'فوق العاده' دادگاه انتظار می رود به عنوان Covid-19 قربانیان را دولت فرانسه به دادگاه

صادر شده در: 14/06/2020 - 17:09اصلاح: 14/06/2020 - 17:09 فرانسه coronavirus اپیدمی abates, در حال حاضر, حداق

توسط NEWSPISHGAMANNN در 25 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح:

فرانسه coronavirus اپیدمی abates, در حال حاضر, حداقل, مقالات حقوقی علیه مقامات دولتی در حال ثبت در سراسر کشور به مردم استدلال می کنند که بیماری و یا غم و اندوه آنها رنج می برد می تواند اجتناب شده است.

تبلیغات

بیش از یک صد پرونده شکایات واصل شده اند در سراسر فرانسه به صورت "غیر ارادی قتل یا جراحت", "به خطر انداختن زندگی دیگران" و یا "داوطلبانه خودداری از مبارزه با یک فاجعه" که از خانواده های مرحوم عزیزان شهرداران اتحادیه ها و بيماران خاص است.

"تلفن را نگه می دارد در زنگ" گفت: یک سخنگوی AVCCD فرانسه یک گروه به نمایندگی از Covid-19 قربانیان در کشور است. "ما جمع آوری ده ها تن از خاطرات از قربانیان طی چند روز گذشته" – حدود 60 در مجموع. "و ما تنها به تازگی آغاز شده!"

در پاسخ به این هجوم شکایات کیفری پاریس دادستان Rémy Heitz اعلام کرد در ژوئن 8 باز از تحقیقات گسترده به این مقدار دست زدن به انتقاد از Covid-19 در فرانسه است که مکمل نمایندگان مجلس' تحقیقات در یک کمیسیون پارلمانی وظیفه گرفتن به پایین چه اشتباهات ساخته شد. توصیف آن به عنوان یک "تاریخی و وضعیت" Heitz اشاره کرد که این "اولین بار است که پرونده های حقوقی واصل شده اند در حالی که بحران هنوز در نوسان کامل" بر خلاف قبلی بهداشت عمومی موارد مانند کسانی که بیش از آزبست و آلوده به خون زمانی که "اجرای عدالت شد و پس از این واقعیت".

در نتیجه دادگاه وعده داده می شود "فوق العاده", اضافه شده اروه Banbanaste وکیل برای انجمن Covid-19 قربانیان برای کمک و جبران خسارت (Avaic19).

GPs 'را تکذیب کرد, ماسک صورت'

این دادگاه می تواند "بین پنج تا هفت سال" گفت: Fabrice Di Vizio یک وکیل به نمایندگی از coronavirus قربانیان گروه C19 جمعی و AVCCD فرانسه. "اما این مهم است که دادگاه طول می کشد زمان طولانی از آنجا که ما رو به درک مسئولیت هر یک بازیگر در بخش بهداشت و درمان. این کار پر زحمت اما قیمت ما برای پرداخت به حقیقت".

شکایت های متعدد را در کارگردانی ژروم سالومون فرانسه مدیر کل بهداشت و یکی از چهره های برجسته در رسانه ها بیش از این دوره از این بیماری همه گیر. فرانسه مجلسی از داروسازان و نهادهای دولتی مانند بهداشت عمومی فرانسه منطقه ای سازمان بهداشت و درمان و زندان دولت نیز اهداف.

اما فرانسه در خانه های سالمندان برای اولین بار به طور خاص – تعجب دیدن که بیش از 9,700 از ساکنان خود را تسلیم coronavirus بیش از یک سوم از مرگ و میر. به عنوان تعدادی از شکایات کیفری snowballed خانواده تشکیل یک انجمن به نام Collectif 9,471 با این شماره با اشاره به مرگ و میر در خانه های پرستاری در مارس 5, 2020, روز انجمن ایجاد شد.

بستگان سلامت کارگران که درگذشت Covid-19 در میان شاکیان.

این شامل بیوه از علی Djemoui GP که مشغول به کار در پاریس و حومه Champigny-sur-Marne. 59 سال از درگذشت در مارس 2 بعد از دیدن حدود 1,400 بیماران در یک ماه در نرخ 60 روز و شش روز در هفته. "در پایان ماه فوریه دولت ادعا کرد که GPs بودند در تماس با Covid-19 بيمار اما در واقع Dr Djemoui تا به حال به کار با بیمارانی که سرفه" دی Vizio گفت.

"بین اواخر فوریه و اواسط ماه مارس GPs محروم بودند در صورت ماسک مورد نیاز آنها" دی Vizio خود ادامه داد. او همچنین تقبیح این واقعیت است که اتاق داروسازان نمی دهد دستورالعمل واردات ماسک صورت در آن زمان برای مقابله با کمبود شدید.

خشم بیش مارس انتخابات محلی

Djemoui بیوه می خواهد را به عدالت کسانی که او را می بیند به عنوان مسئول مرگ شوهرش: فرانسه, دولت, اداره سلامت منطقه, مقامات بهداشت و شورای داروسازان. "من انتظار برای سیستم عدالت به رسمیت شناختن دولت مسئولیت عدم محافظت از شوهر من," او گفت:. "من آن را انجام به افتخار حافظه خود و حرفه خود که او را ستایش."

فرانسه انجمن حرفه ای برای پزشکان تخمین می زند که حدود سی کشور-GPs درگذشت coronavirus. GPs را متهم به وزیر بهداشت Olivier Véran از خیانت به وعده خود برای تجهیز آنها را با درجه بالا FFP2 ماسک که کارشناسان توصیه می کنند برای کارگران در خط مقدم. در نتیجه برخی از سی و پزشکان در C19 جمعی باید ثبت شکایات در فرانسه در دادگاه عدالت است. آنها سوال که آیا مقامات تا کنون دستور تجهیزات حفاظتی تجهیزات برای خط مقدم کارگران و خواستار اثبات است. پلیس اتحادیه های کارگری نیز شکایت خود استدلال می کند که مقامات نیست به اندازه کافی برای محافظت از ماموران در تماس با مردم است.

دیگران آورده اند و اقدامات قانونی علیه دولت برای برگزاری دور اول فرانسه از انتخابات محلی در مارس 15, با وجود آن که روشن است که این ویروس افزایش از طریق کشور در آن نقطه است. Chafia Zehmoul که به عنوان نامزد مستقل برای یک صندلی در حومه لیون, اولین انتخاب رسمی به شکایت علیه دولت بیش از دست زدن به آن از coronavirus. "من کاملا در این منطقه مبارزه تمام کردن, دست دادن, بوسیدن, مردم," او گفت:. "روز بعد از انتخابات من را نمی شنوند و از برخی از اعضای تیم مبارزات انتخاباتی. متوجه شدم که آنها در بیمارستان است. دو نفر از آنها فوت کرد و دو نفر از اعضای خانواده خود را نیز درگذشت. من شوکه شده بود." از آن پس Zehmoul شدیم Avaic19.

"هیچ یک از این شکایات سیاسی هستند" دی Vizio گفت. "این تنها یک ماده از پیدا کردن حقیقت و حمایت از حقوق قربانیان است."

این مقاله ترجمه شده از نسخه اصلی در فرانسه.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب