برزیل Bolsonaro طول می کشد Covid-19 آزمون پس از نشان دادن علائم

صادر شده در: 07/07/2020 - 02:09 رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت: او تا به حال تحت آزمون دیگری برای رمان

توسط NEWSPISHGAMANNN در 17 تیر 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro گفت: او تا به حال تحت آزمون دیگری برای رمان coronavirus و ریه های خود بودند "پاک" پس از رسانه های محلی گزارش داد او تا به حال نشانه های مرتبط با Covid-19 بیماری تنفسی است.

تبلیغات

Bolsonaro بارها بازی کردن تاثیر این ویروس حتی به عنوان برزیل دچار یکی از بدترین شیوع بیماری با بیش از 1.6 میلیون مورد تأیید و 65,000 مربوط به مرگ و میر با توجه به داده های رسمی در روز دوشنبه.

سی ان ان Brasil و روزنامه Estado de S. Paulo گزارش داد که او تا به حال علائم بیماری مانند تب.

Bolsonaro گفت: حامیان در خارج از کاخ ریاست جمهوری است که او تا به حال فقط در بازدید از بیمارستان و آزمایش شده است.

"من نمی توانم بسیار نزدیک است," او گفت: در نظر ثبت شده توسط Foco do Brasil, یک طرفدار دولت در کانال یوتیوب. "من از بیمارستان. من تحت ریه اسکن. ریه را تمیز می کند."

دفتر رئيس جمهور گفت: در بیانیه ای که رئیس جمهور در خانه اش است و "در سلامت خوب است."

جناح راست پوپولیستی است که اغلب نادیده محلی دستورالعمل به پوشیدن ماسک در مکان های عمومی, حتی پس از یک قاضی دستور داد او را به انجام این کار در اواخر ماه ژوئن.

بیش از آخر هفته Bolsonaro با حضور چندین رویداد و در تماس نزدیک با آمریکا سفیر ایران در برزیل در طول تاریخ 4 ژوئیه جشن. سفارت آمریکا در برازیلیا بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

Bolsonaro آزمایش منفی برای coronavirus پس از چند مشاوران تشخیص داده شد پس از مراجعه به رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن Mar-a-Lago, فلوریدا املاک و مارس.

سی ان ان برزیل گزارش داد که Bolsonaro آغاز شده مصرف داروهای هیدروکسی کلروکین و آزیترومایسین که او سیاهی به عنوان یک COVID-19 درمان با وجود اثبات اثربخشی آنها است.

Bolsonaro رسمی وقایع روز سه شنبه لغو شده است با توجه به سی ان ان Brasil.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن