طناب دار موجود در گاراژ بابا Wallace, تنها, سیاه, راننده نسکار جام سری

آلاباما علا. — نسکار گفت: اواخر یکشنبه که طناب دار داشت در گاراژ غرفه بابا والاس در مسابقه نسکار در آلابام

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

آلاباما علا. — نسکار گفت: اواخر یکشنبه که طناب دار داشت در گاراژ غرفه بابا والاس در مسابقه نسکار در آلاباما.

والاس تنها وقت آفریقایی راننده نسکار نخبگان جام سری. کمتر از دو هفته پیش او با موفقیت تحت فشار قرار دادند برای نسکار به ممنوعیت مؤتلفه پرچم در آهنگ های خود و خواص.

نسکار گفت: از آن آغاز شده است رسیدگی به طناب دار.

"این اواخر بعد از ظهر نسکار ساخته شده بود آگاه باشید که طناب دار داشت در گاراژ غرفه از 43 تیم. ما عصبانی و خشمگین شده و نمی تواند دولت به شدت به اندازه کافی جدی ما این عمل شنیع," نسکار در بیانیه ای گفت. "ما باید راه اندازی تحقیقات فوری و همه چیز را ما می توانیم برای شناسایی فرد(ع) مسئول و از بین بردن آنها را از این ورزش است.

"همانطور که ما به صراحت اعلام کرده اند وجود دارد هیچ جایی برای نژاد پرستی در نسکار و این عمل تنها باعث تقویت عزم ما را از ورزش باز و استقبال و...."

در توییتر والاس گفت: "این عمل نفرت از نژاد پرستی و نفرت برگ من فوق العاده غمگین و خدمت به عنوان یک یادآوری دردناک از چقدر بیشتر ما باید به عنوان یک جامعه و چگونه مداوم ما باید در مبارزه با نژادپرستی است."

والاس به پایان رسید جیر با نوشتن:

"به من گفت:" من امروز آنها را فقط در تلاش برای ترساندن شما.' این نمی خواهد شکست من نمی خواهد به در خواهد شد و نه من به پایین. من ادامه خواهد داد به افتخار ایستادن برای آنچه که من به آن معتقدم."

طناب دار کشف شد در همان روز در نسکار نوپای پرچم ممنوعیت مواجه شده بزرگترین چالش است. ممنوعیت اثر در زمان قبل از هفته گذشته مسابقه در نزدیکی میامی وجود دارد اما تنها حدود 1000 نفر از اعضای نظامی به بستری که در مسابقه. در آلاباما در قلب جنوب 5000 عنوان بسیاری از طرفداران اجازه داده شد در, حتی اگر باران به تعویق افتاد مسابقه تا دوشنبه. مسابقه خواهد شد در KTVU (کانال 2) در ظهر.

وجود ندارد هیچ گزارش فوری چگونه بسیاری از, اگر هر پرچم ضبط می شد و یا گرفته شده را در مسیر.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن