برزیل Bolsonaro را به بیرون درز تصویری در مورد حق کنترل پلیس

صادر شده در: 23/05/2020 - 16:49اصلاح شده: 23/05/2020 - 16:49 رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت که او تمایل

توسط NEWSPISHGAMANNN در 3 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت که او تمایلی به دیدن خانواده خود را دریافت کنید "پیچ" به دلیل عدم توانایی خود را برای تغییر مقامات اجرای قانون با توجه به expletive-لادن تصویری منتشر شده در جمعه مجموعه به تعمیق بحران سیاسی در اطراف او.

تبلیغات

آینده در پایان یک هفته به چالش کشیدن در برزیل است که در حال حاضر در جهان شماره 2 نقطه داغ برای coronavirus موارد پشت, ایالات متحده, این ویدئو باعث Bolsonaro طرفداران و مخالفان به پرتاب سوء استفاده در هر یک از دیگر از آپارتمان خود ویندوز در شهرستانها در سراسر کشور.

این رسوایی سیاسی در مراکز اتهام توسط وزیر دادگستری سابق Sergio مرو محبوب anti-پیوند صلیبی که Bolsonaro تکیه بر او به تغییر ارشد پلیس فدرال مقامات در میان تحقیقات به اعضا از رئیس جمهور سیاسی قبیله.

مرو اتهامات منجر به فدرال جنایی شد.

در ضبط یک مارس 22 وزرا جلسه, که منتشر شد توسط دیوان عدالت در جمعه Bolsonaro گفت: در زبان درشت بود که خود را حق به تغییر مسئولان امنیتی خود را به کارفرمایان و یا حتی وزیران.

"من سعی کردم به تغییر ما امنیت مردم در ریو دو ژانیرو رسما و من قادر به. که بیش از. من نمی خواهد صبر برای خانواده و یا دوستان به پیچ," Bolsonaro گفت.

"اگر شما نمی توانید تغییر دهید (رسمی) تغییر رئیس خود را. شما نمی توانید تغییر دهید ، تغییر وزیر. پایان داستان. ما در حال شوخی نیست در اطراف," او اضافه شده است.

'بدون دخالت پلیس فدرال'

نوشتن در Facebook پس از انتشار این ویدئو Bolsonaro وجود دارد گفت: "هیچ نشانه ای از دخالت در پلیس فدرال." در یک مصاحبه رادیویی با Jovem Pan, او گفت که او تا به حال شده است صحبت کردن در مورد خود و امنیت شخصی و نه اعضای ارشد پلیس فدرال.

در این ویدئو می آید در یک زمان بد برای Bolsonaro. سیاسی خود گلایه منجر به rumblings در مورد استیضاح. او همچنین تحت فشار خود را برای دست زدن به از شیوع کروناویروس.

"حقیقت بود گفت: نشان داده شده در تصویری, پیام ها و رسوبات و ثابت با آمار" مرو که ترک ماه گذشته در توییتر نوشت.

قبل از تبدیل شدن به رئیس جمهور Bolsonaro نمایندگی ریو دولت فدرال در مجلس برای نزدیک به 30 سال است. او پسر سناتور Flavio Bolsonaro نیز خود را شروع کردم وجود دارد و در دست بررسی است و بیش از اتهامات فساد است.

جناح راست سناتور عمده Olimpio بود که یک بار Bolsonaro را ستوان در کنگره گفت: این فیلم هنوز هم در سمت چپ شک و تردید که آیا Bolsonaro واقعا قصد دخالت در پلیس فدرال و به چه دلیل.

برزیل احزاب سیاسی نیز بررسی رئيس جمهور انجام شده است. در یکی از این پروب طرفین خواسته اند برای تصرف Bolsonaro تلفن همراه.

مشاور امنیت ملی سابق ژنرال آگوستو Heleno در بیانیه ای گفت: او خشم توسط "غیر قابل تصور" درخواست رئیس جمهور تلفن. آن می تواند "عواقب غیر قابل پیش بینی برای ثبات کشور," او گفت:.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن