به اندازه کافی تشویق: فرانسوی سلامت کارگران تجمع دوباره برای پست-coronavirus اصلاحات

صادر شده در: 16/06/2020 - 11:03بروز رسانی: 16/06/2020 - 11:03 پس از ورود سه ماه از طریق یک بحران بهداشت عموم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

پس از ورود سه ماه از طریق یک بحران بهداشت عمومی و پزشکان و پرستاران و مشاوران بهداشت و درمان را با ضربه خیابان ها دوباره در سراسر فرانسه روز سه شنبه به مطمئن شوید که دولت اخیر وعده برای بیمارستان اقامت نزدیک به ذهن است.

تبلیغات

سلامت کارگران در حال آماده است تا یک بار دیگر برای تحت فشار قرار دادن دولت فرانسه آن را به عنوان انجام جارو مشاوره لقب "Ségur de la santé" به معنای تنظیم صحنه برای سیستمیک بهداشت و درمان اصلاحات.

در پاریس Metz, مونپلیه و فراتر از آن بیش از 220 تظاهرات میله میله به جلو بروید سهشنبه در طول یک روز ملی اعتراض به عمل نامیده می شود توسط چندین بهداشت و درمان کارگران, تعاونی و اتحادیه های کارگری.

هدف این است که برای حل بحران های عمومی در حمایت از نشان می دهد در بدترین رمان شیوع کروناویروس به پیشرفت ملموس برای بیمارستان و خانه سالمندان و کارکنان گروه مورد تحسین قرار گرفته به عنوان "قهرمانان در پوشش سفید" توسط رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در شروع این بیماری همه گیر.

'شکلات مدال و وعده کفایت نمی'

"دولت تسکین دهنده سخنرانی شکلات مدال و وعده های تصادفی و پاداش فرضی کافی نیست. آنچه مورد نیاز است برای رفتن به جلو هستند, واقعی انسانی و منابع بودجه برای بهداشت عمومی" CGT اتحادیه گفت: در یک اطلاعیه.

در پاریس تظاهرات برنامه ریزی شده است برای 1 بعد از ظهر روز سه شنبه بعد از ظهر در مقابل وزارت بهداشت و تنظیم شده است برای گرد هم آوردن چندین رهبران اتحادیه از جمله CGT را Philippe Martinez و ایو Veyrier از نیروی Ouvrière. یک راهپیمایی به سمت پایین مجلس شورای ملی و Invalides بنای تاریخی را به دنبال خواهد داشت که رالی.

>> بحث: دکتر است و آن جدی است ؟ فرانسوی, بهداشت و درمان, تحت فشار قرار دادند به آستانه توسط Covid-19

در جای دیگر اکثر تظاهرات برگزار خواهد شد در مقابل بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی برای آن CFDT اتحادیه نیز در زمینه اطلاع اعتصاب. صفحه اصلی مراقبت از کارگران و بازنشسته انجمن همچنین اعلام کردند که پیوستن به تظاهرات.

بهداشت و درمان کارگران که در خط مقدم فرانسه را به اصطلاح جنگ Covid-19 هستند خواستار استخدام طرح و به طور کلی حقوق و دستمزد بررسی در دستور €300 €400 در, به گفته اتحادیه های کارگری. آنها خواستار "توقف تمام تسهیلات بخش و تخت تعطیلی".

"پس از 14 ماه از بسیج و بهداشت و درمان بحران قصد بازگشت به "غیر طبیعی" غیر قابل تصور است. برای کاربران سیستم آن است که دیگر زمان به تحسین بهداشت و درمان کارگران اما برای حمایت از ما خواسته" اصرار اینتر-بیمارستان جمعی رهبری در سال جنبش برای پرداخت بهتر و شرایط کار.

'بتن پاسخ در حال حاضر'

روز سه شنبه بعد از اعتراض اوج یک سری از تظاهرات به نفع بیمارستان در هفته های اخیر از جمله به اصطلاح "سه شنبه خشم". این تظاهرات همزمان با "Ségur de la santé" بهداشت و درمان, مشاوره که نخست وزیر Édouard Philippe راه اندازی در مه 25.

کسانی که بهداشت و درمان اصلاحات مذاکرات قرار است به نتیجه در بتن طرح در اوایل ماه جولای. اما هیچ آمار و ارقام از جمله جزئیات هر گونه حقوق و دستمزد را افزایش می دهد, گذاشته شده است که در جدول تا کنون.

این فرآیند شده است خسته کننده برای اتحادیه های آنها می گویند. "اتحادیه سازمانهای نمی توانند کار کنند در میان ثابت بداهه و بدون اختصاص داده شده به معنی" اظهار تاسف تعدادی از گروه های پزشکی از جمله فرانسه فدراسیون پزشکان (FMF), decrying یک "شم".

"روش Ségur de la santé مشکلات گفت:" اینتر-بیمارستان های جمعی ابراز پشیمانی بیش از یک "عدم شفافیت". جمعی اصرار دارد که "بتن پاسخ نیاز به آورده شود در حال حاضر."

یک اتحادیه, Sud Santé, در حال حاضر راه می رفت در بحث افشاگری یک "گسترده روابط عمومی عملیات". دیگران را نه به دنبال کت و شلوار برای لحظه ای اما برخی سازمانها شناور تهدید به انجام این کار است.

بیمارستان پرداخت اضافه کاری را افزایش می دهد

"ما در حال کار ما در حال حرکت رو به جلو" وزیر بهداشت Olivier Véran گفت: LCI کانال خبری در روز دوشنبه گفت: "بیش از 100 مذاکرات صورت گرفته در سراسر کشور" پس از مذاکرات آغاز شد.

بیش از آخر هفته دولت با صدور احکام وضع استثنایی پاداش آن را وعده داده بود از 1 ، 000 €در €1500 برای خانه سالمندان کارکنان و 50 درصد افزایش در پرداخت هزینه های بیمارستان اضافه کاری ساعت, میله میله برای پرداخت می شود قبل از ماه سپتامبر است.

همانطور که برای افزایش حقوق و دستمزد متعهد در چارچوب Ségur مذاکرات زمان خواهد آمد به زودی وزیر بهداشت گفت. "در حال حاضر و در اوایل ماه جولای بهداشت و درمان کارگران خواهد شد که همه از پاسخ به سوالات آنها درخواست و مطالبات آنها را مشروع ساخت" Véran روز دوشنبه گفت:.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب