بتی ضربه اول خود را هومر با داجرز حال بازدید سه سوار در دو اجرا می شود و پر شور پرتاب بلند برای یک در سوم. L. A. کوری Seager homered برای سومین مستقیم بازی.

Yankees 5, Red Sox 1: هارون قاضی homered برای سومین شب متوالی اردن مونتگمری (1-0) سخت تن به تن 5 ⅔ نوبت در برابر صف که وارد روز پیشرو در رشتههای طور متوسط پنبه حلاجی شده (.276) و AL در عملیات (.783) و نیویورک ضرب و شتم بوستون در خانه خود را باز کن.

توله 6, دزدان دریایی 3: یو درویش تن به تن شش shutout نوبت و جیسون Heyward به یک کلید دو اجرای تک برای میزبان شیکاگو است.

Travis d'Arnaud of the Atlanta Braves hits an eighth inning double with bases loaded against the New York Mets at SunTrust Field on June 31, 2020 in Atlanta, Georgia.

تراویس d'Arnaud از آتلانتا بریوز بازدید یک هشتم دور دو با پایگاه های لود شده در مقابل متس نیویورک در SunTrust زمینه در ژوئن 31 سال 2020 در آتلانتا ،

اسکات کانینگهام / گتی ایماژ

دوقلوها 4, سرخپوستان 1: حداکثر کپلر آمار دوم خود را leadoff home run فصل و الکس آبیلا افزود: برای اولین بار هومر برای میزبان مینه سوتا است.

White Sox 3 رویالز 2: آدم انگل آمار سه اجرای هومر در ورود دوم که تمام دالاس Keuchel (2-0) نیاز به شیکاگو خراب کانزاس سیتی را باز کن.

Orioles 6 اشعه 3: Anthony سانتاندر آمار های عجیب و غریب در خانه اجرا بلیک اسنل و تا به حال سه RBIs برای میزبان بالتیمور. کوین Kiermaier حمایت کردن به دیوار پریدم و گیر دستکش خود را به بالا 7-پا مانع اما سانتاندر شات نگاه کردن میت و بر روی دیوار.

ببر 7 قرمز 2: Spencer Turnbull و اغل گاو یا حشم همراه در سه hitter وظیفه و آستین Romine و تراویس Demeritte هر راند در دو اجرا می شود برای میزبان دیترویت.

یادداشت: اتباع مسکن خواهد هریس قرار داده شد در 10 روز مجروح لیست با یک تیره و تار راست و کشاله ران. ... همه ستاره نزدیک Aroldis چپمن پاک شد برای بازگشت به یانکی ها پس از جلسه با کوروناویروس. ... جوراب سفید ترویج دوم baseman نیک Madrigal بالا چشم انداز. مسکن کلوین Herrera تعیین شد برای واگذاری. ... توله امضا سابق سرخپوستان نزدیک کودی آلن به یک جزئی-لیگ معامله است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب