موسسه خیریه قایق رزومه مدیترانه نجات پس از دو ماه Covid-19 وقفه

صادر شده در: 11/06/2020 - 03:35Modified: 11/06/2020 - 03:35 دو موسسه خیریه قایق به دریای مدیترانه پس از دو م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

دو موسسه خیریه قایق به دریای مدیترانه پس از دو ماه وقفه در مهاجر عملیات نجات به عنوان انسانی گروه در انتظار موج جدیدی از ورود.

تبلیغات

ایتالیایی NGO Mediterranea, صرفه جویی در انسان گفت: سه شنبه شب که در آن اجاره قایق مره Jonio حال چپ سیسیلی بندر تراپانی به گشت مرکزی مدیترانه در هشتمین ماموریت.

آن می پیوندد دریا دیده بان 3 که توسط آلمان دریا که چپ Messina, سیسیل در روز دوشنبه.

"Mediterranea است که در نهایت در دریا برای نظارت و محکوم کردن نقض حقوق بشر است که به طور مداوم در حال وقوع در مرکز دریای مدیترانه" خیریه توییتی در روز چهارشنبه.

"مادیان Jonio در حال رفتن به جایی که به آن تعلق دارد که در آن به کمک و انسانیت مورد نیاز هستند."

این اولین بار بود که قایق را ترک کرده بود برای یک عملیات نجات پس مارس 20, هنگامی که آن را به حالت تعلیق عملیات خود را در دریا با توجه به کروناویروس بحران است.

صدها نفر از هزاران نفر از مهاجران را فرود در سواحل ایتالیا در سال های اخیر به عنوان اصلی اروپایی پورت ورودی برای مهاجران به دنبال پناه از آفریقا و خاورمیانه است.

ایتالیا همراه با مالت بسته پورت های آن در ماه آوریل برای جلوگیری از گسترش COVID-19 یک ماه بعد از یک مستند در سراسر کشور.

گزارش های تازه از خروج از لیبی

در آن زمان گروه های نجات متهم رم و والتا با استفاده از بحران به عنوان بهانه ای برای جلوگیری از گرفتن در مهاجران.

Corriere della Sera روزانه با استناد به منابع اطلاعاتی گزارش روز دوشنبه که از 20 ، 000 نفر آماده به ترک لیبی توسط قایق به خطر سفر به ایتالیا.

مهاجر خروج از لیبی به سواحل افزایش حدود 300 درصدی در این سال بین ماه های ژانویه و فوریه نسبت به مدت مشابه در سال 2019 به گفته آژانس پناهندگان سازمان ملل.

مالت نیز صدا زنگ در ورودی پناهندگان, محکوم عدم همبستگی از دیگر کشورهای اروپایی و گفت: آن را گرفته در سهم نامتناسب.

سوال از مهاجران رسیدن به سواحل ایتالیا گرفت تا در تابستان گذشته پس از آن به عنوان وزیر کشور Matteo Salvini مسدود شده برای ورود به قایق های نجات. Salvini که منجر به راست لیگ, پارتی, چهره های آزمایشی در یکی از این موارد است.

اعضای اتحادیه اروپا و ایتالیا و اسپانیا و یونان و مالت و قبرس ارائه شده کمیسیون اروپا اوایل این ماه با یک پیشنهاد برای "جدید و شایع و ایالات استراتژی در مهاجرت و پناهندگی" با توجه به ایتالیا به وزارت کشور.

این پیشنهاد که شامل "جابجایی اجباری" مهاجران بین تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا نیز به دنبال کاهش بار بر روی "ورود اولین کشورهایی که در آن مهاجران اولین زمین".

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن