Covid-19: کمتر از 100 جدید مرگ و میر در فرانسه به عنوان hospitalisations ادامه به سقوط

صادر شده در: 09/05/2020 - 19:37Modified: 09/05/2020 - 19:37 فرانسه مقامات بهداشت در روز شنبه اعلام کرد یکی د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه مقامات بهداشت در روز شنبه اعلام کرد یکی دیگر از 80 مرگ و میر ناشی از کروناویروس جدید, پایین ترین رقم ثبت بیش از 24 ساعت از اوایل ماه آوریل است.

تبلیغات

این رقم برای کسانی که در بخش مراقبت های ویژه نیز کاهش یافت و با 38 نفر بستری در بخش های مراقبت.

مرگ و میر در فرانسه در حال حاضر در 26,310 یکی از اروپا بالاترین.

فقط چهار نفر از آخرین تلفات ثبت نام کرده بودند در خانه های سالمندان, دیدنی پاییز در مقایسه با روزانه آمار و ارقام هفته های اخیر در برابر 76 که در بیمارستان درگذشت.

فرانسه روز دوشنبه با توجه به شروع آرامش بخش مستند محدودیت های اعمال شده از هشت هفته پیش با مقامات بهداشتی در حال حاضر ثبت نام بسیار کاهش فشار در بخش مراقبت های خدمات نسبت به ارتفاع از بحران است.

در همه 22,614 افراد مبتلا به باقی می ماند در بیمارستان بستری از جمله 265 جدید پذیرش در روز جمعه.

در مجموع 95,829 مردم شده اند در بیمارستان بستری از زمان شروع این بیماری همه گیر و به تاریخ 56,038 مردم به خانه بازگشت و پس از درمان.

"این بیماری همه گیر فعال باقی می ماند و در حال تحول است و این ویروس در گردش است در بسیاری از مناطق در سراسر کشور" فرانسه و سلامت اداره کل اشاره کرد و آن را به عنوان هشدار داد که اجتماعی فاصله باید نگه داشته شود تا حتی به عنوان deconfinement آغاز می شود.

اگر چه فرانسه امیدوار است این بدترین حالت ممکن است آن را به عنوان رول به برخی از محدودیت های مجلس شورای اسلامی در شنبه شب قطعی به تصویب رسید لایحه تمدید کشور سلامت وضعیت اضطراری تا ژوئیه 10.

مجلس سنا قبلا به آن چراغ سبز به متن با وجود برخی مخالفت ترس است که اقدامات برای ردیابی کسانی که آلوده به ویروس و تماس های خود را می تواند نقض حریم خصوصی خود را

(FRANCE 24 با AFP)

  



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن