ما وزارت دادگستری قطره پرونده جنایی علیه ex-مغلوب ساختن پیشی جستن دستیار مایکل فلین

صادر شده در: 07/05/2020 - 22:11Modified: 07/05/2020 - 22:11 آمریکا وزارت دادگستری در روز پنج شنبه به طور ناگ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

آمریکا وزارت دادگستری در روز پنج شنبه به طور ناگهانی خارج آن پرونده سابق کاخ سفید, مشاور امنیت ملی, مایکل فلین زیر فشار از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متحدان سیاسی در سمت راست توزیع رئيس جمهور ایالات متحده عمده پیروزی سیاسی.

تبلیغات

گروه گفت: در یک پرونده که مایکل فلین دسامبر 2017 گناه برای دروغ گفتن به اف بی آی بیش از روسیه در تماس بود و نه توجهی به این مورد گفت: "FBI اصلی کاوشگر از او تا به حال هیچ "مشروع تحقیقی اساس است."

این حرکت به عنوان فلین شده بود به دنبال برداشت خود 2017 گناه که او در آن بستری برای دروغ گفتن در مورد تعاملات با روسیه وزیر خارجه آمریکا و سرگئی Kislyak در هفته قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان ،

فلین یکی از چندین سابق مغلوب ساختن پیشی جستن دستیاران به اعتراف به گناه و یا به اعدام محکوم شده بود در دادگاه در سابق مشاور ویژه رابرت مولر بررسی که مشروح مسکو را به دخالت در سال 2016 انتخابات آمریکا برای افزایش تهمت نامزدی و همچنین تماس های متعدد بین مغلوب ساختن پیشی جستن کمپین و روسیه است.

ناگهانی در مورد چهره است به احتمال زیاد به افزایش سوال جدید در میان تهمت منتقدان در مورد وزارت دادگستری مداخلات تحت دادستان کل ویلیام Barr به بالا-پروفایل پرونده های جنایی مربوط به رئیس جمهور متحدان سیاسی.

مغلوب ساختن پیشی جستن در واکنش به وزارت دادگستری تصمیم روز پنج شنبه گفت که او بسیار خوشحال بود برای فلین.

یک انتصاب جدید به بررسی مورد

تصمیم به رها کردن این اتهامات می آید کمتر از سه ماه پس از Barr به نام جفری جنسن آمریکا وکیل برای منطقه شرق میسوری به نقد و بررسی وزارت دادگستری را از دست داده و مورد.

در یک بیانیه جنسن گفت که او "به این نتیجه رسیدند مناسب و فقط دوره بود که در مورد رد" و او تا به حال جریان بر روی این نتیجه گیری است.

مغلوب ساختن پیشی جستن اخراج فلین بازنشسته ارتش سپهبد که در خدمت به عنوان مشاور رئیس جمهور در طول مبارزات انتخاباتی 2016 به عنوان مشاور امنیت ملی پس از آن پدید آمده است که فلین به حال گمراه معاون رئیس جمهور مایک پنس و اف بی آی در مورد معاملات خود را با Kislyak.

تعویض وکلا و تاکتیک

رئیس جمهور در ماه مارس گفت که او به شدت با توجه به عفو کامل برای فلین. او گفت: اف بی آی و وزارت دادگستری به حال "نابود" فلین زندگی و خانواده اش و اشاره نامشخص گزارش می دهند که آنها از دست داده بود پرونده مربوط به فلین.

فلین قرار بود برای کمک به همکاری با دادستان به عنوان بخشی از تقاضای خود را معامله. اما او بعد از روشن وکلا و تاکتیک با این استدلال که دادستان در این مورد تا به حال فریب او را به دروغ گفتن در مورد او در دسامبر 2016 گفتگو با Kislyak.

وزارت دادگستری تا به حال بارها و بارها با رد اتهامات دادستانی سوء و ما قاضی دادگاه منطقه مورچه سالیوان رد همه فلین ادعا می کند در ماه دسامبر.

(FRANCE 24 با خبرگزاری فرانسه و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن