وزیر دفاع Esper مخالف مغلوب ساختن پیشی جستن در استفاده از ارتش برای سرکوب جورج فلوید تظاهرات

شکستن با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, وزیر دفاع علامت Esper گفت او مخالف استفاده از نیروهای نظامی

توسط NEWSPISHGAMANNN در 14 خرداد 1399

شکستن با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, وزیر دفاع علامت Esper گفت او مخالف استفاده از نیروهای نظامی برای اجرای قانون آن زمان تظاهرات خیابانی.

تبلیغات

Esper گفت: قیام قانون که اجازه می دهد مغلوب ساختن پیشی جستن به استفاده از فعال وظیفه نظامی برای اجرای قانون در مهار تظاهرات خیابانی باید استناد در ایالات متحده آمریکا "تنها در فوری ترین و مبرم از شرایط است." او اعلام کرد: "ما در یکی از آن شرایط در حال حاضر."

استناد به قیام عمل شده است مورد بحث به عنوان تهمت به صحبت در مورد استفاده از ارتش برای سرکوب خشونت آمیز تظاهرات در شهرستانها ایالات متحده است. Esper مجاز است جنبش چند فعال وظیفه یگان های از ارتش به پایگاه های نظامی فقط در خارج از کشور, اما آنها نشده است به عمل نامیده می شود.

فقط قبل از Esper صحبت کرد مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان اعتبار عظیم استقرار گارد ملی و نیروهای فدرال مأموران اجرای قانون به پایتخت کشور گفت: ارائه یک مدل متحده در مورد چگونه برای جلوگیری از خشونت و همراه با برخی از اعتراضات در سراسر کشور.

مغلوب ساختن پیشی جستن استدلال کرد که عظیم نشان از نیروی مسئول تظاهرات در واشنگتن و دیگر شهرهای چرخش آرام تر در روز های اخیر و با تکرار انتقاد خود از فرمانداران که نمی مستقر خود گارد ملی به کمال است.

"شما باید به یک نیروی غالب," مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فاکس رادیویی جدید در روز چهارشنبه. "ما نیاز به قانون و نظم است."

Esper در پنتاگون اظهارات به شدت با انتقاد از اقدامات پلیس مینیاپولیس برای این حادثه هفته گذشته که مشتعل شد. در خود بازداشت یک مرد سیاه و سفید, جورج فلوید درگذشت و پس از یک افسر فشرده زانو خود را به Floyd گردن برای چند دقیقه. Esper به نام قانون "قتل" و "یک جنایت وحشتناک."

'آگاه نیست یک عکس op اتفاق می افتد'

Esper آمده است در زیر آتش از منتقدان از جمله بازنشسته و ارشد نظامی افسران برای داشتن راه می رفت از کاخ سفید روز دوشنبه شب با تهمت و دیگران برای ریاست جمهوری عکس فرصت را در مقابل سنت جان کلیسای اسقفی که قبلا خسارات از معترضان.

Esper گفت که در حالی که او آگاه بودند و به عنوان سنت جان او نمی دانست چه اتفاقی خواهد افتاد وجود دارد.

"من آگاه بود و نه عکس op اتفاق می افتد," او گفت:, و اضافه کرد که او نیز نمی دانند که پلیس تا به حال به اجبار منتقل مسالمت آمیز معترضان در میدان لافایت به روشن راه را برای مغلوب ساختن پیشی جستن و همراهان او.

مغلوب ساختن پیشی جستن قرار دادن یک چرخش سیاسی در انتقاد از دولت با خشونت است. او گفت: "شما متوجه است که همه از این مکان است که باید مشکلات آنها در حال اجرا توسط خواهان. آنها در حال اجرا توسط لیبرال دموکرات."

وزارت دفاع پیش نویس طرح های احتمالی برای استقرار فعال وظیفه نظامی در صورت نیاز. پنتاگون اسناد و مدارک بررسی شده توسط آسوشیتد پرس نشان داد برنامه ریزی برای سربازان از ارتش بخش برای محافظت از کاخ سفید و ساختمان های فدرال دیگر اگر وضعیت امنیتی در پایتخت کشور بودند به وخامت و گارد ملی نمی تواند امن امکانات.

اما علاقه ای که اعمال خارق العاده فدرال قدرت به نظر می رسد پایانی در کاخ سفید است. هر چند این حزب در واشنگتن تظاهرات ستایش بود توسط برخی از مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان شنبه یک تعداد انگشت شماری از جمهوری خواهان ابراز نگرانی کرد که مأموران اجرای قانون در معرض خطر نقض معترضان متمم اول قانون اساسی حقوق.

این وضعیت در واشنگتن تا به حال تشدید دوشنبه, تبدیل شدن به قوی نماد مغلوب ساختن پیشی جستن پلیس تاکتیک و تجلی فیزیکی از لفظی فرهنگ جنگ او دامن زده پس قبل از او انتخاب شد. تقریبا 30 دقیقه قبل از 7 بعد از ظهر حکومت نظامی در واشنگتن, ایالات متحده آمریکا, پارک پلیس دفع معترضان با آنها چه گفته بودند کپسول های دود و فلفل توپ.

"سی هیچ مشکلی شب گذشته. بسیاری از بازداشت. کار بزرگ انجام توسط همه. قریب به اتفاق نیروی. سلطه," مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی سهشنبه پس از یک شب که در آن به شدت مسلح نیروهای نظامی فدرال و ماموران swarmed شهرستان. مغلوب ساختن پیشی جستن افزود: "(با تشکر از شما رئیس جمهور تهمت!)."

این سرکوب به دنبال یک تعطیلات آخر هفته از تظاهرات در خارج از کاخ سفید است. مغلوب ساختن پیشی جستن شده بود خشمگین در مورد تصاویر کنار آتش سوزی در پارک خارج اجرایی عمارت با تاریک کاخ سفید در پس زمینه با توجه به زمان و سابق کمپین و مقامات دولت. او نیز عصبانی در مورد پوشش اخبار آشکار او شده بود با عجله به کاخ سفید پناهگاه در طول روز جمعه تظاهرات.

در یک شنبه آدرس در باغ گل رز به نام او در فرمانداران به سطح شیب دار بالا گارد ملی حضور به tamp پایین تظاهرات. اگر آنها نمی, مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را اعزام نظامی به کشورهای خود را — یک گام به ندرت گرفته شده در تاریخ آمریکای مدرن.

دولت فدرال ارائه شده تحت تاثیر متحده با یک لیست از گارد ملی منابع در دسترس به آنها مقام کاخ سفید گفت. این مقام افزود که تهمت پیام به استانداران بود که اگر آنها نمی, استفاده از تمام ابزار در زرادخانه خود را از آنها نباید انتظار یک دلسوز پاسخ به هر گونه درخواست برای فدرال دلار برای کمک به پاکسازی و بازیابی پایین.

روز دوشنبه 715 سربازان از 82nd Airborne Division وارد پایتخت منطقه در مورد وضعیت در واشنگتن افزایش یافت. آنها در حال مستقر در پایگاه مشترک اندروز در مریلند و فورت لی در ویرجینیا. دو 82nd Airborne گردان و در مجموع از 1300 سرباز هستند و در حالت آماده به کار در فورت براگ در کارولینای شمالی با توجه به اسناد و مدارک بررسی شده توسط AP. این طرح که به نام عملیات Themis.

سربازان در حالت آماده به کار در منطقه واشنگتن در حال مسلح و ضد شورش و سرنیزه. پس از AP اولین گزارش صدور سرنیزه شنبه, سفارشات پایین آمد که سربازان نمی خواهد نیاز به چاقو مانند سلاح است که می تواند ضمیمه شده به تفنگ با توجه به دو سرباز از 82 صحبت کرد که خواست نامش فاش نشود از ترس آنها خواهد بود برای اظهار نظر عموم. این ایده که سرنیزه می تواند در مقابله با غیرنظامیان باعث اعتراض در رسانه های اجتماعی و در میان برخی از اعضای کنگره است.

مقامات دولت بودند خصوصی تصدیق کرد که روز دوشنبه رویدادهای نمی خدمت دولت هست. برخی از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره به طور معمول در قدم اهسته با رئیس جمهور و یا حداقل خودداری از علنا انتقاد از او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن رفته بود بیش از حد در ظاهر به استفاده از زور برای روشن شدن راه را برای سفر خود به کلیسا.

قانون اساسی حق اعتراض

"وجود دارد هیچ حق شورش حق ندارد برای از بین بردن دیگران مالکیت و حق ندارد به پرتاب سنگ به پلیس گفت:" نبراسکا جمهوری خواه ایالت بن Sasse. "اما وجود دارد اساسی — قانون اساسی — حق اعتراض و من در برابر پاکسازی یک تظاهرات مسالمت آمیز برای یک عکس op است که رفتار کلام خدا به عنوان یک سیاسی سرپا نگه داشتن."

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ، presumptive دموکرات نامزد ریاست جمهوری گفت: از مغلوب ساختن پیشی جستن نما برای عکس برگزاری یک کتاب مقدس "من فقط آرزو می کنم او آن را باز کرد یک بار در در حالی که."

آن را دادستان کل ویلیام Barr که به منظور برای اجرای قانون به روشن کردن اعتراض قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن راه رفتن به کلیسا جلوتر از واشنگتن 7 بعد از ظهر حکومت نظامی. یک فرد آشنا با این موضوع گفت: تصمیم گیری ساخته شده بود اوایل روز دوشنبه بود اما نه اعدام شده اند در زمان بار وارد در پارک لافایت به بررسی صحنه است. او شفاهی را ترتیب داد که در آن زمان.

پس از تظاهرکنندگان شده بود تحت فشار قرار دادند از پارک مغلوب ساختن پیشی جستن آمده از کاخ سفید با چندین مقام دولتی از جمله Esper و ژنرال مارک Milley رئیس ستاد مشترک. ارشد مقامات وزارت دفاع آمریکا به خبرنگاران گفت: Milley نیز آگاه نیست که پارک پلیس و اجرای قانون ساخته شده بود تصمیم به پاک کردن مربع یا که مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفته شده برای بازدید از کلیسای. آنها تا به حال شده است در واشنگتن به هماهنگی با دولت فدرال مقامات مجری قانون بودند اما منحرف به کاخ سفید به مختصر مغلوب ساختن پیشی جستن در نظامی آماده سازی مقامات گفت.

(AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن