چین revels در آمریکا تظاهرات می بیند ناآرامی به عنوان روابط عمومی فرصت

ناآرامی ها در آمریکا بیش از جورج فلوید مرگ در زندان کشف و ضبط شده است توسط چین و تجدید گفتمان "پایان آمریکا د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 خرداد 1399

ناآرامی ها در آمریکا بیش از جورج فلوید مرگ در زندان کشف و ضبط شده است توسط چین و تجدید گفتمان "پایان آمریکا دوران". اما در هنگ کنگ مبارز تظاهرات این هفته نشان می دهد واشنگتن سقوط ممکن است پکن را به دست آورید.

تبلیغات

صحنه اتفاق می افتند بر آمریکا در خیابان های این هفته فدرال و ماموران اجرای قانون محلی وحشیانه سرکوب ضد نژادپرستی تظاهرات شده اند به خصوص ناراحت کننده برای هنگ کنگ به معترضان.

پس از پکن شوک اعلام ماه گذشته از یک طرح برای تحمیل یک جدید امنیت ملی قانون در هنگ کنگ, توجه, ثابت بود در ژوئن 4, تاریخ های مهم در نیمه خودمختار در قلمرو سیاسی در تقویم.

>> اطلاعات بیشتر در پکن پیشنهاد جدید امنیتی قانون در هنگ کنگ

برای سه دهه هنگ Kongers برگزار شد گسترده و شمع vigils به مناسبت سالگرد چین در سال 1989 سرکوب میدان تیان آن من دموکراسی یک رویداد قاطعانه نادیده گرفته شده در سرزمین اصلی.

در این سال در بسیاری از آنچه به عنوان نمادین نمایش پکن, سفت, کنترل هنگ کنگ قانونی در شورای برنامه ریزی شده بود به رای دادن در ستیز سرود ملی لایحه در 4 ژوئن. قانونی شورای – توسط pro-پکن قانونگذاران پس از نیمه خودمختار شهرستان ندارد حق رای همگانی – انتظار می رود به تصویب این لایحه که آن را بموقع انجام داد و پس از مخالفت با تحریم, رای گیری و تظاهرات نمادین در داخل اتاق.

Tiananmen سالگرد بزرگداشت نیز ممنوع در این سال به طور رسمی با توجه به Covid-19 بحران اما قلمرو 7.5 میلیون نفر بودند و آماده برای یک جرم نشان می دهد سرپیچی. عصر روز جمعه ده ها هزار نفر از هنگ Kongers زدم موانع در اطراف ویکتوریا پارک سرزمین را نقطه عطفی جمع آوری نقطه برای تظاهرات به برگزاری یک کشته و زخمی بر جای.

ژوئن 4 رویداد در ویکتوریا پارک بود و انتظار می رود برخی می گویند حتی نوشته اگر چه هیچ اطمینان در مورد تعدادی از تظاهر کنندگان در آن را جذب کند. چه شد پیش بینی شده در این هفته بود, مرحله نهایی مسابقات, هزاران مایل دورتر در پایتخت "زمین رایگان" در لافایت میدان پارک های عمومی حق با کاخ سفید است.

این صحنه در واشنگتن دی سی در روز دوشنبه از اجرای قانون فدرال مقامات سرکوب معترضان خواستار عدالت برای جورج Floyd – یک آمریکایی آفریقایی تبار غیر مسلح کشته شدند تحت بازداشت پلیس – تا راه را برای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن عکس-op قبل از یک کلیسا موجب انتقاد گسترده.

شبانه ناآرامی در خیابان های مختلف شهرهای آمریکا سوخت سنگین دست security پاسخ های کشیده شده condemnations از سراسر جهان از جمله اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد, حقوق بشر, رئیس, میشل باشله. صحنه های از گاز اشک آور و دود شمعی خیابان پلیس با شلیک گلوله های لاستیکی, ضرب و شتم و دستگیری معترضان و روزنامه نگاران شده اند ناراحت کننده برای بسیاری از آمریکایی و غیر آمریکایی است. اما برای بسیاری از هنگ کنگ با معترضان شده اند که با برگزاری تظاهرات در برابر پکن محکم کردن کنترل از قلمرو آنها distressingly آشنا.

"سرکوب در آمریکا به نظر می رسد دقیقا مانند سرکوب در هنگ کنگ است. اگر شما قرار دادن عکس از این دو مکان با هم, شما نمی توانید بگویید تفاوت گفت:" دوریان Malovic آسیا سردبیر, فرانسوی, روزانه, La Croixو نویسنده چندین کتاب در چین است. "این بسیار مایه تاسف برای هنگ کنگ مردم برای جنبش حقوق مدنی و دموکرات. متاسفانه این وقایع در ایالات متحده در حال خنثی سازی آنچه اتفاق می افتد در هنگ کنگ است. آن را می دهد اعتبار و چراغ سبز به پکن برای ادامه سرکوب. برای پکن آن را کامل در آن شیر و عسل."

گوشت خام برای چین 'wolf warriors'

همچنین گوشت خام برای پکن تهاجمی "گرگ جنگجو" دیپلمات به نام بعد از یک چینی فیلمهای مورد یک کماندو که جان آمریکایی baddies با دست برهنه خود را. و آن را می تواند در یک زمان بهتر برای حاکم چین حزب کمونیست (CCP).

>> اطلاعات بیشتر در مورد چین 'wolf warrior' دیپلمات

چینی دیپلمات باید در ایران ناآرامی ها در آمریکا به چکش صفحه اصلی CCP صحبت از خشونت های نژادپرستانه و استعماری قدرت است که استانداردهای دوگانه است و از لحاظ ساختاری ریاکارانه.

"به تبعیض نژادی علیه اقلیت یک بیمار اجتماعی در ایالات متحده است. چه اتفاقی افتاد دوباره نشان دهنده وجود مشکلات جدی است که باید به فوریت خطاب" چینی سخنگوی وزارت امور خارجه ژائو Lijian به خبرنگاران در پکن.

ژائو سابق سفیر جمهوری مردم چین به پاکستان به طور گسترده ای به عنوان "مرد آلفا" از "گرگ جنگجو" بسته شده است و retweeting رگبار طعنه در برابر دلار آمریکا از جمله ارسال توسط سردبیر دولتی روزانه جهانی بار ذکر "من می خواهم به درخواست سخنران پلوسی و دبیر Pompeo: باید پکن حمایت از اعتراضات در آمریکا مثل شما جلال تظاهر کنندگان در هنگ کنگ؟"

در حالی که پکن views هنگ کنگ طرفدار دموکراسی تظاهرات به عنوان محصول از "دخالت خارجی" آن gloating دیپلمات چشم پوشی از این واقعیت است که ما نمایندگان باید نه مخالف, سیاه زندگی ماده تظاهرات در سراسر جهان و صدور بیانیه های عزاداری فلوید مرگ غم انگیز و تکرار موضع آمریکا که هیچ کس بالاتر از قانون است.

مجلس نانسی پلوسی نظر در تابستان گذشته که دلار هنگ کنگ تظاهرات بودند "منظره ای زیبا را ببین" بوده است خاص gloating نقطه با جهانی بار ویرایشگر دعوت از سیاستمداران ایالات متحده به "لذت بردن از این منظره از خود ویندوز".

Hua Chunying دیگر چینی سخنگوی وزارت خارجه در زمان schadenfreude به ارتفاعات جدید هنگامی که او را بازتوییت کرد بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا سخنگوی مورگان Ortagus انفجار حزب کمونیست چین برای "وقیحانه" شکستن قول خود "به مردم هنگ کنگ". هوآ اضافه شده سه کلمه نظر: "من نمی توانم نفس بکشم".

کسانی بودند فلوید آخرین کلمات به عنوان افسر درک چوین فشرده زانو خود را در غیر مسلح را به گردن در خیابان مینیاپولیس. همچنین مرگ و تقاضای نیویورکر اریک گاردنر در سال 2014 که تبدیل به یک شعار Black Lives Matter جنبش علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در ایالات متحده است.

رویای آمریکایی نژادی کابوس

آمریکا نژادپرستی نظاممند به دنیا آمد و از برده داری و مداوم خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار با وجود تعداد بی شماری از تظاهرات تحقیقات و سیاست توصیه شده است که این موضوع شدید ملی در جستجوی روح. در جورج فلوید مورد میزان خشونت دستگیر شده در گوشی های تلفن همراه و منتشر در عرض چند دقیقه در سراسر جهان است و جدایی یک توده غم و اندوه نهفته بود که بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن تفرقه و سیاست های مرکب Covid-19 بحران است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فاجعه بار دست زدن به Covid-19 همه گیر شد و در حال حاضر در مقایسه با ایالات متحده نقش رهبری در اوایل شیوع مانند ابولا و ایدز با سرفصل های اعلام "یکی دیگر از ویروس قربانی: ما به عنوان یک رهبر جهانی در زمان بحران".

آخرین ناآرامی تمدید گفتمانی "پایان آمریکا دوران" در میان پرسش از چگونه رویای آمریکایی از فرصت ها برای همه شکست خورده است و این کشور بیشترین آسیب پذیر و به حاشیه رانده. اعتراض به قتل دیگری غیر مسلح سیاه مرد سفید ما افسر پلیس را گرفت در سراسر جهان منعکس کننده آنچه که منتقدان به نام فرسایش آمریکا اقتدار اخلاقی در صحنه جهانی است.

می آید در یک زمان مناسب برای پکن به عنوان قدرت های جهانی با شتاب در پی Covid-19 شیوع نتیجه معکوس با پرده برداشتن از چین "ماسک دیپلماسی" در میان سوالات cover-ups-صادرات معیوب سلامت دستگاه و یک واکنش در برابر "گرگ جنگجو" دیپلماسی است.

>> اطلاعات بیشتر در دریدن چین Covid-19 'ماسک دیپلماسی'

نگرانی پکن را از دست داده و از شیوع و جایگاه خود را در سازمان بهداشت جهانی (WHO) و دیگر آژانس های سازمان ملل متحد مطرح در این هفته هنگامی که آسوشیتد پرس گزارش روز شنبه که چین شکست خورده برای به اشتراک گذاشتن نقشه ژنتیکی این ویروس بیش از یک هفته پس از آن رمزگشایی شد.

در حالی که آژانس سلامت سازمان ملل متحد بود علنا ستایش چین اوایل بهداشت عمومی پاسخ, اسناد داخلی و آشکار ایمیل های بسیار زیاد و نا امیدی که در میان نمایندگان بیش از پکن obfuscations ارشد که رسمی exasperatedly اعلام "آنها به آن [کد ژنتیکی] به ما 15 دقیقه قبل از آن را به نظر می رسد در دوربین مدار بسته" با اشاره به دولتی تلویزیون مرکزی چین.

>> اطلاعات بیشتر در چین را نگه دارید و بر روی چه کسانی و آژانس های سازمان ملل متحد

'نشسته این یکی'

آخرین ناآرامی در ما داده پکن تازه شانس برای به دست گرفتن این روایت با به تصویر کشیدن خشونت انفجار از کاهش قدرت تبدیل پشت خود را در بزرگواری و multilateralism تعریف شده است که پس از جنگ جهانی سفارش. چین انداز خود را به عنوان یک جایگزین آماده به گسترش نفوذ استراتیژیک با بلند پروازانه خود کمربند و جاده ابتکار (BRI) و تقویت جایگاه خود را در موسسات چند جانبه شده اند که یک مورد علاقه کیسه مشت زدن جمهوریخواه آمریکا رئیس جمهور.

"این چیزی است که [رئیس جمهور] Xi Jinping تمایل به این باور است. او شروع به متقاعد شود در مورد آمریکا کاهش چند سال پیش از اطراف 2014. اما من فکر می کنم آنها اشتباه محاسبه شد که در آن زمان چین به بیشتر قاطعانه به تهاجمی تر بر اساس این فرض از یک آمریکایی کاهش است که بیش از حد" گفت: Malovic. "با وجود این مشکلات در ما – اقتصادی و نژادی و نابرابری و عدم امنیت اجتماعی و بهداشت و درمان – آن را هنوز هم غیر ممکن است به انکار ما است که هنوز هم قدرتمند ترین کشور به لحاظ نظامی و از لحاظ قدرت نرم حتی با مغلوب ساختن پیشی جستن. مردم در برابر تهمت او را به شدت محبوب و جهان می توانید ببینید که مغلوب ساختن پیشی جستن را تحت تاثیر قرار به نظر می رسد ضعیف اما امریکا هنوز هم بسیار قوی است."

داخلی مخالف به مغلوب ساختن پیشی جستن نهادی و سیاسی تحت سلطه است توجه جهانی به مدت چهار سال و در تضاد شدید با عدم مخالفت در برابر تنها حزب حاکم در چین است. پکن اظهارات ما نفاق مثلا چهره معمول فشار به عقب بر روی سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند توییتر که ممنوع در چین است.

زمانی که وزارت امور خارجه سخنگوی هوآ را او نوشته شده "من نمی توانم نفس بکشم" صدای جیر جیر پاسخ شامل عکس از مقامات امنیتی سرکوب هنگ کنگ معترضان با پیام مانند "می تواند هنگ کنگ نفس کشیدن ؟" و کلیپ های چینی مخازن نورد پایین میدان تیان آن من.

چین سابقه در نژادپرستی از هان چینی, سلطه گر برای درمان آن از اقلیت های قومی و مذهبی از جمله مسلمانان اویغوری و تبتیها نیز می آید تا برای بررسی دقیق. زمانی که وزارت امور خارجه را بازتوییت کرد اتحادیه آفریقا را در ما به "تشدید تلاش ها" برای از بین بردن تبعیض با یک پیام در چین مخالفت با "تمام اشکال نژادپرستی" پاسخ شامل "شخص نشسته این یکی" با هشتگهای اعم از ممنوع, گروه مذهبی فالون گونگ به تبت.

یکی دیگر پاسخ شامل "من نمی بینم این توییت که آفریقایی ها بودند که تبعیض در گوانگژو" با اشاره به هدف قرار دادن آفریقایی در جنوب شهر چینی در ارتفاع Covid-19 همه گیر در اوایل این سال است. پکن نه عذر خواهی کرد برای حوادث و توصیف آنها به عنوان یک سری از "سوء تفاهم".

نه واشنگتن و نه پکن

اما اگر چین ندارد مسئولیت اخلاقی یا سیستم حکومت برای متقاعد کردن جهان از آن رهبری جهانی وضعیت ما قدرت است و بدون شک در کاهش و صحبت کردن در یک نقطه که predates مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری.

در مارس 2014 ستون ادوارد لوس بار مالی رئیس ما مفسر اشاره کرد که واشنگتن اثبات بی منطق در تبدیل اتحاد جماهیر شوروی خود را مهار استراتژی در طول جنگ سرد به "مهار دوگانه" از چین و روسیه است. "تقاضا برای ما رهبری قوی باقی می ماند. اما توانایی آمریکا در حفظ دوگانه مهار استراتژی یک سوال باز" نوشت Luce.

در طول دو دوره در کاخ سفید, باراک اوباما, نشانه های خروج آمریکا از هزینه درگیری در خاورمیانه به یک "محور آسیا" که مستلزم بیشتر ما نظامی و اقتصادی در تعامل با منطقه آسیا و اقیانوس آرام. استراتژی شکست خورده در خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه مناطق با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بیشتر شتاب کاهش جهانی آمریکا رهبری است.

نتیجه با توجه به Malovic شده است خطرناک عدم قطعیت و فقدان رهبری جهانی پس از اتحادیه اروپا باقی می ماند بیش از حد تقسیم به یکی شدن در یک استراتژی چین.

"مشکل بزرگ در مورد راه تهمت آثار است که با او در کاخ سفید هیچ کس می خواهد به انتخاب بین چین و ایالات متحده است. اگر وجود دارد هیچ تهمت جهان خواهد بود با امریکا در مقابل چین گفت:" Malovic. "جهان دو تا از بزرگترین قدرت در حال مبارزه مانند کودکان در یک مدرسه است. اعتبار هر دو در واشنگتن و پکن کم است. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن دیوانه پینگ در حال حاضر ، آنها در حال خنثی سازی هر یک از دیگر و نه معتبر برای بقیه جامعه بین المللی است."



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن