داجرز' کریس تیلور می شود یک چهره پر از پابلو Sandoval لب در برخورد نزدیک می شود نشسته بر روی

San Francisco Giants سوم baseman پابلو Sandoval و همسرش در لس آنجلس داجرز' کریس تیلور سقوط به زم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

در پنجمین دور از تیم خود پیروزی 9-1 بیش از San Francisco Giants جمعه شب در لس آنجلس داجرز ابزار مرد کریس تیلور تا به حال یک تماس بسیار نزدیک و پس از برخورد با پشت غول اول baseman پابلو Sandoval و نزدیک شدن نشست.

تیلور در تلاش برای رسیدن به, برای اولین بار پس از زمین توپ را به سوم اما غول سوم baseman Wilmer فلرس هوا از طریق پست و پرتاب به Sandoval در پایه اول. به عنوان Sandoval پرید به هوا در تلاش برای بازیابی آن, تیلور, در حال اجرا در سرعت کامل سقوط کرد چهره برای اولین بار به عقب پایان هوابرد Sandoval.

Sandoval را خلفی به طور موثر لباس پوشیده, تیلور, که پس از آن کاهش یافت و به عقب بر روی زمین و به احتمال زیاد دیدم زندگی خود فلش قبل از اینکه چشم خود را به عنوان Sandoval — که ذکر شده است در 268 پوند و تا به حال یک جلسه اخیر با اینترنت چربی شرمندگی پس از ورود در راه اندازی مجدد اردوگاه به دنبال بزرگتر از نرمال نزدیک به پایین آمد به طور مستقیم در تیلور ،

تیلور دقت اجتناب دوم و به احتمال زیاد خیلی بدتر برخورد با Sandoval پشت و بازگشت به فوت او پس از بازی. فلورس شد متهم با یک خطا در بازی و فقط ممکن است متهم شده اند با چیز دیگری بود Sandoval در واقع پایین آمدن تیلور سر و گردن.

بازی روکش: Muncy homers دو بار منجر نورسته, داجرز بیش از غول 9-1

غول کاهش یافت و به 0-2 و در حال حاضر شده است outscored 17-2 توسط داجرز در این فصل است. سن فرانسیسکو دو بازی بیشتر بازی ها در لس آنجلس بیش از آخر هفته قبل از بازگشت به اوراکل پارک برای یک خانه, درب بازکن, در برابر San Diego Padres در روز سه شنبه.

اریک تینگ است SFGATE خبرنگار. ایمیل: eric.ting@sfgate.com | Twitter:@_ericting



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن