کمبریج افسران پلیس دستور داد به مداخله اگر آنها را ببینید یک افسر دیگر با استفاده از "غیر منطقی" نیروی

کمیسر پلیس Branville بارد امروز صادر سفارش بلافاصله موثر است که نیاز به "همه سوگند اعضای کمبریج اداره پلیس حاض

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 خرداد 1399

کمیسر پلیس Branville بارد امروز صادر سفارش بلافاصله موثر است که نیاز به "همه سوگند اعضای کمبریج اداره پلیس حاضر در هر صحنه ای که در آن نیروی فیزیکی است که اعمال می شود یا متوقف و یا تلاش برای متوقف کردن یکی دیگر از اعضای این گروه زمانی که نیروی حال نامعقول اعمال می شود و یا دیگر مورد نیاز است."

قبلا افسران که شاهد همکار افسر با استفاده از نیروی بیش از حد تنها به گزارش آن را به یک افسر مافوق به دخالت. در حال حاضر:

هنگامی که انجام شده است متعهد توسط یک عضو ماموران پلیس دستور داد به یک رویکرد فعال به صورت شفاهی یا جسمی مداخله برای جلوگیری از هر گونه رفتار غیر اخلاقی و یا سوء متعهد توسط یکی دیگر از اعضای گروه.

در بیانیه ای برد و گفت:

بیش از دو هفته گذشته ما را از نزدیک بررسی سیاست ها و روش ها در نور های مختلف اقدامات اصلاحات که در حال پیشنهادی در سراسر کشور از جمله کسانی که مشخص شده در 8 نمی توانید صبر کنید پروژه. در حالی که ما احساس می کنیم که اکثر اگر نه همه از سیاست های ما به طور مستقیم از چین با روح آنچه که خواسته شده در توصیه های یک منطقه که در آن ما احساس می کنیم می تواند صریح تر بود و این وظیفه را به مداخله و جلوگیری از بیش از حد زور توسط افسران دیگر.

سفارش جدید می دهد برخی از نمونه هایی از زمانی که یک افسر ممکن است مداخله در برابر دیگر:

شما مشاهده یک افسر اعتصاب یک فرد بدون هیچ دلیل. اگر مناسب شما می توانید بگویید افسر به "خنک آن" و یا که شما را بیش از این موضوع و باید آنها را کنار. اگر لازم است گام به گام در بین افسر و فرد یا نگه افسر به منظور متوقف کردن او/او از تحمیل بیشتر نیروی غیر منطقی.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب