منحصر به فرد: اوکلند گروه می فرستد پیشنهاد برای اولین بار متعلق به تیم NFL تاریخچه

فایل - گروهی از صاحبان کسب و کار به دنبال به را به ارمغان بیاورد NFL حق بازگشت به اوکلند در سایت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 خرداد 1399

آفریقایی-آمریکایی ورزش و سرگرمی کمیته — یک آفریقایی-آمریکایی توسعه کسب و کار گروه به دنبال آوردن یک NFL حق بازگشت به اوکلند ارسال نامه ای از قصد برای فایل یک برنامه رسمی با NFL در روز سه شنبه. آنها امید به ایجاد اولین آفریقایی آمریکایی متعلق به تیم در این ورزش است.

با توجه به نامه ای است که نوشته شده توسط SFGATE, کسب و کار, گروه نمی خواهد دنبال کردن بودجه دولت است و قصد توسعه به "بخش خصوصی تامین مالی توسعه یافته و عمل و تلاش است." در این گروه نامه ای به NFL کمیسر راجر Goodell آن به تشریح برنامه های خود را برای مالکیت و همچنین به عنوان یک استادیوم ورزشی مجتمع در محل اوکلند سالن بزرگ است.

اوکلند صاحب کسب و کار ری Bobbitt است بخشی از این گروه می گوید این امید را "دائمی فرصت های اقتصادی" بازگشت به اوکلند از طریق یک NFL حق رای دادن.

"این فقط می تواند یک فرصت تاریخی NFL مایل به حمایت از آفریقایی-آمریکایی جامعه و فرصت های اقتصادی سهام" Bobbitt گفت SFGATE, "...این فرصت را برای کل جامعه به ایجاد اقتصادی خودرو برای خود و توان خود کفا است."

طرح استادیوم براساس اوکلند "در سالن بزرگ منطقه خاص طرح" و در نظر گرفته شده برای کمک به توسعه اقتصادی در شرق اوکلند. این پیشنهاد به دنبال ایجاد فرصت های شغلی و آموزش های شغلی و مسکن (از جمله مسکن مقرون به صرفه) و مهمان نوازی منطقه با رستوران ها و خرده فروشی و هتل و محل برگزاری کنوانسیون.

"بسیاری از مردم در آن جامعه شده اند تحت تاثیر از دست دادن دو نفر از ما به تیم های ورزشی گفت:" Bobbitt که شرکت صاحب برجسته شبانه محل در سان فرانسیسکو به عنوان به خوبی به عنوان مرکز تجاری و مدیریت رویداد شرکت تولید در اوکلند. "پیشنهاد ما این است که منحصر به فرد به دلیل آن است که یک جزء اقتصادی و آموزشی جزء و ما می خواهیم آن را به یکی از مجریان که برای سایت."

این طرح همچنین به شدت بر جامعه به عنوان گروه در نظر دارد به عنوان سمبل یک آمریکایی آفریقایی تبار محور کالج و یا دانشگاه های ماهواره ای در برنامه ورزش و سرگرمی "مدیریت ورزشی مدیریت و پلیس علم است." ورزشی و سرگرمی موزه نیز بخشی از ورزشگاه برنامه نمایش تاریخ این شهرستان را از هنر و ورزش و سرگرمی است که از اوکلند. Bobbitt تاکید کرد که این کمیته پیشنهاد خواهد بود همچنین در راستای کمک به اوکلند در این باقی می ماند در شهر است.

"[با این همکاری از صاحبان] شما مردم هستند که جامعه فکر نمی — آن را فقط یک مرد که فقط می خواهد به یک دسته از پول" گفت: Bobbitt که صرف دو نظر در اوکلند پارک و تفریح و سرگرمی کمیسیون و همچنین تاسیس پدر, سکس پدر ودختر جوانان برنامه مشاوره در شرق اوکلند. "این یک وضعیت که در آن شما را مجبور جامعه فکر مردم کسب و کار است که واقعا دیدن رابطه بین خصوصی و جامعه مبتنی بر همکاری است. خواهد بود که فوق العاده است. ... بوده ایم بخشی از NFL برای 47 سال ما بخشی از مدرن آن آغاز به کار از سال 1966. و اوکلند تنها بودن است که آن را مانع شکستن از مدنی و عدالت اجتماعی از دیدگاه ... ما باید این توانایی منحصر به فرد برای فقط کمک به حرکت های اجتماعی باعث می شود رو به جلو است."

کمیسیون تایید دریافت این نامه با توجه به Bobbitt اما هنوز بیانیه ای رسمی پاسخ.

دایان de Guzman است که یک ویرایشگر در SFGATE. ایمیل: dianne.deguzman@sfgate.com



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن