کالیفرنیا 'هرگز باید دوباره افتتاح شد' به عنوان Covid-19 مورد افزایش یافته است

تعداد Covid-19 نفر در کالیفرنیا آمار یک رکورد در 14 ژوئیه بیش از 10,000 – تنها چند روز پس از آن فرماندار re-ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

تعداد Covid-19 نفر در کالیفرنیا آمار یک رکورد در 14 ژوئیه بیش از 10,000 – تنها چند روز پس از آن فرماندار re-تحمیل مستند سفارشات. گلدن استیت اولیه دست زدن به Covid-19 شیوع موفق بود داشتن سرکوب coronavirus انتقال سریع سلول اقدامات است. اما کارشناسان می گویند این در اوایل پیروزی تربیت غرور منجر دولت به دوباره باز کردن بیش از حد به زودی.

تبلیغات

در شدید U-نوبه خود در کالیفرنیا فرماندار گاوین Newsom دوباره تحمیل یک مستند در 12 جولای پس از دولت ثبت شده در سراسر 16,000 موارد جدید بیش از قبلی آخر هفته.

برای دومین بار پس از Covid-19 جهان توسط طوفان در زمان, رستوران ها, میله, سینما, موزه ها و باغ وحش بسته در سراسر کشور طلایی. کلیساها سالن های ورزشی و آرایشگاه بسته در 30 بدترین متاثر از شهرستانهای استان است. در دو به خصوص سخت و آمار مناطق شهری – Los Angeles County, پرجمعیت ترین در ایالات متحده و سن دیگو شهرستان – سال تحصیلی شروع خواهد شد در ماه اوت با کلاس های آنلاین.

این به منزله یک شرم آور معکوس برای, کالیفرنیا, بزرگترین ایالت آمریکا با جمعیت و بزرگترین sub-اقتصاد ملی است. در حالی که coronavirus پاره از طریق سه جانبه دولت منطقه – به ویژه شهر نیویورک در بهار کالیفرنیا در نظر گرفته شد به عنوان یک موفقیت بزرگ در برگزاری این بیماری برگشت.

"ما مسطح منحنی'

یکی از مهمترین و بین المللی متصل متحده آمریکا کالیفرنیا به حال خود اولین مورد ثبت شده – و سوم در این کشور در ژانویه 26. سپس آن میزبانی شده نمونه ای از جامعه انتقال در خاک آمریکا در فوریه 26 در Solano County یک منطقه حومه بین سان فرانسیسکو و ساکرامنتو است. در ماه آوریل کشف شد که برای اولین بار ثبت Covid-19 مرگ در آمریکا نیز صورت گرفت در کالیفرنیا هنگامی که یک زن در دهه پنجاه به طور ناگهانی در گذشت او در سن خوزه آشپزخانه در مارس 6.

در ابتدا از این بیماری همه گیر وجود دارد یک حس است که کالیفرنیا ممکن است به ویژه آسیب پذیر به coronavirus دیدن آن را به عنوان میزبان "مناطق بزرگ شهری بسیار mobile جمعیت و تعداد زیادی از مسافرت های بین المللی به خصوص در خارج از لس آنجلس و سان فرانسیسکو" اشاره کرد جرالد Kominski استاد بهداشت و درمان سیاست و مدیریت در دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس است.

اما در حالی که coronavirus موارد و مرگ و میر سر به فلک کشید در نیویورک از اواسط ماه مارس تا اواسط آوریل کالیفرنیا ثبت شده تنها تدریجی upticks. در 20 مارس Newsom تحمیلی تمام عیار مستند ساخت کالیفرنیا اولین ایالت آمریکا برای انجام اندازه گیری است که به شدت کاهش می یابد این ویروس را انتقال.

"فرماندار تصمیم به مستند در اواسط ماه مارس بود قطعا مسئول اولیه موفقیت در کاهش گسترش Covid-19 در کالیفرنیا گفت:" جوئل ورتهایم آم ماین, دستیار پروفسور پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو ، "در آن زمان کالیفرنیا به یک رهبر در این مبارزه و از آن ساخته شده تفاوت. ما مسطح منحنی."

'ما داد تا'

این مستند برخورد ضربه ی شدیدی به طلایی دولت تا کنون اقتصاد پررونق با بیکاری تیراندازی به 16.3 درصد ممکن است – در مقایسه با 3.9 درصد در ماه فوریه; پایین ترین نرخ تا کنون.

در این زمینه با شروع ممکن است برخی از کسب و کار و سیاستمداران خواسته بودند Newsom به عقب قفل. تظاهرات صورت گرفت در یازده شهرستانها از جمله لس آنجلس و سان فرانسیسکو و ساکرامنتو – on May 2, با تظاهرکنندگان شعار "باز کالیفرنیا!" و "آزادی!"

در مارس 7, فرماندار شروع به شل محدودیت اجازه می دهد برخی از کسب و کار به بازگشایی در حالی که ترک برخی از اختیارات به دولت محلی. مسیر تایید موارد جدید به تدریج رشد شاخص به سمت بالا. اما روزانه شکل شروع به افزایش سرعت در اواسط ماه ژوئن و پس از آن پیشی گرفته 4,000 برای اولین بار. چهار روز بعد کالیفرنیا پیشی گرفت و نیوجرسی به عنوان دولت دوم-بیشترین تعداد Covid-19 موارد پشت, New York.

پس از این ماه تشدید این ویروس را انتقال تعداد موارد تایید شده در کالیفرنیا رسیده آن زمان رکورد در 10,387 در روز سه شنبه. به ارمغان می آورد که این رقم به بیش از 364,000 موارد وجود دارد – از جمله بیش از 7000 مرگ و میر.

"این افزایش که ما می بینیم کاملا دراماتیک" گفت: Michael Cousineau استاد بالینی طب پیشگیری در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است. "این ترسناک; من نمی خواهم به بیرون رفتن از خانه است."

"پدر و مادر من زندگی می کنند در شمال کالیفرنیا و آنها می گویند این وضعیت تبدیل شده است بسیار زمان" اضافه شده کلر Standley یک استادیار پژوهشی در دانشگاه جورج تاون مرکز جهانی علوم سلامت و امنیت. "وجود دارد یک حس در اوایل که مردم تا به حال به گذشته بدتر از آن خوشنودی مجموعه در; بنابراین در حال حاضر وجود دارد یک ترس واقعی است که انتقال می تواند از کنترل خارج شود."

"ما هرگز باید دوباره باز شد" ورتهایم آم ماین گفت. "بسیاری از مردم فکر می کردند ما انجام داده بود به اندازه کافی. ما تا به حال. متاسفانه مسطح منحنی بود تا آنجا که ما رو. ما هرگز اعداد پایین به اندازه کافی برای دوباره باز ما فقط متوقف شود."

"فشار از صاحبان کسب و کار و برخی از سیاستمداران ما منجر به بی اعتنایی به توصیه یکی از مقامات بهداشت عمومی," ورتهایم آم ماین ادامه داد. "ما به بالا و یا حداقل به اندازه کافی از ما بود. این ویروس در آمد صعودی است, چرا که آن را هرگز به سمت چپ."

'مقاومت مواجه' از برخی از مقامات محلی

قبل از Newsom اعلام کرد یک عقبگرد از مستند در اوایل ممکن است تعداد انگشت شماری از شهرستانهای contravened سفارشات خود را و اجازه برخی از کسب و کار برای بازگشایی شده است. در همان زمان بسیاری از خوانندگان و sunbathers بازگشت به حالت طلایی را به یاد سواحل. یکی ساحلی شهر هانتینگتون بیچ در اورنج کانتی – ثروتمند عمدتا منطقه حومه جنوب شرقی لس آنجلس حتی واصل طرح دعوی در دادگاه در تاریخ 30 آوریل برابر Newsom تقاضا است که آن را نزدیک سواحل آن.

نارنجی شهرستان برداشت سرفصل دوباره برای مقاومت اجتماعی فاصله در اوایل ماه ژوئن هنگامی که آن افسر ارشد پزشکی استعفا داد و پس از هفته ها از سوء استفاده الزامی برای استفاده از ماسک صورت ،

امتناع از پوشیدن ماسک توسط بخش قابل توجهی از مردم شده است یک عامل کلیدی در پشت کالیفرنیا افزایش موارد Cousineau گفت: در منطقه لس آنجلس قبل از این مستند بود reimposed, "مشاهدات من از پارک ها و سواحل این بود که کمتر از نیمی از مردم با پوشیدن ماسک – و من فکر می کنم ما شاهد عواقب ناشی از آن در حال حاضر."

در برخی از بخش هایی از کالیفرنیا هنوز هم وجود دارد مملو بحث بر سر اینکه آیا یا نه دولت حق دارد برای تحمیل قوانین بر مقامات محلی Standley مشاهده: "در حال حاضر وجود دارد مقاومت مواجه شده است از برخی از شهرستان رهبران که تجدید اقدامات به عنوان یک واکنش افراطی و آنها پرسش از ساختار سیاسی و اینکه آیا فرماندار حق دارد به این اظهارات."

با این وجود در بیشتر قسمت ها در کالیفرنیا وجود دارد به رسمیت شناختن است که محدودیت های مورد نیاز به دوباره تحمیل", Standley ادامه داد. "امیدوارم وجود دارد یک لحظه در حال حاضر که در آن مداخلات هنوز هم می تواند به ساقه جزر و مد از انتقال است."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب