بوروندی انتظار برای اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری دوشنبه

صادر شده در: 25/05/2020 - 03:59 بوروندی کمیسیون انتخابات اعلام موقت نتایج هفته گذشته انتخابات ریاست جمهوری ر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 5 خرداد 1399

صادر شده در:

بوروندی کمیسیون انتخابات اعلام موقت نتایج هفته گذشته انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه با رئیس دولت خروجی را دستچین جانشین Evariste Ndayishimiye آماده بود برنده اعلام شد.

تبلیغات

اعلام مجموعه 2:00 pm (1200 GMT), با توجه به رسمی مطبوعات دعوت نامه دریافت پنج شنبه. قطعی نتایج منتشر خواهد شد در ژوئن 4.

Burundians رای تاریخ و زمان آخرین چهارشنبه برای انتخاب رئیس جمهور خود قانونگذاران و مقامات محلی در یک نظرسنجی مشخص شده با اتهامات تقلب و انجام شده با اندک توجه به coronavirus بیماری همه گیر.

رای آمد و پنج سال پس از به شدت اعتراض مجدد از Pierre Nkurunziza برای یک دوره سوم که موجب خشونت که در سمت چپ حداقل از 1200 مرده دیدم 400,000 فرار از کشور و سقوط سابق مستعمره بلژیک به آشفتگی که همچنان ادامه دارد در این روز است.

نتایج قسمی منتشر شده توسط رسانه های دولتی به Ndayishimiye, 52 حدود 80 درصد از آرا.

مخالفان شورای ملی برای آزادی (CNL) گریه کرده است ناپاک با سخنگوی روز جمعه خواستار انتخابات "آماده شده را با دقت hold-up".

CNL رهبر Agathon Rwasa که درو جمعیت زیادی در طول مبارزات انتخاباتی به ثمر رساند در حدود 20 درصد باقی مانده پنج نامزد به سختی به ثمر رساند و یک درصد ترکیب شده است.

پس از یک کمپین مشخص شده توسط خشونت انتخابات به طور کلی آرام است. با این حال CNL گفت: چند تن از مقامات آن دستگیر شده و مورد آزار و اتهام تقلب.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن