سابق دو و میدانی رئیس Diack اذعان به تاخیر انداختن درمان دوپینگ در موارد

صادر شده در: 11/06/2020 - 18:04ویرایش: 11/06/2020 - 18:04 لامینه Diack رئیس سابق جهان دو و میدانی در روز پنج

توسط NEWSPISHGAMANNN در 23 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

لامینه Diack رئیس سابق جهان دو و میدانی در روز پنج شنبه گفت: یک دادگاه فرانسه او آهسته دست زدن به دوپینگ در موارد بین 2011-2013 به صرفه جویی در یک قرارداد با حمایت یک بانک روسی.

تبلیغات

Diack, 87, گفت که او تا به حال نه به دنبال حفاظت از ورزشکاران در رسوایی برخی از آنها بعد از رقابت در المپیک 2012 لندن, اما برای اطمینان از موارد آمد به توجه عمومی را همه در یک بار. او گفت که در اثر یک رسوایی است.

Diack یک بار یکی از با نفوذ ترین مردان در, دو و میدانی, چهره اتهام فساد پول شویی و نقض اعتماد. هزینه حمل حداکثر حکم 10 سال زندان است.

سابق آستین بلند, بلوز همواره محروم میشوند ،

"که در زمان تصمیم به گسترش (تحریم روش)? از آن من بود" Diack گفت: دادگاه سه قاضی. "هر کس گفت: من با در نظر گرفتن خطر, اما آن را متوقف نمی ما را از بی سر و صدا مشغول کار بر روی دوپینگ."

"زمانی که موارد به وجود آمد ما رفتن را از طریق یک لحظه دشوار مالی" او ادامه داد. "وظیفه من این بود که مطمئن شوید که IAAF از آن را کردم."

دادستان ادعا Diack بینی رشوه در مجموع 3.45 میلیون یورو ($3.9 میلیون نفر) از ورزشکاران مشکوک به دوپینگ برای سرپوش گذاشتن نتایج آزمون و اجازه دهید آنها را در ادامه رقابت.

آنها همچنین می گویند Diack به دست آمده 1.5 میلیون دلار از روسیه وجوه در حالی که مذاکره حمایت و تلویزیون حقوق برای کمک به امور مالی Macky Sall در مبارزات انتخاباتی سال 2012 انتخابات ریاست جمهوری سنگال در ازای کاهش مبارزه با دوپینگ روش.

Diack گفت: دادگاه روسیه بانک آن تجدید قرارداد حمایت مالی به ارزش 32 میلیون دلار در فوریه 2013.

در اوایل این هفته حبیب Cisse, Diack سابق وکیل در IAAF تغییر نام به عنوان جهان پهلوانی به دادگاه گفت IAAF می توانست جان سالم به در مالی بدون آن روسیه حامیان مالی.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب