Cristoli ویروس: ویروس جدید کشف شده در پاریس با استفاده از coronavirus روش

صادر شده در: 23/06/2020 - 19:17بروز رسانی: 23/06/2020 - 19:17 دانشمندان فرانسوی کشف یک ویروس جدید در یک بیما

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

دانشمندان فرانسوی کشف یک ویروس جدید در یک بیمارستان فقط در خارج از پاریس با استفاده از همان تکنیک استفاده می شود برای شناسایی coronavirus پشت Covid-19 pandemic, اگر چه آنها می گویند وجود دارد هیچ دلیلی برای شک کردن به آن منجر به مشابه بحران بهداشتی.

تبلیغات

این ویروس کشف شد در 58 سال از پاریس درگذشت آنسفالیت – تورم مغز - در سال 2019 شده است و به نام "Cristoli virus" پس از پاریس و حومه کرتی که در آن شناسایی شد.

اما محققان می گویند آن است که خیلی زود به بگویید که تا چه حد این ویروس به عنوان مسئول بیمار تا به حال چندین شدید شرایط اساسی.

"آنچه مهم است به یاد داشته باشید این است که این آنسفالیت رخ داده است در کسی که بسیار احتمال آلودگی در آن یک فرد که بسیار بیمار بود و دیگر بیماریهای" پروفسور ژان میشل Pawlotsky سر از پزشکی و زیست شناسی در Henri-Mondor بیمارستان در کرتی که در آن کشف شده بود" به خبرگزاری فرانسه گفت.

"در حال حاضر ما تنها یک مورد را توضیح دهید. بدیهی است که اگر سایر موارد تشخیص داده شده در آینده ما قادر خواهد بود به یک کمی دقیق تر ایده تصویر بالینی مرتبط با این بیماری است. "

این ویروس جدید است که یک نوع از orthobunyavirus یک خانواده از عوامل بیماری زا معمولا گسترش پشه.

کشف شد با استفاده از یک تکنیک شناخته شده به عنوان metagenomics که همچنین مورد استفاده توسط محققان چینی برای شناسایی Covid-19 ویروس زمانی که آن را برای اولین بار پدید آمده در ووهان سال گذشته است.

دانشمندان را نمونه ای از مایعات بدن یا بافت – در این مورد از مغز بیمار است – و توالی هر DNA در حال حاضر. این اجازه می دهد تا آنها را برای شناسایی تمام موجودات زنده در نمونه در یک بار.

اما فراتر از این روش کشف وجود دارد کمی به لینک ویروس جدید با Covid-19 coronavirus می گویند محققان.

"نحوه انتقال این بیماری هیچ ربطی به کوروناویروس. با کروناویروس آن را مستقیم انسان به انسان انتقال قطرات و در نتیجه امکان اپیدمی گسترش آن بسیار مهم است" گفت: استاد Pawlotsky.

"ما در حال برخورد با چیزی بسیار متفاوت و رک و پوست کنده ما نمی دانم امروز چگونه این بیمار گرفتار این بیماری چگونه او گرفتار این ویروس. ما مشکوک آن را از طریق حشرات چرا حشرات انتقال این نوع از عفونت ویروسی اما ما به هیچ وجه اثبات است که امروز است."

شناسایی دیگر ویروس جدید در مدت کوتاهی پس از coronavirus است در واقع نشانه ای از بهبود روشهای تشخیص می گویند محققان چیزی است که آنها انتظار می رود منجر به افزایش تعداد جدید پاتوژن در بر داشت در آینده.

"آن را نگران کننده این واقعیت است که ما باید ویروس های جدید, چرا که داستان زندگی عمومی" دکتر کریستف رودریگز از بیمارستان ویروس شناسی وزارت به خبرگزاری فرانسه گفت.

"ما همیشه به حال جدید میکرو ارگانیسم ها و ویروس های جدید به ویژه از طریق سنین. این درست است که در سال های گذشته ما فقط نبودند قادر به تشخیص آنها است. نقطه تمام از بودن قادر به تشخیص آنها در حال حاضر قادر به جلوگیری از آنها و همچنین طراحی برنامه هایی برای درمان آنها بعد."



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن